طراحی کافی شاپ در فضای باز با خلاقیت های جدید و ایده های بکر

طراحی کافی شاپ در فضای باز با خلاقیت های جدید و ایده های بکر


منبع: دکوراسیون

941

1398/6/25

02:50


کافی شاپ در فضای باز

کافی شاپ ها از جمله مکان هایی هستند که اغلب افراد فقط برای صرف نوشیدنی و … به آنجا نمی روند بلکه تمایل دارند زمانی را جهت گفتگو با دوستان یا قرار ملاقات های دوستانه و گذراندن لحظه هایی خوش در آنجا سپری نمایند از این رو طراحی دکوراسیون کافی شاپ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در ادامه ایده هایی برای طراحی کافی شاپ در فضای باز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دیزاین کافی شاپ در فضای باز با 23 ایده خلاقانه

برخی از رستوران ها و کافی شاپ ها علاوه بر فضای داخلی دارای فضای باز نیز می باشند که در فصول گرما از این فضا استفاده بیشتری می شود. همانطور که برای طراحی داخلی دکوراسیون رستوران و دکوراسیون داخلی فست فود و دکوراسیون داخلی کافی شاپ در فضای بسته ایده های زیادی وجود دارد برای طراحی رستوران و کافی شاپ در فضای باز نیز روش های خلاقانه و کاربردی موجود می باشد.

طراحی دکوراسیون کافی شاپ

طراحی کافی شاپ در فضاهای باز

مبلمان یا صندلی و میز از مهم ترین وسایل در فضای کافی شاپ محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارید کافی شاپ را در فضایی باز طراحی نمایید می توانید از مبلمان و صندلی باغی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که راحتی مبلمان و صندلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا مشتریان شما ساعت های طولانی را برای نشستن روی صندلی و مبلمان سپری می کنند.

اگر تمایل دارید از طراحی چوبی برای فضای کافی شاپ استفاده نمایید بهتر است مبلمان و صندلی ها را از بین طرح های چوبی یا حصیری انتخاب نمایید. اگر شما در فضای کافی شاپ صندلی یا نیمکت های چوبی را قرار دهید می توانید برای ایجاد فضای نشستن مناسب روی نیمکت یا صندلی ها تشک ها با طرح و رنگ شیک و مناسبی را قرار دهید. در قسمت بیرونی کافی شاپ همچنین می توانید از میز یا مبلمان فلزی و آلومینیومی و … استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این طرح ها به میزان بودجه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای تزیین نمای کافی شاپ در فضاهای باز می توانید از عناصر دکوراتیو استفاده نمایید همچنین بهتر است روی میزها را به کمک گلدان های کوچک و شمع های تزیینی و … به زیبایی تزیین نمایید.

دیزاین کافی شاپ

دکوراسیون چوبی کافی شاپ

طراحی کافی شاپ در فضای باز

نورپردازی کافی شاپ

نورپردازی زیبا و شیک کافی شاپ

طراحی شیک و کاربردی کافی شاپ

طراحی کافی شاپ مدرن

دکوراسیون مدرن و کاربردی کافی شاپ

دکوراسیون زیبا و خاص کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ

طراحی فضای بیرونی کافی شاپ

دکوراسیون فضای باز کافی شاپ

تاثیر رنگ ها بر فضای داخلی و خارجی کافی شاپ را نمی توان نادیده گرفت و بهتر است شما رنگ هایی را با یکدیگر ترکیب نمایید که موجب شادمانی و انرژی مثبت در فضای کافی شاپ شوند. اگر شما تمایل دارید فضایی باطراوت و دنجی را در کافی شاپ ایجاد نماید بهتر است از رنگ و طرح های زنده استفاده نمایید.

طراحی نورپردازی برای قسمت بیرونی کافی شاپ نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید فضای بیرونی کافی شاپ را به کمک چراغ های مدرن نورپردازی نمایید همچنین بهتر است در قسمت کفپوش کافی شاپ چراغ های حیاطی زمینی را نصب کنید تا فضای بیرونی کافی شاپ از نورپردازی مناسبی برخوردار شود.

نصب سایبان روی فضای نشستن مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما سایبان با طرح و رنگی کاربردی را روی صندلی و مبلمان نصب نمایید تا مشتریان تان در هنگام روز در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرند.

دیزاین کافی شاپ

طراحی کافی شاپ

کافی شاپ در فضای باز تم پاییزی

طراحی کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ

دیزاین کاربردی کافی شاپ

دیزاین زیبا و خاص کافی شاپ

دکوراسیون کافی شاپ

طراحی کافی شاپ شیک

نورپردازی فضای بیرونی کافی شاپ

در این مطلب با انواع روش ها برای دیزاین کافی شاپ در فضای باز آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این روش ها فضایی دنج و متفاوت را در کافی شاپ ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو