حاشیه های گریم نرگس محمدی تمامی ندارد + عکس

حاشیه های گریم نرگس محمدی تمامی ندارد + عکس


منبع: نمناک

862

1398/6/25

14:42


با آغاز پخش سومین فصل سریال ستایش باز هم گریم نرگس محمدی در نقش ستایش حاشیه ساز شد.

حاشیه های گریم نرگس محمدی تمامی ندارد + عکس

گریم ستایش باز هم حاشیه ساز شد

سومین فصل سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی از جمعه 22 شهریورماه روی آنتن رفت و با پخش چند قسمت ابتدایی این سریال باز هم حواشی زیادی در خصوص گریم بازیگر نقش ستایش شکل گرفت.

نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش در سریال ستایش است که چند روزی است با پخش سومین فصل این سریال مهمان خانه های مخاطبان در شبکه سه سیما شده است.

پخش فصل سوم سریال ستایش و گریم جوانتر شده نرگس محمدی در این سریال با حواشی زیادی در میان مردم همراه شد که نگاهی کوتاه به آن داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مروری بر ماجرای پرحاشیه گریم ستایش

نرگس محمدی بعد از گزینه های متعددی که برای نقش ستایش در نظر گرفته شده بود برای این نقش انتخاب شد و با پخش فصل اول این سریال در آذرماه سال 89 بازی او مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این سریال قرار گرفت.

نرگس محمدی

نرگس محمدی در فصل اول سریال ستایش

استقبال از فصل اول سریال ستایش سعید سلطانی و تیمش را مشتاق کرد که فصل دوم این سریال را هم جلوی دوربین ببرند. پخش دومین فصل این سریال از دی ماه سال 92 آغاز شد اما گریم های این سریال با انتقادهای زیادی روبرو شد.

نرگس محمدی

گریم نرگس محمدی در فصل دوم سریال ستایش

نرگس محمدی ستایش این سریال که در فصل دوم پا به میانسالی گذاشته بود و در شمایل یک بانوی 40 ساله جلوی دوربین میرفت از گریم قابل قبولی بهره مند نشد و اضافه شدن یک عینک و اندکی تغییر در چهره اش با انتقادهای زیادی از سوی مردم مواجه شد.

فصل دوم سریال ستایش با تمام انتقادهایی که به گریم نرگس محمدی وارد شد مردادماه سال 93 به پایان رسید و سعید سلطانی باز هم ادامه قصه زندگی ستایش را در فصلی جدید به تصویر کشید.

نرگس محمدی

گریم نرگس محمدی در ستایش 3 

فصل سوم این سریال 22 شهریور ماه آغاز شد و پیوند ستایش با مخاطبان تلویزیون 10 ساله شد و باز هم سعید سلطانی با داستان زندگی پرفراز نشیب ستایش و حشمت فردوس مهمان خانه های مردم در شبکه سه سیما شد.

نرگس محمدی

گریم پربحث نرگس محمدی در فصل سوم سریال ستایش

برخلاف انتظار مخاطبان برای ایجاد تغییر در گریم ستایش که در فصل دوم با انتقادهای زیادی روبرو شده بود، نرگس محمدی با شمایلی جوانتر از فصل دو جلوی دوربین رفت و مخاطب بهت زده و متعجب باز هم درگیر گریم ستایش این سریال شد.

بازیگران ستایش 3

نرگس محمدی،داریوش ارجمند و محمد سلوکی در ستایش 3

در فصل سوم سریال ستایش دیگر خبری از همان عینک و اندکی تغییر هم در چهره نرگس محمدی نبود و جوانتر شدن چهره نقش اول این سریال باز هم سوژه کاربران فضای مجازی و مردم شد.

نرگس محمدی و لاله مرزبان

جوانتر شدن نرگس محمدی در ستایش 3

بعد از هجمه تازه ای که درباره گریم ستایش شکل گرفت تهیه کننده این سریال گریم نرگس محمدی را باورپذیر دانست و علت جوانتر شدن ستایش در فصل 3 را به آرامش رسیدن و دور شدن از دغدغه های زندگی پر فراز و نشیبش اعلام کرد.

گریم نرگس محمدی در سریال ستایش باز هم سوژه شد!+عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو