دانلود نسخه هک شده بازی God Wars Future Past برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی God Wars Future Past برای PS4


منبع: دانلود ها

183

1398/6/26

00:16


بازی God Wars Future Past در سبک نقش آفرینی، ماجراجویی و تاکتیکال می باشد که بیش از ۱۴۲ استیج مبارزه ای و حدود ۱۶۰گیم پلی را در خود جای داده است.. بازی God Wars Future Past روایت کننده داستان سه ملت مختلف است: فوجی (Fuji)، ایزومو (Izumo) و هایوگا (Hyuga). این سرزمین که میزوهو (Mizuho) نام دارد توسط مردمانی ناتوان هدایت می‌شود که بسیار به ارواح اجداد خود احترام می‌گذارند. با این حال، در ادامه و به واسطه پیشرفت بشریت، احترام به اجداد در بین این مردمان از بین می‌رود و هرج و مرج همه جا را فرا می‌گیرد. بازیکنان در بازی God Wars Future Past در نقش کینتارو (Kintaro) ظاهر می‌شوند. این شخص جوان با شاهزاده کاگویا (Princess Kaguya) همراه می‌شود تا سرزمین خود را از شر تخریبگران در امان نگه دارد.

این بازی شامل مکانیک‌های تاکتیکی سبک نقش آفرینی است که بازیکنان باید با توانایی رهبری خود، در میدان‌های نبرد پیروز شوند. اقدامات گیم‌پلی این بازی حاوی حمله کردن، جمع آوری آیتم، افزایش و کسب مهارت‌ها به منظور جلوگیری از اقدامات مخرب شخصیت‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، است.شخصیت های بازی بسیار متنوع می باشند و می توانید آنها را شخصی سازی کرده و قابلیت هایشان را ارتقاء دهید. شما در این بازی ملزم به پیکربندی شخصیت های بازی هستید همچنین در مراحل بالاتر باید با پیکربندی و تعیین ترکیبات بهینه و کارهای منحصر با شخصیت و مهارت های منحصر به فرد و همچنین تاکتیک های موثر راهبردی هستید. این بازی بیش از حد در خود فرهنگ ژاپن را جای داده است پس اگر علاقه دارید که بدانید یک بازی ویدیویی چطور می‌تواند نمایان‌گر فرهنگ و عقاید یک کشور باشد قطعا این بازی برای شما انتخاب بسیار مناسبی است.

God Wars Future Past PS4-Playable

Update v1.01; ID: CUSA-07257

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-God-Wars-Future-Past

info

GOD WARS Future Past is a tactical RPG that explores the untold history of Japan through folklore and tactical combat.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی God Wars Future Past v1.01 PS4-Playable :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی God Wars Future Past برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو