پریناز ایزدیار و جواد عزتی در فیلم مغز استخوان حضور خواهد داشت

منبع: بلاکس آپ

116

1398/6/24

14:53


پریناز ایزدیار و جواد عزتی در فیلم مغز استخوان حضور خواهد داشت

براساس جدیدترین اخبار جواد عزتی و پریناز ایزدیار به جمع بازیگران فیلم مغز استخوان اضافه شده اند. ر ادامه خبر با ما باشید.

مدتی پیش اعلام شد که حمیدرضا قربانی قرار است فیلمی با نام «مغز استخوان» را بسازد. فیلمنامه این فیلم توسط علی زرنگار و تهیه کنندگی آن نیز توسط حسین پورمحمدی صورت گرفته است. حال در تازه ترین اخبار اعلام شده که پریناز ایزدیار و جواد عزتی به عنوان اولین بازیگران به این فیلم اضافه شده اند. پریناز ایزدیار، بازیگر فیلم سینمایی «مغز استخوان» بازی حرفه‌ای در سینما را از سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی «اینجا بدون من» آغاز کرد. وی تاکنون در فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع»، «سرخپوست»، «متری شیش و نیم» و سریال «شهرزاد» بازی کرده است.

جواد عزتی، دیگر بازیگر فیلم «مغز استخوان» بازی در سینما را با فیلم «طلا و مس» آغاز کرد. وی در فیلم‌هایی مانند «همه‌چی آرومه»، «کلاشینکف»، «شیار ۱۴۳»، «در مدت معلوم»، «پارادایس»، «اکسیدان»، «آینه بغل» و «ماجرای نیمروز» حضور داشته است. نام وی در فهرست بازیگران فیلم‌های «آتابای» و «خورشید» نیز آمده است. شما برای دانلود فیلم های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی فیلم سینمایی بروید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو