قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

286

1398/6/25

17:43


قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های جدید در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت اول)

یک خودرو جدید صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارد، رانندگی با آن چگونه است، چه صدایی تولید می‌کند، و یا چه حسی را منتقل می‌کند،‌ اگر اتومبیل قابل اطمینانی نباشد در دراز مدت چندان کارآمد نخواهد بود.

چرا که هزینه‌ی نگهداری ممکن است در نهایت بیش از آنچه که مایل به پرداخت آن هستید برای شما تمام شود.

به همین دلیل است که ما امتیازات قابلیت اطمینان خودرو را در فرمول امتیاز دهی و رتبه دهی خود در نظر می‌گیرد.

چه شما یک خودرو ارزان قیمت را انتخاب کنید یا یک خودرو اسپورت گران قیمت، احتمالاً انتظار دارید که پولی که با سختی آن را بدست آورده‌اید به خوبی خرج شده و خودرویی که خریده‌اید تا مدت‌ها بدون هیچ گونه مشکل جدی باقی بماند.

با این حال جست و جو در میان لیست بلندی از خودرو‌های موجود در بازار امروز و تحقیق درباره‌ی قابلیت اطمینان کلی هر یک می‌تواند امری زمان بر و خسته کننده باشد.

بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما با تکیه بر امتیازات کمپانی J.D. Power در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده ایجاد شده است.

این کمپانی به منظور تعیین میزان قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی هر خودرو جدید از فرمول آماری و مطالعات گوناگون بهره می‌گیرد.

لیست زیر شامل تمامی خودرو‌ها، پیکاپ تراک‌ها، مینی ون‌ها، و شاسی بلند‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ است که در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده حداقل موفق به کسب امتیاز چهار از پنج شده‌اند.

همچنین این‌ خودرو‌ها از پایین‌ترین تا بالاترین امتیاز، در این لیست رتبه بندی شده‌اند.

در رابطه با مدل‌هایی که امتیاز مشابهی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان دریافت کرده‌اند ما پیروزی را به خودرو‌یی که موفق به کسب امتیاز کلی بالاتری از سوی وبسایت U.S. News شده و یا از شروع قیمت پایین‌تری برخوردار بوده اعطا کرده‌ایم.

به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در وبسایت U.S. News همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و تحقیقات تخصصی جدید، طبق یک مبنای همیشگی تغییر می‌کنند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در بخش رتبه بندی خودرو‌های جدید ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه همراه ما باشید تا با قابل اطمینان‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید:

۳۸) تویوتا ۲۰۱۹ C-HR

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۰

قیمت: ۲۱,۱۴۵ دلار

تویوتا C-HR 2019 صرف نظر از این که از امتیازی بالاتر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده برخوردار است دارای نقاط قوتی نیز می‌باشد.

این خودرو از طراحی بدنه‌ی آینده گرایانه، هندلینگ مناسب، و تکنولوژی‌های ایمنی پیش فرض بهره می‌برد.

با این حال این خودرو در زمینه‌ی فضای صندلی‌های ردیف عقب و حمل بار ضعیف عمل کرده است. این خودرو همچنین از داشتن یک موتور پر سر و صدا که شتاب خسته کننده‌ای را نیز ارائه می‌دهد، رنج می‌برد.

۳۷) تویوتا فوررانر ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۶

قیمت: ۳۵,۳۱۰ دلار

تویوتا فوررانر ۲۰۱۹ عملکرد قابل اطمینانی را در رانندگی آفرود از خود به نمایش گذاشته و دارای یکی از بزرگ‌ترین فضا‌های حمل بار در کلاس خود نیز می‌باشد.

این شاسی بلند تقریباً یک دهه است که به طور کامل باز طراحی نشده و به همین دلیل از صفحه نمایشی کوچک و اتاقی با ظاهری قدیمی برخوردار است.

علاوه بر این، فوررانر فاقد امکانات ایمنی بوده که در سایر رقبا می‌توان دید و مصرف سوخت بالایی نیز دارد.

۳۶) نیسان آرمادا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۹

قیمت: ۴۷,۱۰۰ دلار

نیسان آرمادا ۲۰۱۹ تقریباً در انتهای رتبه بندی خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ قرار می‌گیرد.

این خودرو در مقایسه با رقبای موجود در این کلاس خودرو از فضای حمل بار کوچک‌تری برخوردار بوده و سیستم اطلاعاتی سرگرمی به کار رفته در اتاق این خودرو نیز قدیمی به نظر می‌رسد.

نیسان آرمادا همچنین از راندمان سوخت مناسب بی‌بهره است. با این وجود از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌توان به موتوری قدرتمند، هندلینگی تحت کنترل، و اتاقی باکیفیت اشاره کرد.

نیسان آرمادا به صورت پیش فرض به همراه مجموعه‌ی گسترده‌ی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته، عرضه می‌شود.

۳۵) تویوتا سکویا ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۰

قیمت: ۴۹,۰۵۰ دلار

تویوتا سکویا ۲۰۱۹ ویژگی‌های همچون موتوری قدرتمند، صندلی‌های جادار، و فضای حمل بار فراوان را در اختیار مالکین خود قرار می‌دهد.

این خودرو همچنین از لیست بلندی از امکانات پیش فرضی همچون مون روف، صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی، و مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی فعال پیش فرض بهره می‌برد.

با این وجود می‌توان متوجه سن بالای این شاسی بلند شد.

اتاق تویوتا سکویا به زیبای بیشتر رقبای این خودرو نیست و علاوه بر اینکه سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو قدیمی است، راندمان سوخت این خودرو نیز پایین‌تر از حد متوسط برآورد می‌شود.

۳۴) بویوک ریگال ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

قیمت: ۲۵,۰۷۰ دلار

بویوک ریگال ۲۰۱۹ علیرغم برخورداری از امتیاز قابلیت اطمینان بالا، صندلی‌های جادار، و فضای حمل بار فراوان اما در حال دست و پا زدن برای رقابت در بخش خودرو‌های سایز متوسط است.

اتاق این خودرو از مواد باکیفیتی ساخته نشده و سیستم اطلاعاتی سرگرمی آن نیز قادر به رقابت با سیستم‌های جدید‌تری که در بسیاری از خودرو‌های رقیب می‌توان یافت نیست.

بویوک ریگال همچنین در زمینه‌ی شتاب و راندمان سوخت نیز ضعیف‌تر از رقبای خود ظاهر شده است.

از جمله امکانات پیش فرض قابل ملاحظه در این خودرو می‌توان به سیستم راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver، وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

۳۳) شورولت اکوئیناکس ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

قیمت: ۲۳,۸۰۰ دلار

اگر به دنبال یک شاسی بلند کامپکت قابل اطمینان، مجهز و قیمت مناسب هستید، شورولت اکوئیناکس لایق قرار گرفتن در لیست شما می‌باشد.

این خودرو از ویژگی‌هایی همچون فضای کافی برای حمل پنج سرنشین، راندمان سوخت مناسب، شتاب کافی، و سواری نرم بهره می‌برد.

با این وجود مدل اکوئیناکس به لوکسی برخی رقبا نیست و فضای حمل بار چندان زیادی را نیز ارائه نمی‌دهد.

این مدل از کمپانی شورولت به همراه امکاناتی مانند سیستم راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver، یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی بصری، وای فای هات اسپات، و سیستم مدرن ادغام برنامه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند عرضه می‌شود.

۳۲) فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

قیمت: ۲۴٫۲۹۵ دلار

فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۹ یکی از معدود شاسی بلند‌های کامپکتی است که به صورت پیش فرض به همراه ردیف سوم صندلی عرضه می‌شود، هر چند فضای موجود در این ردیف تنها برای حمل کودکان کفایت می‌کند.

این خودرو‌ همچنین از گارانتی طولانی مدت، امتیازات ایمنی فوق العاده، فضای حمل بار چشمگیر، و سواری دلپذیر بهره می‌برد.

با این حال این خودرو به دلیل شتاب پایین، موتور ضعیف، و مصرف سوخت بالا، در بخش پرفورمنس عملکرد چندان خوبی را به نمایش نمی‌گذارد.

از جمله امکانات پیش فرض در این خودرو می‌توان به چراغ‌ جلوهای خودکار، چرخ‌های آلیاژی، و یک سیستم ارتباطی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی کاربر پسند به همراه قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند اشاره کرد.

۳۱) کیا نیرو ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

قیمت: ۲۳,۴۹۰ دلار

کیا نیرو ۲۰۱۹ به لطف نقاط قوتی همچون راندمان سوخت فوق العاده، فضای حمل بار فراوان، صندلی‌‌های جادار، و اتاق باکیفیت جایگاه خوبی را در رتبه بندی شاسی بلند‌های ساب کامپکت ما به خود اختصاص داده است.

از این گذشته این خودرو امتیازات خوبی را در آزمایشات تصادف به دست آورده و علاوه بر این که به همراه بهترین گارانتی موجود در صنعت خودرو عرضه می‌شود، از شتاب بالا به همراه سواری نرم نیز بهره می‌برد.

با این حال کیا نیرو به تنومندی بسیاری از رقبای خود نبوده و همچنین فاقد آپشن سیستم رانندگی دو دیفرانسیل می‌باشد.

کیا نیرو به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با کاربری آسان، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و قابلیت تشخیص صدا مجهز شده است.

۳۰) کیا اسپورتیج ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۲۳,۷۵۰ دلار

پرفورمنس اسپورت و کابین جذاب تنها دو مورد از نقاط قوت کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ به شمار می‌روند.

این شاسی بلند کامپکت علاوه بر کسب امتیازی بالاتر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده، یکی از طولانی مدت‌ترین گارانتی‌ها در صنعت اتومبیل را ارائه می‌دهد.

کیا اسپورتیج از ویژگی‌هایی همچون سواری نرم، هندلینگ چابک، و فضای نشیمن جادار برای حمل پنج سرنشین بهره می‌برد.

با این وجود بسیاری از رقبا در مقایسه با کیا اسپورتیج از راندمان سوخت بهتر و فضای حمل بار جادار‌تری برخوردار می‌باشند.

کیا اسپورتیج از امکانات پیش فرض چندان زیادی برخوردار نیست اما با این وجود این شاسی بلند به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای، درگاه یو اس بی، و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی مجهز شده است.

خوش بختانه کمپانی کیا اخیراً مدل اسپورتیج ۲۰۲۰ را روانه‌ی بازار کرده که به همراه امکانات بیشتری عرضه خواهد شد.

۲۹) هیوندا توسان ۲۰۱۹

امتیاز قابلیت اطمینان: ۵ / ۴٫۰

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

قیمت: ۲۳,۲۰۰ دلار

هیوندا توسان ۲۰۱۹ در دو ردیف صندلی خود فضای کافی برای حمل پنج سرنشین را ارائه می‌دهد.

صندلی‌های جلویی این خودرو فضای فراوانی را برای سرنشینان فراهم کرده و صندلی‌های عقب آن فضای کافی برای دو سرنشین بالغ را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هیوندا توسان از هندلینگی تحت کنترل، سواری قابل قبول، امتیازات فوق العاده در آزمایش‌های تصادف، گارانتی طولانی، و اتاقی بی‌صدا و زیبا بهره می‌برد.

این شاسی بلند کامپکت برای کسانی که فضای حمل بار و شتاب هیجان انگیز را در اولویت خود قرار داده‌اند، مناسب نخواهد بود.

از جمله امکانات پیش فرض در هیوندا توسان می‌توان به سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور، ترمز اضطراری خودکار، و یک سیستم ارتباطی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با کاربری آسان به همراه قابلیت اتصال تلفن همراه هوشمند اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو