کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت

منبع: برترین ها

142

1398/6/25

02:32


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 408 کیلو حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس و دستگیری 3 سوداگر مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال این محموله را داشتند، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان خور و بیابانک طرح مقطعی ایست و بازرسی را در محورهای فرعی بیاضه- رباط و حاجی اباد- بیاضه اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ماموران حین اجرای طرح به یک سواری پژو پارس به رانندگی یک آقا و سرنشینی 2 خانم مشکوک و آن را متوقف می کنند بیان داشت: راننده و سرنشینان خودرو با اعلام این موضوع که در حال مسافرت خانوادگی هستند قصد فریب دادن ماموران را داشتند که هوشیاری پلیس مانع از این کار شد و خودرو را بازرسی کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از این خودرو 408 کیلو حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و قاچاقچیان ناکام ماندند.

کشف ۴۰۸ کیلو حشیش در پوشش مسافرت خانوادگی

معصوم‌بیگی بیان داشت : محموله و خودروی قاچاقچیان توقیف و 3 سوداگر مرگ نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد مخدر را یک ابر آسیب دانست و از خانواده ها خواست، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند ، نسبت به رفت وآمد و شناخت همسالان و دوستان آنها حساسیت ویژه ای داشته باشند و هر گونه اخبار مرتبط با مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو