خصوصا نوجوان ها و جوان تر ها با ذوق و هیجان از آخرین تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون های جدید می گویند و مدل های مورد نظر خودشان را برای خرید، پیشنهاد می دهند.

خرید تلویزیون از بانه به صورت مستقیم همراه با پشتیبانی 24 ساعته 08734242409

اما خرید تلویزیون های جدید با امکانات پیشرفته، صفحه های نمایشگر بزرگ و تکنولوژی های روز دنیا، نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی است.

شاید لازم باشد تا برای خریدن تلویزیونی که متناسب با میزان بودجه شما باشد، از وجود برخی امکانات و تکنولوژی ها در آن صرف نظر کنید.

نا امید کننده نیست؟ بعضی از خانواده ها گزینه خرید اقساطی را انتخاب می کنند، اما این روش نیز پیچیدگی ها و مشکلات بسیاری دارد. تهیه ضامن، چک  کارمندی و سفته برای اکثر خانواده ها بسیار مشکل است و به دلیل همین مسائل از خرید تلویزیون قسطی منصرف می شوند.

راه حل چیست؟ کاش محلی برای خرید تلویزیون وجود داشت و بهترین تلویزیون های روز دنیا از برندهای معتبر را با قیمتی ارزان تر، به فروش می رساند.

خرید تلویزیون از بانه به صورت مستقیم همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته ۰۸۷۳۴۲۴۲۴۰۹

اصلی کالا2

بازار رویایی با قیمت های خیلی کمتر!

شاید باورش سخت باشد، ولی شهر مرزی بانه دقیقا همین بازار رویایی شماست!

منطقه آزاد شهر مرزی بانه در سالهای اخیر بسیار مورد توجه خانواده هایی قرار گرفته است که قصد خرید تلویزیون و لوازم خانگی را دارند.

به دلیل اینکه شهر بانه از مناطق اقتصادی آزاد کشورمان محسوب می شود، فروشندگان و وارد کنندگان اجناس و لوازم خانگی، از پرداخت هزینه هایی همچون مالیات و عوارض گمرکی معاف هستند. این موضوع باعث شده است تا قیمت اجناس در بازارهای شهر بانه تفاوت قیمت بسیار زیادی با محصولات بازار های تهران و سایر شهرستان ها داشته باشد.

دردسرهای سفر به بانه

برای خرید تلویزیون از بانه با اختلاف قیمت چند میلیون تومانی، باید رنج سفر را نیز به جان خرید! شهر بانه تقریبا در یکی از غربی ترین مرزهای کشورمان قرار گرفته است و برای سفر به آن منطقه بایستی ساعات طولانی در جاده های پر پیچ و خم و نه چندان مجهز منتهی به غرب رانندگی کنید. 

علاوه بر این نیازمند پرداخت هزینه برای اقامت و خوراک نیز خواهید بود. هزینه بنزین و استهلاک  اتومبیل را نیز به مخارج این سفر اضافه کنید. ظاهرا این هزینه ها، اختلاف قیمت بازار های داخلی و مرزی را تا حد زیادی جبران می کند!

خرید اینترنتی تلویزیون از بانه، خریدی به صرفه؟ یا مایه پشیمانی؟

عده ای از افرادی که لوازم خانگی خود را از شهر بانه خریداری کرده اند، خرید از این بازار مرزی را به دیگران توصیه نمی کنند. اشتباه این افراد در خرید کردن بدون تحقیق در مورد سابقه فروشندگان و ضمانت هایی است که برای محصولات ارائه میدهند. گاهی اوقات تعدادی از این محصولات دچار مشکل و خرابی هستند و فروشندگان این محصولات نیز ضمانتی برای تعمیر این وسایل ارائه نمی کنند. متأسفانه بازار بانه نیز مانند سایر بازارها، خالی از فروشندگان کلاه بردار و سودجو نیست. 

اصلی کالا1

چگونه خرید مطمئنی از بانه داشته باشیم؟

اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید، توصیه می کنیم ابتدا در مورد سوابق فروشگاه مورد نظر و ضمانت محصول اطمینان حاصل کنید.

همچنین دقت به شماره سریال درج شده روی دستگاه و جعبه آن به شما کمک می کند تا مطمئن باشید که محصول خریداری شده، کاملا اصل و تولید شده توسط شرکت اصلی می باشد. برای این کار کافی است که شماره سریال دستگاه را در سایت شرکت سازنده وارد کنید. در صورتی که وب سایت شرکت، شماره سریال را تأیید کند، محصول شما اورجینال (اصلی) است. 

اصلی کالا ، راهی آسان تر برای خرید از بانه

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا، بازار مرزی بانه را به داخل خانه های شما آورده است. برای خرید از بانه نیازی نیست تا مثل گذشته راهی سفر شوید. کافی است با مراجعه به وب سایت اصلی کالا، محصولات موجود را به همراه مشخصات مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید با قیمت بانه

مزیت خرید تلویزیون از فروشگاه اصلی کالا، ارائه محصولات با قیمت بازار مرزی بانه است. همچنین اصلی کالا، برای اطمینان بیشتر شما، ضمانت پس از فروش نیز ارائه می کند. 

اصلی کالا5

ارسال سریع

محصولات سفارش داده شده ظرف  مدت 72 ساعت برای شما در هر کجای ایران ارسال خواهند شد.

اصلی کالا4

پرداخت هزینه پس از تحویل  و تست کالا

 شما هزینه محصول خریداری شده را، پس از تحویل گرفتن و نصب و تست محصول، به پیک اصلی کالا پرداخت می کنید. در واقع پیش از تحویل گرفتن و تست محصول هزینه ای نمی پردازید.

گارانتی 18 ماهه تعمیر و تعویض قطعات

برای تمامی محصولات گارانتی 18 ماهه ارائه می شود و اگر ظرف مدت گارانتی، مشکلی برای محصول ایجاد شود، از طرف شرکت ضمانت کننده، برای تعمیر محصول شما، تعمیرکار ارسال خواهد شد. 

پشتیبانی آنلاین و تماس 

در صورتی که هنگام خرید و سفارش هرگونه سؤالی برای شما پیش آمد، می توانید به راحتی سؤالات خود را با پشتیبانی آنلاین وب سایت اصلی کالا  مطرح کرده و پاسخ خود را به صورت آنلاین دریافت کنید.

همچنین می توانید برای استعلام آخرین قیمت محصول مورد نظر و گفتگو با کارشناسان ما، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.