این مدل دوستی ها به ازدواج ختم میشوند

این مدل دوستی ها به ازدواج ختم میشوند


منبع: نمناک

168

1398/6/25

13:41


رابطه دوستی و ازدواج اغلب بسیار کم هستند و اکثر دختران به دنبال مردانی هستند که رابطه دوستی شان را به ازدواج ختم کنند.

این مدل دوستی ها به ازدواج ختم میشوند

از کجا بفهمید رابطه دوستی شما به ازدواج ختم می شود یا نه

بسیاری از جوانان با یک نگاه عاشق و دلباخته جنس مخالف خود می شوند و رابطه ای را شروع می کنند که گاهی این رابطه با شکست روبرو شده و گاهی نیز به ازدواج ختم می شود. باور داشته باشید که هنوز هم مردهای خوب وجود دارند ، مردهایی که بتوانند همسرانی ایده آل برایتان باشند. این مردان ویژگی هایی دارند که آرزوهایتان را تحقق خواهند بخشید و رابطه دوستی را تبدیل به ازدواج می کنند. چطور باید چنین مردهایی را پیدا کرد؟

چگونه دوستی را به ازدواج برسانیم

رابطه دوستی منجر به ازدواج

چطور باید بفهمید که رابطه تان به ازدواج منجر خواهد شد یا نه؟

اگر فردی که با آن رابطه دوستی را برقرار کرده اید ، شما را در مراحل عشق پیش ببرد، ازخودگذشتگی های لازم را بکند و هر چه می خواهید را برایتان فراهم کند، فوق العاده است. این مردها چه شکلی هستند و چه ویژگی هایی دارند:

سرمایه گذاری می کند

یک مرد واقعی و یک همسر احتمالی برای آینده شما سرمایه گذاری می کند. پس اگر می خواهید بدانید رابطه دوستی شما منجر به ازدواج می شود کمی روی رفتار فرد موردنظرتان تمرکز کنید و توجه کنید که چه چیزهایی برایتان می خرد؟ چه برنامه هایی برایتان دارد؟ آیا آنطور است که می خواهد امروز خوشحال باشید و هیچ علامت مشخصی وجود ندارد که فردا هم روز فوق العاده ای برایتان بسازد؟ شما را با خود به مهمانی می برد ولی هیچ هدفی برای آینده ندارد؟ هیچ چیز جز چیزهای مصرف شدنی (لباس، کفش، کیف، ساعت و از این قبیل) برای شما سرمایه گذاری نمی کند؟

فردی که به فکر تشکیل زندگی با شماست ، بیشتر از مسا ئل عادی روزمره برای شما انجام می دهد.ایرادهای شما را پیدا کرده و سعی می کند آنها را اصلاح کند. در زمینه های تحصیلی، کاری و همه عرصه ها به پیشرفت تان کمک خواهد کرد.

در خیابان با شما آشنا نمی شوند

بسیاری از افرادی که در خیابان با یکدیگر آشنا می شوند ، فکر ازدواج با هم را در سر ندارند و بیشتر هدف آنها از دوستی گذران اوقاتشان و سوء استفاده از طرف مقابلشان است . پس نباید توقع داشته باشید مردی که در خیابان با او آشنا شده اید فکر بزرگ ازدواج کردن با شما را در سر داشته باشد. مردهایی که با شما در خیابان، رستوران و کافه و از این قبیل آشنا می شوند اکثراً از آنهایی هستند که می آیند، قلبتان را می شکنند و می روند. البته استثناهایی نیز در این رابطه وجود دارد.

اعتقادات دینی داشته باشد

فردی که اعتقاد دینی داشته و به خدا ایمان داشته باشد ازدواج را خلاف امر خدا نمی داند و هیچ گاه به غیر از هدف ازدواج با کسی رابطه برقرار نمی کند . پس اگر فرد مقابل شما فردی معتقد است می توانید امیدور باشید که دوستی شما به ازدواج ختم می شود.

اعتقادات در رابطه

اعتقادات در رابطه دوستی و ازدواج

چگونه دوستی را تبدیل به ازدواج نماییم؟

اگر مردی که دارای ویژگی های بالا بود را به دست آوردیم چگونه او را ترغیب به ازدواج کنیم ؟ در ادامه چند راهکار ساده برای تبدیل رابطه دوستی به ازدواج مطرح شده است.

نشان دهید که به او اعتماد دارید

اگر می خواهید رابطه دوستی تان به ازدواج ختم شود باید به عهدتان وفادار بمانید وبه محبوبتان نشان دهید که به او اعتماد دارید.گاهی اوقات سخت است که بر دلواپسی ها و اضطراب خود غلبه کنید و به دیگری اعتماد کنید اما اعتماد متقابل سبب پایداری رابطه می شود. اگر او به اعتمادتان خیانت کرد، از او دوری کنید زیرا مناسب ازدواج نیست.

اعتماد به نفس داشته باشید

در نمناک بارها گفته ایم که خود واقعی تان باشید و همیشه اعتماد به نفس داشته باشید و دائم خودتان را نقد نکنید و در شک و تردید نباشید. طبیعی باشید، خودتان را دوست داشته باشید، شادی تان را از داشتن او نشان دهید. 

از او تشکر کنید

همه مردان دوست دارند معشوقشان لطف های آنان را ببیند و از آنها تشکر کند پس هنگامی که هدیه و چیزهای مورد علاقه تان را برایتان می خرد ، در را برایتان باز نگه می دارد و بابت تمام کارهای کوچکی که برایتان انجام می دهد، قدردانی و تشکر کنید و به رویش لبخند بزنید زیرا مردان در جستجوی زنی هستند که این مهربانی ها و ژست های عاشقانه را ببیند و قدر بداند.

با عشق و آرامش در کنارش باشید

همه روزهای زندگی توام با شادی نیست پس در روزهای سختی عاقلانه با عشق و آرامش در کنارش باشید و هنگامی که رفتارهای غیرمنطقی داشت و عصبانی بود همواره در کنارش باشید تا از او انسان بهتری بسازید و هیچگاه او را عصبی و مضطرب نکنید.

دوستی منجر به ازدواج

نکات مهم در رابطه دوستی و ازدواج

قوانین مهم در رابطه  دوستی و ازدواج

متعهد و وفادار باشید

اگر می خواهید پیوندتان را به پیوندی جاودانه تبدیل کنید وعشق تان به رابطه تان متعهد باشد، وفاداری تان را به او نشان دهید و نسبت به او متعهد و وفادار باشید زیرا وفاداری لازمه ی زندگی مشترک است پس باید به همسر آینده تان نشان دهید که ارزش آن را دارید که تا پایان عمر در کنارتان بماند.

با دوستان متاهل رفت و آمد کنید

اگر می خواهید رابطه دوستی شما سریعا به ازدواج ختم شود ، دوست پسرتان را تشویق کنید که با خانواده و دوستان متاهل خود معاشرت کند زیرا رفت و آمد با این زوج های خوشبخت او را به ازدواج کردن ترغیب می کند. برخی از مردان به خصوص افرادی که فرزند طلاق بوده اند و طلاق را در خانواده خود تجربه کرده اند، بعد از دیدن جرو بحث ها و دل شکستگی های والدین خود درباره ازدواج محتاط تر عمل می کنند اما رفت و آمد با زوج های خوشبخت باعث می شود که تصورات منفی آنها با ترسیم کردن یک خانواده شاد و خوشبخت از بین برود.

نشان دهید که زن ولخرجی نیستید

برخی از آقایان به علت ترس از مخارج هنگفت ازدواج و خرید حلقه تن به ازدواج نمی دهند و ترجیح می دهند که رابطه دوستی داشته باشند . برای اینکه این آقایان را ترغیب به ازدواج کنید به او نشان دهید که زن ولخرجی نیستید و به او بفهمانید که اگر حلقه نامزدی تان گران نباشد برایتان مهم نیست و ناراحت نمی شوید و او مجبور نیست برای راضی کردن شما حساب بانکیش را خالی کند. شما می توانید در سال های بعدی که وضع مالی تان بهتر شد، حلقه ی بهتری بخرید. 

بیشتر با دوستاتون وقت بگذرانید

بسیاری از خانم ها قبل از ازدواج با دوستان خود رابطه صمیمانه ای برقرار می کردند اما بعد از ازدواج همه برنامه های خود را کنسل می کنند و قرارهای هفتگی با بهترین دوستانشان را فراموش می کنند. در حالی که مردان دوست ندارند که تمام زندگی و هست و نیست همسرشان باشند و تمام موضوعات به آنها ختم شود پس بگذارید عشقتان متوجه شود که به جز این رابطه، زندگی اجتماعی دیگری نیز دارید پس با دوستان وفاداری که قبل از ورود عشقتان به زندگی در روزهای سخت در کنارتان بوده اند، دوباره ارتباط برقرار کنید.

رابطه دوستی

اصول رفتاری در رابطه دوستی و ازدواج

نکات قابل توجه در رابطه دوستی و ازدواج

به خودتان توجه کنید :

شما همیشه باید در بهترین حال و وضعیت ظاهریتان باشید، پس ورزش کنید، خوب غذا بخورید، برای دیدن دوستان و خانواده تان وقت بگذارید و کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید تا از زندگی لذت ببرید. ذهن تان را فعال نگه دارید، از تلاش برای رسیدن به اهداف شغلی و تحصیلی تان دست برندارید و در کل جذابیت خودتان را حفظ کنید تا رابطه تان دوام داشته باشد زیرا جذابیت در هر رابطه ای مهم و حیاتی است بنابراین خودتان را نادیده نگیرید و برای خودتان ارزش قائل شوید.

جر و بحث نکنید

فرد مقابل شما دوست دارد که در روزهای سخت زندگی مشترک یار و همراهش باشید ، پس اگر در روزهای سختی دائما با او جرو بحث می کنید و بر سرش فریاد می زنید ، رابطه تان دوام نمی آورد و او را فراری خواهید داد. برای پایدار شدن رابطه قبل از عصبانیت ، یک نفس عمیق بکشید و خودتان را آرام کنید و احساسات خود را با آرامش توضیح بدهید تا رابطه تان بهبود یابد . در صورتی که دچار اشتباهی شدید ، مسئولیت اشتباهتان را بپذیرید و بابت آن عذرخواهی کنید تا رابطه تان محکم تر شود و به هم نزدیک تر شوید.

چطور بفهمیم رابطه دوستی مان به ازدواج ختم میشود؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو