بوتاکس مو چیست و چطور انجام می شود؟

منبع: زیبامون

166

1398/6/24

12:39


برای آشنایی بیشتر با روش انجام بوتاکس مو و مزایا و معایب این روش، در ادامه با زیبامون همراه باشید!

بوتاکس مو چیست و چطور انجام می شود؟

شاید اینطور تصور کنید که بوتاکس مو نیز روشی مانند بوتاکس پوست هست و سوزن های ظریف و باریکی به پوست سر تزریق خواهد شد! اما خوب هست که بدانید این روش به هیچ عنوان یک عمل جراحی و تهاجمی نیست! بلکه بوتاکس مو روشی برای صاف و نرم کردن عمیق موهاست که میتوانید به راحتی بر روی صندلی سالن های زیبایی و یا در خانه بنشینید و درمان بوتاکس مو رو دریافت کنید. در ادامه با روش انجام بوتاکس مو و همچنین مزایا و معایب این روش بیشتر آشنا خواهید شد. با زیبامون دات کام همراه باشید.

 

درمان بوتاکس مو چیست و چگونه انجام می شود؟

بوتاکس مو به عنوان یک درمان ضد پیری مو شناخته می شود و با این روش می توانید حتی آسیب دیده ترین موها را صاف و درخشان کنید. در این روش بعد از شست و شو و خشک کردن موها، یک محصول بدون مواد شیمیایی که خاصیت نرم کنندگی عمیق برای موها دارد، بر روی موها زده می شود.

این محصول با مواد 100 درصد طبیعی که شامل انواع پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان و روغن های طبیعی هست باعث تغذیه رسانی به موها شده و با استفاده از اتو مو داغ، بر روی موها فیکس می شود تا به عمق مو نفوذ کند. بعد از دریافت درمان بوتاکس مو، شما موهایی صاف تر، آبرسانی و جوانسازی شده خواهید داشت.

 

بوتاکس مو

 

تفاوت بوتاکس مو و کراتینه مو در چیست؟

بسیاری از افراد بوتاکس مو را با درمان کراتین مو مقایسه می کنند زیرا هر دو این روش ها برای داشتن موهای صاف تر و نرم تر مورد استفاده قرار می گیره. پس تفاوت این دو روش درمانی در چیست؟

در روش درمان کراتینه مو از مواد برزیلی که با مواد شیمیایی مانند فرمالدئید بسیار سنگین ساخته شده برای کراتینه کردن موها استفاده میشه. این مواد شیمیایی می توانند باعث سوزش پوست سر، ایجاد حساسیت و خشک شدن موها شوند و پس دریافت درمان کراتین ممکنه موها خیلی نرم و صاف شوند اما به سلامتی موها آسیب وارد می شود.

روش درمان بوتاکس مو نوعی درمان نرم کننده عمیق برای موهاست و نه تنها باعث میشه تا موهایی نرم تر داشته باشید بلکه نسبت به روش کراتین، باعث آبرسانی بیشتری نیز به موها می شود و از آسیب دیدن موها نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

قبل و بعد از بوتاکس مو

 

مراقبت بعد از بوتاکس مو چگونه است؟

برای اینکه اثر بخشی بوتاکس مو به بهترین شکل ممکن دیده شود لازم هست از روش مراقبت از مو در خانه رو به درستی انجام دهید. برای این منطور شما باید مراقبت های زیر را حتما برای حفظ سلامت و زیبایی موهایتان انجام دهید:

1.موهای خود رو دوبار با شامپو بشویید. شامپویی که استفاده میکنید باید حاوی موادی باشد که موها را تغذیه کنند و همچنین بدون سولفات، سیلیکون و پارابن باشد. در هر بار شست و شوی مو، مقدار کمی شامپو روی موها زده و موها را بشویید و در انتها با مقدار زیادی موهایتان را آبکشی کنید.

2. هفته ای یک بار از ماسک موهایی که حاوی ترکیبات طبیعی هستند استفاده کنید تا موها در طولانی مدت سالم تر و درخشان تر بمانند.

3. حتما از نرم کننده مو استفاده کنید. مقداری از نرم کننده مو را به ساقه و انتهای مو بزنید تا همیشه موهایی نرم و سالم داشته باشید.

4. بعد از اینکه روی موها نرم کننده زدید، با یک شانه به آرامی موها را شانه بکشید تا نرم کننده به طور یکنواخت بر روی تمام قسمت ها مو پخش شود. با این کار نه تنها گره های ایجاد شده بر روی موها از بین خواهد رفت بلکه موهایی نرم تر و ابریشمی تر نیز خواهید داشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو