شایعه: حضور کوتاه رابرت داونی جونیور در فیلم Black Widow

منبع: بلاکس آپ

581

1398/6/25

18:47


شایعه: حضور کوتاه رابرت داونی جونیور در فیلم Black Widow

طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک در فیلم Black Widow (بلک ویدو) حضور کوتاهی خواهد داشت. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

از مدتی پیش بود که فیلمبرداری فیلم Black Widow (بلک ویدو) آغاز شد و همچنان نیز فیلمبرداری ادامه دارد. حال در این بین شایعاتی منتشر شده که طبق این شایعات یکی از اعضای اصلی اونجرز در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق شایعاتی که منتشر شده احتمالا شاهد حضور رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک ملقب به آیرون من در فیلم Black Widow خواهیم بود. هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست ولی با توجه به اینکه  اتفاقات فیلم Black Widow در گذشته جریان خواهد داشت، حضور داونی جونیور ممکن است یک حضور افتخاری و کوتاه باشد و حتی شاید شخصیت‌های بیشتری نیز در فیلم نقش کوتاهی را بازی کنند. ممکن است تمام این خبر یک شایعه باشد و وب سایت معتبر ددلاین که این خبر را منتشر کرده، نام اشتباهی را ذکر کرده است. در حال حال باید منتظر واکنش رسمی مارول به این خبر باشیم. 

در نمایشگاه D23، شاهد نمایش اولین تریلر فیلم بلک ویدو بودیم که تنها ۴ ثانیه آن فاش و همچنین لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف و اولین پوستر فیلم Black Widow نیز به نمایش گذاشته شده است. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند. فیلم Black Widow در تاریخ 1 می 2020 (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) بر روی پرده های سینما می رود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو