نحوه شرکت در مسابقه ایرونی جات + زمان پخش

منبع: کولاک

124

1398/6/26

14:44


مسابقه ایرونی جات با اجرای سام نوری برنامه‌ای است که حمایت از کالای ایرانی را هدف قرار داده است. این برنامه به‌کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگى سیدحسین هادیان‌فر در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰قسمتى تولید می‌شود.

مسابقه ایرونی جات

مسابقه ایرونی جات

ضبط مسابقه ایرونی جات اخیراً در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده و افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت و ضمن رقابت برای تعیین بهترین و مناسب‌ترین قیمت کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند.

«ایرونی‌جات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجى است و اجرای آن را نیز سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون به‌عهده دارد. دکور بزرگ و ویژه‌ای برای «ایرونی‌جات» به‌عنوان اولین مسابقه بزرگ شبکه ایران کالا طراحی شده و این مسابقه به‌زودی در ۵۰ قسمت ۶۰دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت.

مدتی پیش نیز تیزر این مسابقه از شبکه «ایران کالا» پخش شد و قرار بود مسابقه از قبل از ماه محرم روی آنتن این شبکه برود اما هنوز خبری از زمان پخش این مسابقه نیست.

«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجی خواهد بود و علاوه بر شرکت‌کنندگان داخل استودیو، بینندگان نیز از این جوایز سهمی دارند و می‌توانند با شرکت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشارکت مستقیم داشته باشند.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو