24 تا  از بهترین قرص تاخیری موجود در ایران

24 تا از بهترین قرص تاخیری موجود در ایران


منبع: اوما

1,090

1398/6/25

18:16


24 تا  از بهترین قرص تاخیری موجود در ایران

نگرانی های جنسی، از جمله انزال زودرس (PE)، امری نسبتا شایع است. انزال زودرس زمانی اتفاق می افتد که مرد در طول رابطه جنسی قبل از اینکه خودش یا همسرش بخواهد به اوج لذت جنسی برسد. مردانی که دچار انزال زودرس هستند، یک دقیقه بعد از تحریک جنسی به ارگاسم می رسند و معمولا قادر به تأخیر انزال نیستند.

این مشکل از هر 3 مرد بر یک مرد تاثیر می گذارد و می تواند منجر به نا امیدی و اضطراب شود. برخی از مردان مبتلا به انزال زودرس از رابطه جنسی پرهیز می کنند. اما درمان هایی وجود دارد که می تواند به رفع انزال زودرس کمک کند.

درمان های خانگی زود انزالی

1- قرص ها و مکمل های تاخیری گیاهی

در ادامه مقاله در این مورد مفصل توضیح داده شده است. 

2- کرم موضعی

کرم های موضعی بدون نسخه بی حس کننده حاوی عامل بی حس کننده ای است که می تواند با کاهش احساس و به تاخیر انداختن رسیدن به اوج لذت، انزال زودرس را درمان کند.  10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی ، کرم را بر روی آلت تناسلی خود اعمال کنید تا تاثیر مناسب را بگذارد. تحقیقات جنسی در سال 2017 نشان داد کرم های موضعی می توانند زمان انزال را چند دقیقه افزایش دهند. عوارض کرم های بی حس کننده عبارتند از:

  •  درد خفیف
  •  احساس سوزش خفیف
  •  کاهش میل جنسی
  •  کاهش احساس 

3- اسپری لیدوکائین

مانند کرم موضعی، اسپری لیدوکائین نیز با کاهش احساس آلت تناسلی می تواند به درمان انزال زودرس کمک کند. اسپری را 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی استفاده کنید. عوارض جانبی شناخته شده شامل کاهش میل جنسی و کاهش احساس به صورت موقتی است.

4- مکمل روی

روی نه تنها از ایمنی سالم و رشد سلولی حمایت می کند، بلکه ماده معدنی ضروری آن باعث تولید تستوسترون و افزایش میل جنسی و انرژی می شود. تحقیقات نشان میدهد بین کمبود روی و اختلال عملکرد جنسی در مردان رابطه ای وجود دارد، بنابراین روزانه 11 میلی گرم روی مصرف کنید تا باعث افزایش زمان انزال شود.

تحقیقات انجام شده در سال 2009 بر روی موش ها نشان داد مکمل های روی می تواند تستوسترون را افزایش دهد که ممکن است مشکلات جنسی مانند انزال زودرس را نیز بهبود بخشد. با این وجود، مصرف بیش از حد روی باعث می شود مشکلات زیر ایجاد شود:

  • حالت تهوع
  • استفراغ
  •  اسهال
  • آسیب کلیه و معده
  •  طعم فلزی در دهان 

5- تغییر در تغذیه 

بر اساس تحقیقات، علاوه بر روی، منیزیم نیز نقش مهمی در سلامت جنسی شما ایفا می کند و می تواند نقش مهمی در انزال زودرس داشته باشد. مصرف موادغذایی که غنی از روی و منیزیم هستند، به افزایش زمان رسیدن به اوج لذت کمک می کنند. این غذاها عبارتند از:

  • صدف
  • تخمه کدو تنبل
  •  سویا
  • ماست
  • اسفناج
  •  غلات گندم 
  • بادام ها
  • لوبیا قرمز
  •  نخودها
  •  دانه کنجد
  •  گوشت گاو و گوسفند
  •  شکلات تلخ
  • سیر
  • نخود فرنگی

6- روش توقف- فشار

روش  توقف- فشار با تاخیر در رسیدن به اوج لذت به درمان انزال زودرس کمک می کند. هنگامی که احساس می کنید آماده انزال هستید، صبر کنید و از همسرتان بخواهید انتهای آلت تناسلی (جایی که سر آلت به تنه می رسد) را فشار بدهد. از او بخواهید چند ثانیه، تا زمانی که نمی خواهید به اوج لذت برسید، فشار بدهد. این روند را تا آنجا که لازم است تکرار کنید. در نهایت، با این کار می توانید انزال را به تاخیر بیندازید.

7- روش توقف- شروع

روش توقف- شروع، که به کنترل ارگاسم نیز معروف است، به تاخیر در رسیدن به اوج لذت کمک می کند. هنگامی که احساس می کنید میل به انزال دارید، فعالیت جنسی را متوقف کنید. هنگامی که احساس می کنید دیگر تحریک نیستید، دوباره به آرامی فعالیت جنسی را شروع کنید. این روند را تا آنجا که لازم است تکرار کنید تا به کنترل انزال کمک کنید.

8- ورزش های کف لگن

تقویت عضلات کف لگن می تواند تأثیر زیادی بر رسیدن به اوج لذت در رابطه جنسی داشته باشد. در سال 2014 تحقیقی انجام شد که نشان داد تمرینات کف لگن می تواند به افرادی که دچار انزال زودرس هستند کمک کند تا انزال را کنترل کنند و زمان بیشتری برای رسیدن به اوج لذت داشته باشند. برای انجام تمرینات کف لگن گام های زیر را انجام دهید:

  • ماهیچه های درست را با متوقف کردن جریان ادرار و سفت کردن عضلات پیدا کنید.
  • دراز بکشید، عضلات کف لگن را برای 3 ثانیه منقبض کنید، و سپس 3 ثانیه استراحت کنید. این کار را حداقل به اندازه 10 شماره پشت سر هم انجام دهید. این کار را حداقل 3 بار در روز انجام بدهید.
  • به تدریج شمارش ثانیه ها را افزایش دهید تا عضلات شما قوی تر شوند. موقعیت های جدید مانند حالت ایستاده، راه رفتن یا حالت نشسته را امتحان کنید.
  • فراموش نکنید نفس بکشید، و به یاد داشته باشید فقط بر روی ماهیچه های کف لگن تمرکز کنید. سینه، ران، یا باسن را سفت نکنید.

9- کاندوم "کنترل کلایمکس" (تاخیری)

کاندوم، به طور کلی، احساس را کاهش داده و از زود انزالی جلوگیری می کند. اما کاندوم های کنترل کلایمکس بدون تجویز پزشک در دسترس هستند و از ماده ی لاتکس ضخیم تر یا حاوی عامل بی حس کننده ساخته شده است که به منظور به تاخیر انداختن زمان رسیدن به اوج لذت استفاده می شود.

10- خودارضایی

خودارضایی یک یا دو ساعت قبل از فعالیت جنسی باعث تاخیر انزال در هنگام مقاربت می شود. 

11- اجتناب از رابطه جنسی برای یک دوره زمانی

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما تمرکز بر روش های دیگر فعالیت جنسی به جای مقاربت باعث می شود فشار ناشی از رویارویی جنسی کاهش یابد. مقاربت تنها راه رسیدن به رضایت جنسی نیست، بنابراین در مورد راه های دیگر که می توانید از آنها لذت ببرید و به هیچ وجه باعث ناراحتی یا ناامیدی نمی شود، فکر کنید.

بهترین قرص های تاخیری موجود در ایران

توجه توجه: هر گونه مکمل و قرص تاخیری زیر نظر پزشک داروساز مصرف شود. روش مصرف تنها روش پیشنهادی از سوی سازندگان است اما حتما و حتما مقدار مناسب برای شما و موارد منع منصرف از داروساز پرسیده شود، افراد مبتلا به بیماری قلبی، فشار خون و قند خون و آسمی حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.

1- قرص تاخیری گیاهی آفرودیت

تاخیری آفرودیت

بهبود ناتوانی های جنسی (اختلال نعوظ)، رفع انزال زودرس، بهبود کمبود تمایلات جنسی و عقیمی مردان، افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان

روش مصرف: یک قرص آفرودیت ۳ بار درروز بعداز غذا میل شود. برای نتیجه بهتر میتواند بطور مستمر مصرف شود.

قیمت: 34 هزار تومان

کشور: ایران

تعداد: 30 عدد

موارد منع مصرف : در بیماران قلبی و بیمارانی که مبتلا به کمبود فشارخون هستند با احتیاط مصرف شود!


2-قرص تاخیری سیالیس

قرص تاخیری سیالیس

قرص‌ تاخیری سیالیس عملکردش مشابه ویاگرا بوده اما بسیار قوی تر از آن است. ماده تأثیر گذار اصلی آن تادالافیل است که موجب نعوظ (سفت و راست شدن) آلت شده و تا حدودی در تأخیر در انزال نیز موثر است!

روش مصرف: معمولاً سیالیس بصورت یک قرص ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قبل از مقاربت مصرف میشود!

قیمت: 175 هزار تومان

کشور سازنده: انگلستان

تعداد: 30 عدد

 عوارض احتمالی : مصرف بیشتر از یک بار در روز قرص تاخیری سیالیس به هیچ عنوان توصیه نم‌شود. مصرف بیش از حد تادالافیل منجربه دردهای قفسه سینه، منگی، ضربان نامنظم قلب و تورم پاها و اختلال در دید میشود!


3-قرص تاخیری سینورکس آرایکس (Sinorex RX)

قرص تاخیری سینورکس

کمک به افزایش توان جنسی جلوگیری از زود انزالی کمک به افزایش انرژی و کاهش خستگی

روش مصرف: 2 کپسول همراه با غذا

قیمت: 93 هزار تومان

تعداد: 60 عدد

کشور سازنده: ایران


3- قرص تاخیری ویگورکسین (Vigorexin)

ویگورسین تاخیری

افزایش سطح تستوسترون - افزایش قوای جنسی و سلامت جنسی آقایان - بهبود ناتوانی جنسی آقایان

روش مصرف: روزانه 2 عدد کپسول نیم ساعت قبل از غذا همراه با یک لیوان آب مصرف نمایند.

قیمت : 45 هزار تومان

تعداد: 30 عدد

کشور سازنده: ایران


4- قرص تاخیری ایکس اید (X Ade)

قرص تاخیری ایکس اید

افزایش‌دهنده تمایلات و توانایی جنسی در بانوان و آقایان، افزایش خونرسانی به اندام های تناسلی و رفع اختلالات جنسی، بهبود نعوظ در آقایان و ارگاسم در خانم ها، افزایش میزان انرژی - مقابله با استرس کمک به افزایش میل جنسی افزایش قوای جنسی

روش مصرف: 1 کپسول در روز همراه غذا مصرف شود.

قیمت : 324 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: استررالیا


5- قرص تاخیری پاور فینیش (Power Finish)

پاور فینیش

توسط افراد زیر 18 سال یا افراد مبتلا به سرطان های وابسته به هورمون مصرف نشود. لطفاً طبق دستور مصرف شود و بیش از میزان مجاز روزانه مصرف نکنید. اگر دارویی مصرف میکنید یا بیماری خاصی دارید، قبل از استفاده با پزشک تان مشورت نمایید. دو هفته قبل از جراحی مصرف آن را متوقف کنید. اگر نعوظ بیش از 4 ساعت طول بکشد، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید. دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. 

روش مصرف: روزانه دو عدد کپسول، یکی صبح و دیگری را بعد از ظهر میل کنید. برای حداکثر اثربخشی، این محصول باید روزانه و به صورت مداوم مصرف شود.

قیمت: 228 هزار تومان

کشور سازنده: امریکا 

تعداد : 60 عدد


6-قرص تاخیری پنامکس (Pena Max)

قرص تاخیری پنامکس

این مکمل غذایی برای بهبود کیفیت رابطه جنسی در اقایان کاربرد دارد ، مانند : - بهبود مشکلات نعوظ (erectile dysfunction) و انزال زود رس (Premature ejaculation) در آقایان - جهت افزایش فعالیت های جنسی در آقایان - به منظور افزایش توان و انرژی جنسی در آقایان - برای افزایش میل جنسی در آقایان

روش مصرف: روزی دو کپسول همراه با آب میل شود.

قیمت: 580 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: امریکا


7- قرص تاخیری اپی مدیوم 500 میلی گرم (Epimedium 500 mg)

قرص تاخیری اپی مدیم

درمان کمکی در ناتوانی جنسی - اختلال نعوظ - کمبود میل جنسی (قابل مصرف در خانم ها و آقایان) - کمک به سلامت پروستات

روش مصرف: روزانه 2 عدد کپسول مصرف شود.

قیمت: 130 هزار تومان

تعداد : 60 عدد

کشور سازنده: ایران


8- قرص تاخیری ویگورمن (Vigorman)

تاخیری ویگورمن

کمک به ناتوانی جنسی آقایان افزایش میل جنسی کمک به درمان اختلال نعوظ افزایش تعداد اسپرم افزایش تولید طبیعی تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) کمک به رفع خستگی جسمی و ذهنی

روش مصرف : روزانه یک عدد قرص میل شود. برای اثر بخشی بیشتر یک ساعت قبل از نزدیکی میل شود. برای کاهش عوارض گوارشی، بعد از غذا میل شود.

قیمت : 85 هزار تومان

تعداد : 30 عدد 


9- دایان مکث ممسک (Dayan Max Momsek)

قرص تاخیری دیان مکث

جلوگیری از انزال زودرس آقایان و ایجاد تاخیر در انزال

روش مصرف: دو کپسول دو ساعت قبل از مقاربت میل شود.

قیمت : 20 هزار تومان

تعداد : 20 عدد

کشور سازنده: ایران 


10- قرص تاخیری بایو هارد (Bio Hard)

تاخیری بیو هارد

راهی کاملا طبیعی جهت دستیابی به نعوظ کامل قبل از شروع فعالیت جنسی ترکیبی از گیاهان و اسیدهای آمینه فرموله شده به منظور افزایش تستوسترون ، میل جنسی ، عملکرد جنسی ، قدرت و استقامت

روش مصرف: یک عدد کپسول را 45 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف کنید.

قیمت: 228 هزار تومان

تعداد: 30 عدد

کشور سازنده: امریکا


11-اسپری تاخیری وی آی پی با رایحه 212 وی آی پی (212VIP Delay Spray)

اسپری تاخیری

درمان زود انزالی آقایان دارای ویتامین E جلوگیری از خارش و سوزش پوست بدون هرگونه عوارض برای بدن با رایحه 212 وی آی پی

روش مصرف: 5 دقیقه قبل از نزدیکی بر روی سطح آلت اسپری نمایید. به هیچ عنوان بر روی زخم اسپری نشود.

قیمت: 31 هزار تومان

کشور سازنده: ایران


12- قرص تاخیری پاورگل (Powergol)

تاخیری پاور گل

تقویت کننده توان جنسی مردان

روش مصرف: یک نوبت در روز یک کپسول و یک ساعت قبل از نزدیکی نیز یک کپسول میل شود.

قیمت: 47 هزار تومان

کشور سازنده: ایران

تعداد: 30 عدد


13- قرص تاخیری اهورا اکتی لایف (Ahura Actilife)

تاخیری اهورا

افزایش میل جنسی،  انزال دیررس

روش مصرف : 3 قرص در روز

قیمت: 35 هزار تومان

تعداد : 30 عدد


14- قرص تاخیری ترادامیکس (Tradamix)

بهترین قرص تاخیری

افزایش قوا و عملکرد جنسی در آقایان - تقویت میل جنسی - بهبود اختلالات نعوظ - بهبود الاستیسیته بافت آلت مردانه - افزایش نشاط و هیجان جنسی مردانه - افزایش سطح انرژی فیزیکی و کاهش خستگی در مردان - بهبود عملکرد دستگاه تناسلی – ادراری

روش مصرف : یک تا دو قرص روزانه (هر 12 یک عدد یا هر 24 ساعت یک عدد) به مدت حداقل 60 روز توصیه می شود.

قیمت : 109 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده : سوئیس


15- اسپری تاخیری وی آی پی با رایحه وان میلیون (1Million VIP Delay Spray)

اسپری تاخیری

روش مصرف : 5 دقیقه قبل از نزدیکی بر روی سطح آلت اسپری نمایید. به هیچ عنوان بر روی زخم اسپری نشود.

قیمت : 31 هزار تومان

کشور سازنده: ایران

 


16- قرص تاخیری هراکلس (Heracles)

افزایش میل جنسی، رفع زود انزالی، بهبود توجه، تمرکز، قدرت یادگیری و حافظه،  تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش دوران نقاهت، رفع مشکلات فیزیکی و روحی بدن همچون : خستگی ، ضعف جسمانی و بی حوصلگی

روش مصرف : روزانه دوبار هر بار یک قرص بعداز صبحانه و ناهار با مقداری آب مصرف شود.

قیمت : 25 هزار تومان

تعداد : 30 عدد

کشور سازنده: ایران

 


17- قرص تاخیری دیلی کیم ممسک  (Delay Kim)

دیلی کیم تاخیری

کپسول تاخیر جنسی

روش مصرف: 1 تا 2 کپسول 1 تا 1/5 ساعت قبل از مقاربت میل شود.

قیمت: 15 هزار تومان

تعداد: 10 عدد

کشور سازنده: ایران

قرص های تاخیری با تجویز پزشک

18- قرص ویاگرا یا سیلدنافیل

19- قرص ودگال

20-قرص سیتالوپرام

21-قرص فلوکستین

22- قرص داپوکستین

23-سرترالین

24- پاروکستین

خلاصه

انزال زودرس یک مشکل کاملا طبیعی است که بر 40 درصد از مردان در ایالات متحده تاثیر می گذارد. هر یک از این درمان های خانگی و درمان های طبیعی می تواند به شما در درمان علائم کمک کند. اما اگر انزال زودرس ادامه یافت، به پزشک مراجعه کنید تا علل اصلی آن را برطرف کند و سایر گزینه های درمان را مورد استفاده قرار دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو