فال و شخصیت شناسی با حرف اول اسم شما

فال و شخصیت شناسی با حرف اول اسم شما


منبع: نمناک

226

1398/6/25

13:41


فال اسم یکی از انواع مختلف فال در جهان است که از روی حروف اول اسم شخصیت طرف را مورد بررسی قرار می دهد.

فال و شخصیت شناسی با حرف اول اسم شما

شخصیت شناسی با فال اسم

از روی حرف اول اسم اشخاص نیز می توان به فال آنها پی برد . برای دانستن فال خود یا دیگران کافی است حرف اول اسم خود یا هر شخص دیگری را در این فال جستجو کنید. توجه کنید که به جای حروف(ژ-گ-چ) ج ، را و به جای حرف(پ) ب را مد نظر قراردهید.

فال و طالع بینی از روی حرف اول اسم

 الف :

افرادی که ابتدای اسم آنها با الف آغاز می شود ، دارای اخلاق و رفتار خوبی هستند و بسیار خونگرم مند تا حدی که با دیگران سریع صمیمی می شوند. این افراد ملاحظه گرند و زندگی را با جنگ و جدال و گفتگو به سر می برند و هر آنچه می خواهند به دست می آورند. آنها بهتر است پیراهن سیاه نپوشند زیرا خوش یمن نیست و موجب می شود محنت بسیار بکشند. مریضی آنها همواره در باد قولنج گردن وپهلو می باشد. 

ب :

افرادی که ابتدای اسم آنها با ب آغاز می شود ، مغرور ، زیبا و مهربان هستند و دوستی پایداری دارند . اکثر آنها مال و مکنت اندکی دارند و به مادیات اهمیت نمی دهند.

ت:

این افراد زیبا ، خوش رفتار هستند و اگر گناهی مرتکب شوند سریع پشیمان شده وتوبه می کنند و اگر موجب رنجش فردی گردند سریع از او دلجویی می کنند چرا که دوست ندارند کسی از آنها برنجد. این افراد کم خواب و تنها نیز هستند.

ث:

افرادی که ابتدای نامشان حرف ث است ، خوش اخلاق هستند و دارای اراده قوی و مقتدر می باشند. آنها در هر کاری ثابت قدم هستند و در زندگی هرگز محتاج کسی نمی شوند. از ویژگی ظاهری آنها این است که پیشانی پهنی دارند.

فال اسم

فال حروف اول اسم

ج:

ویژگی ظاهری افرادی که ابتدای اسم آنها با ج آغاز می شود ،این است که یا سفید پوست و هیکلی هستند و یا سبزه هستند و استخوان بندی قوی دارند . آنها با محبت اند اما همیشه سرگردان و آشفته و حیران می باشند و اکثرا به مریضی شکم دچارند.

ح:

افرادی که ابتدای نامشان حرف ح است ، اخلاق خوبی دارند و بسیار راز نگه دارند اما تا حدودی رک و کینه توزند و با دیگران مشاجره می کنند. آنها خوش چهره و زیبا نیز هستند.

خ:

افرادی که ابتدای نامشان حرف خ است ، چشمان زیبا و مهربانی دارند و بسیار مقرراتی هستند و با اینکه سعی خود را می کنند ، روزی کمی دارند.

د:

افرادی که ابتدای اسم آنها با د آغاز می شود، بسیار بشاش و خوش رو و زیبا هستند. از ویژگی های اخلاقیشان این است که جنگجو ، با دیانت و متفکرند. همواره برای پیشرفت و ترقی تلاش می کنند اما قدر مال دنیا را نمی داند. 

ز:

افرادی که ابتدای اسم آنها با ز آغاز می شود بسیار مقرراتی هستند. در زندگی شکست می خورند و حیران و سرگردان می شوند اما سریع به زندگی باز می گردند. این افراد خوشرو و زیبا هستند و اخلاق و رفتار خوبی دارند.آنها بسیار دچار سردرد و زانو درد می شوند.

ر:

افرادی که ابتدای اسم آنها با ر آغاز می شود ، بسیار زیبا و اهل خوش گذرانی هستند. آنها توان مالی اندکی دارند و اخلاقشان خوب و میانه است. حرف های بسیاری پشت سرشان گفته می شود و کمی طمعکار هستند. این افراد باید مراقب ایمانشان باشند تا به بزرگی و منزلت برسند. 

س:

این افراد مغرور ومتکبرند و توانایی انجام هر کاری که بخواهند را دارند. آنها آتشی مزاج هستند و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر میبرند. استعداد و ذوق و سلیقه زیادی دارند و برای همراهی در خرید بسیار فرد مناسبی هستند زیرا در انتخاب اجناس بهترینند.

فال شخصیت

شخصیت شناسی با فال اسم 

فال شخصیت شناسی با حروف اول اسم

ش:

این افراد زبان تند و تلخی دارند و به همین خاطر ضرر می بینند. اگر مراقب زبان خود باشند از بلاها دور می شوند . این افراد با این حال مهربان هستند و با دیگران خیلی راحت جور می شوند.

ص :

افرادی که ابتدای نامشان حرف ص است ،شجاع ، خوش اخلاق و مهربان هستند . آنها خصوصیات اخلاقی دیگری مانند دهن بینی و زودباوری نیز دارند . این افراد همیشه در فکر پیشرفت هستند. 

ض :

افرادی که ابتدای نامشان حرف ض است ، زیرک ودانا وخوش اخلاق و کینه توز است ، درون گراست و هرگز نگرانی خود را در ظاهر بروز نمیدهد و دارای پیشانی پهن است و ابروی کمان ابرو دارد. زرنگ و دقیق است و هیچ وقت از یاد خدا غافل نمی شود. 

ط :

افرادی که ابتدای نامشان حرف ط است ، بسیار خونگرم هستند و سریع با دیگران اخت می شوند . آنها افرادی پاک و دارای اخلاق خوبی هستند.این افراد بهتر است رنگ مشکی نپوشند.

ظ:

افرادی که ابتدای نامشان حرف ظ است ، خوش گذرانند و اهل تفریح با دوستان خود هستند و بسیار ولخرجند . همانطور که در بخش شخصیت شناسی نمناک اشاره کرده ایم این افراد ظاهر و باطنش یکی است و اخلاق خشک ومقرراتی دارند ، بدگویی پشت سر آنها زیاد است. 

ع:

افرادی که ابتدای اسم آنها با ع آغاز می شود ، اخلاق خوبی دارند و نظم و ترتیب در زندگی آنها حرف اول را می زند . این افراد اهل بخشش هستند و در دوستی پایدار و متعصب می باشند . آنان قدر پول خود را نمی دانند و آن را خرج می کنند و در زندگی سختی زیاد می کشند. 

غ:

افرادی که ابتدای اسم آنها با غ آغاز می شود ، زیبا و خوش رو هستند . زندگیشان همواره نظم خاصی دارد و از خطای دیگران چشم پوشی می کنند. این افراد ، دانا و اهل تفکر و علم هستند و در مورد آینده و گذشته زیاد فکر می کنند . در زندگی احساس نا امیدی می کنند و عاشق زندگی همراه با صلح و صداقت می باشند. 

ف:

افرادی که ابتدای اسم آنها با ف آغاز می شود ، زیبا و خوش رو هستند . آنها شجاع و نترس هستند و با دیگران ارتباط خوبی دارند . این افراد کمی تند خو و جنگ جو هستند. در زندگی چند بار شکست میخورند اما به مقام و منزلت خوبی در آینده می رسند.

افراد جنگجو

 

 فال حروف اول اسم

 فال حروف اول اسم 

 ق:

افرادی که اسمشان با ق شروع می شود ، برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند و با درایت و فکر برای موفقیت قدم بر می دارند . این افراد زیبا هستند و دارای اخلاق و رفتار خوب هستند اما گاهی با دیگران با خصومت برخورد می کنند، این افراد در خرج کردن پول هایشان افراط می کنند و خوش گذرانند.

ک:

افرادی که اسمشان با ک شروع می شود زیبا هستند و اخلاق تندی دارند که دیگران را می رنجاند . آنها دانا و مقرراتی اند همیشه در حال تلاش برای موفقیت هستند.

ل:

افرادی که اسمشان با ل شروع می شود زیبا چهره و خوش اخلاق می باشند . تعصب خاصی روی خانواده خود دارند و یک دنده و مغرور هستند و قدر پول های خود را نمی دانند.

 

فال شخصیت

شخصیت افراد براساس حروف اول اسم

فال اسم و شخصیت 

م:

این افراد از نظر ظاهری خوش چهره و زیبا هستند و چشمان درشتی دارند و از نظر اخلاقی مهربانند و با دیگران سریع جور می شوند اما برخی افراد ، در رو برو از او تعریف می کنند اما پشت سرش زیاد بدگویی می کنند. این فرد زود عصبانی شده اما سریع خاموش می شوند. در کارها تنبل هستند و همیشه از دیگران تقاضای کمک می کنند .

ن:

افرادی که اسمشان با ن شروع می شود از نظر اخلاقی کینه توز، دمدمی مزاج هستند و گاهی با دیگران خوب و گاهی بد رفتار می کنند . آنها زیبا و حقوق خود را رعایت می کنند .

و:

افرادی که اسمشان با و شروع می شود ، مغرورند اما اگر کسی به کمک نیاز داشته باشد به او کمک می کنند . حرف پشت سرشان بدگویی زیاد است .

ه:

این افراد دارای رفتار تندخو و آتشین مزاج هستند و به اطرافیان خود امر و نهی می کنند . آنها طبع گرمی دارند و زیبا هستند.

ی:

افرادی که اسمشان با ی شروع می شود ، از نظر ظاهری فردی زیبا ، چهار شانه هستند که اغلب دچار بیماری شکمی می باشند و از نظر رفتاری بسیار دمدمی مزاجند یعنی گاهی خوب و گاهی خشک با دیگران رفتار می کنند . این افراد همیشه پیروز میدان هستند. 

 

طالع بینی ، شخصیت شناسی و فال با حرف اول اسم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو