پسر ۸ ساله داخل استخر غرق شد

منبع: برترین ها

83

1398/6/24

20:50


مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: پسر هشت ساله در داخل استخر واقع در یک زمین کشاورزی در شهرستان کبودراهنگ غرق شد.

ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: پسر هشت ساله در داخل استخر واقع در یک زمین کشاورزی در شهرستان کبودراهنگ غرق شد.

علی احسان صالح روز یکشنبه بیان کرد: این پسر برای شستن دست و صورت به استخر داخل زمین کشاورزی مراجعه کرده که هنگام خم شدن برای برداشتن آب به داخل استخر سقوط کرد.

وی اضافه کرد: شریک این باغدار متوجه جسم بی جان این کودک در داخل استخر شده و آن را خارج می‌کند اما تلاش ها برای احیای این پسر هشت ساله بی نتیجه ماند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: افراد ابتدا باید در محل های تعیین شده برای شنا که دارای نجات غریق است اقدام به شنا کنند و از حضور در آبگیرها، استخرهای غیراستاندارد و دریاچه پرهیز کنند.

صالح اضافه کرد: همچنین باید خانواده ها از نزدیک شدن افراد مُسن و کودکان به استخر و آبگیرها جلوگیری کنند چرا که این افراد به علت نداشتن توان و مهارت شنا کردن و نجات جان خود، در صورت سقوط در آب، غرق می‌شوند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ نیز در این باره به ایرنا گفت: پس از دریافت گزارش یک مورد غرق شدگی در روستای خان آباد این شهرستان به سرعت یک کد عملیاتی در محل حضور یافت.

داود مرادی افزود: پس از انجام عملیات احیای قلبی ریوی (سی پی آر)، لولهگذاری و سرم تراپی، این کودک توسط آمبولانس به بیمارستان امام رضا (ع) شهر کبودراهنگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: با وجود بیش از ۴۰ دقیقه تلاش تیم پزشکی برای احیای این پسر هشت ساله اما او جان خود را از دست داد.

۱۸ تن امسال در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این آمار مساوی با یکساله ۹۷ است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو