سیدجلال حسینی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: دیدار شهرآورد برای هر دو تیم سخت است و ربطی هم به نتیجه بازی قبل دو تیم ندارد.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم بازی دربی تماشاگرپسند باشد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره علت نیمکت‌نشینی در دیدار امروز مقابل صنعت نفت آبادان و اینکه آیا این نیمکت‌نشیتی به دلیل بازی شهرآورد است یا خیر گفت: اینطور نیست و سرمربی درباره این مسائل تصمیم می‌گیرد. نظر فنی سرمربی این بود که امروز روی نیمکت بنشینم و هرچه تصمیم بگیرد درست است.  

حسینی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس به ستاره‌های تیم هشدار داده بود هر بازیکنی امروز خوب بازی نکند در شهرآورد نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد، اظهار داشت: اینطور نیست. کالدرون از روزی که آمده با انرژی کار می‌کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و این حرف‌ها خوب نیست. همه بازیکنان تیم آماده می‌شوند تا برای یک بازی سخت در شهرآورد نمایش خوبی از خود به اجرا بگذارند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مشکلات مالی پرسپولیس نیز بیان کرد: دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. انصاری‌فرد با مشکلات زیادی روبه‌رو است و مشکلاتی که به وجود آورده‌اند بیشتر از اینها است. انصاری‌فرد هم در تلاش است تا مشکلات حل شود.  

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: همه تیم‌ها مشکل دارند و این شرایط برای همه است.