در ادامه به پیشنهاد سلطان سفر ۶ راهکار برای کاهش هزینه سفر به کیش را مورد توجه قرار دهید.

۱. کاهش هزینه اقامت

اقامت در زیباترین و مجلل ترین هتل های کیش مورد علاقه همه افراد است اما این موضوع به این معنی نیست که نتوانید در کیش هتل ارزان و با کیفیت نیز پیدا کنید. کافیست به جای هتل های ۵ ستاره مثل ترنج و داریوش و.. در میان هتل های ۲ و ۳ ستاره کیش به دنبال هتل مناسب برای اقامت باشید.

علاوه بر این اجاره سوئیت کیش گزینه ای است که می‌تواند برای سفرهای خانوادگی و با تعداد بیشتر به صرفه تر از هتل نیز باشد. در سلطان سفر می‌توانید قیمت همه هتل های کیش را در  سایت های مختلف مقایسه کنید. و تمام گزینه ها برای اجاره سوئیت در کیش از سایت های مختلف جمع آوری شده است.

۲. استفاده از تورهای کیش

یکی دیگر از راه های سفر ارزان به کیش می تواند رزرو تور کیش باشد زیرا آژانس های ارائه دهنده تور با گارانتی کردن هتل و پرواز می توانند با قیمت بهتری خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای شما انجام دهند. پس همیشه قبل از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما قیمت تورهای کیش را نیز بررسی و مقایسه کنید. 

۳. سفر در فصل های ارزان

هر شهر و منطقه ای فصل ارزان برای سفر دارد که در این دوره های زمانی جزو مقاصد کم تقاضا برای سفر است. در جزیره کیش نیز فصل ارزان سفر معمولا ماه های خرداد و تابستان و اوایل پاییز است. قیمت بلیط کیش و هتل های کیش در این ایام نسبتا بهتر خواهد بود.

۴. استفاده از تاکسی به جای خودرو کرایه ای

کرایه خودرو در کیش یکی از جذاب ترین تفریحات برای خیلی از مسافران جزیره کیش است. اما اگر به دنبال سفر ارزان به کیش هستید بهتر است از تاکسی های جزیره استفاده کنید. تاکسی ها در جزیره کیش یک سری خودروی مشکی کلاسیک هستند که قبلا تاکسی های لندن بوده اند و می تواند برای شما جذابیت داشته باشد.

۵. صرف هزینه کمتر برای غذا و رستوران

یکی از جاذبه های هر شهری در سفر چشیدن طعم غذاهای جدید در رستوران های شهر است. رستوران های کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما اگر میخواهید سفر مقرون به صرفه تری داشته باشید می توانید به رستوران های کوچک که بیشتر ساکنان جزیره به آنجا می آیند، بروید. همچنین اگر در سوئیت اقامت داشته باشید امکانات برای آشپزی خواهید داشت.

۶. انجام تفریحات کم هزینه

تفریحات دریایی متنوع جزیره کیش هر کسی را وسوسه می کند تا تجربه ای از همه این تفریحات داشته باشد اما برای مدیریت هزینه های سفر می توانید یکی از تفریحات پرهزینه مثل  فلای بورد و فلای جت، یا شاتل سواری در کیش را تجربه کنید و به سراغ تفریحات کم هزینه تر مثل دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، کشتی تفریحی و… نیز بروید.