دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story 4 2019

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story 4 2019


منبع: دانلود ها

266

1398/6/24

22:19


دانلود انیمیشن Toy Story 4 2019 – داستان اسباب بازی ها ۴

کاور-Toy-Story-4

نام انیمیشن: Toy Story 4 – داستان اسباب بازی ۴

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

کیفیت: HDRip 1080p / HDRip 720p / HDRip x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد، در حال هماهنگ سازی با نسخه HDRip…!

زیرنویس انگلیسی: دارد

نمره ۸٫۷/۱۰ – متا ۸۴/۱۰۰

کارگردان: جاش کولی | صداپیشگان اصلی: تام هنکس، تیم الن و انی پاتس

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن داستان اسباب بازی ها ۴ (به انگلیسی: Toy Story 4 2019) ادامه ای بر ماجراجویی اسباب های شخصیتی به نام اندی است. داستان از جایی شروع می شود که اسباب بازی جدیدی به نام فورکی به گروه اضافه می شود تا سفری را شروع کنند و نشان دهند که دنیای یک اسباب بازی تا چه اندازه می تواند بزرگ باشد. وودی، باز لایترو بقیه گروه در یک سفر جاده ای قرار می گیرند و بانی و فورکی هم به عنوان اعضای جدیدی در این گروه حضور دارند. وودی در این سفر پرماجرا دوست قدیمی خودش Bo Peep را که قبل ها از دست داده بود می بیند و اتفاقات غیرمنتظره بسیاری رخ می دهد. آنها در مورد روزهایی که باهم داشته اند صحبت می کنند و وقتی که صحبت از روزهای قدیم به وسط کشیده می شود، آنها متوجه می شود که آنچه که آنها از دنیا به عنوان یک اسباب بازی می خواهند، چقدر با همدیگر متفاوت است و اختلاف نظر دارند.

سایر قسمت‌های داستان اسباب بازی

فورکی شخصیتی است که درواقع بانی صاحب جدید این عروسک ها خودش ساخته است و گروه برای محافظت از وی به مشکل بر میخورد. Bo Peep وودی را با دنیای جدیدی روبرو می کند و به او نشان می دهد که تعریف او از دنیای اسباب بازی ها چقدر با وی متفاوت است. آنها دوست خوبی برای هم هستند اما وودی تنها می خواهد که بانی خوشحال باشد و هرچه زودتر فورکی را به عنوان اسباب بازی دلخواه وی به او بازگرداند. مطابق انتظار در این انیمیشن شاهد یک روایت فوق العاده جذاب از پیکسار هستیم و از ابتدا تا پایان ماجراجویی اسباب بازی ها وارد فاز هیجان انگیز و خنده دار بسیاری می شود.

info

When a new toy called “Forky” joins Woody and the gang, a road trip alongside old and new friends reveals how big the world can be for a toy.

Woody, Buzz Lightyear and the rest of the gang embark on a road trip with Bonnie and a new toy named Forky. The adventurous journey turns into an unexpected reunion as Woody’s slight detour leads him to his long-lost friend Bo Peep. As Woody and Bo discuss the old days, they soon start to realize that they’re two worlds apart when it comes to what they want from life as a toy.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ – Toy Story 4 2019

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو