عکس های خانوادگی خیام وقار کاشانی و همسرش و دخترش باران + بیوگرافی

منبع: نمکستان

467

1398/6/26

16:02


عکس های جدید خیام وقار کاشانی و همسرش + بیوگرافی خیام وقار کاشانی

خیام وقار کاشانی ، عکس خیام وقار کاشانی و همسرش ، بیوگرافی خیام وقار کاشانی odhl ,rhv ;hahkd

نمکستان: خیام وقار کاشانی بازیگر جوان ایرانی متولد ۱ مردادماه ۱۳۶۰ در شهر کاشان می باشد. وی از نظر تحصیلات آکادمیک، مدرک لیسانس رشته بازیگری داشته و فارغ التحصیل دانشکده هنر و معماری است. در ادامه با بیوگرافی کامل خیام وقار کاشانی و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

خیام وقار کاشانی

خانواده خیام وقار کاشانی :

خیام وقار در خانواده ای متمدن متولد شد و  یک خواهر و یک برادر به نام حافظ دارد. اکنون برادرش همراه خیام در تهران ساکن است و سایر اعضای خانواده در کاشان زندگی می کنند.

خیام در مورد خانواده اش گفت: خانوادم حمایت زیادی از من کردند و اگر تشویق آنها نبود الان اینجا نبودم، خانواده در زمان اجرای تئاترم در تهران، از کاشان می آمدند تا اجرای من را ببیند.

همسر خیام وقار کاشانی :

خیام وقار کاشانی چندین سال پیش ازدواج کرده و متاهل است . وی صاحب دختری ۱۰ ساله به نام باران می باشد.

خیام وقار کاشانی و دخترش

سابقه فعالیت خیام وقار کاشانی : 

خیام وقار کاشانی بازیگر خوب کشورمان، فعالیت در عرصه بازیگری را از دبیرستان با تئاترهای دانش آموزشی آغاز کرد. در واقع وی در سال ۱۳۷۶ برای اولین بار بازیگری را در تئاتر مدرسه ی شهر کاشان تجربه نمود.

این بازیگر با توجه به علاقه اش، رشته بازیگری را برای تحصیل دانشگاهی انتخاب کرد و پس از قبولی در هیئت امنای نمایش کاشان فعالیت خود را آغاز نمود.

خیام وقار کاشانی برای پیشرفت کار و حرفه اش از کاشان به تهران مهاجرت نمود و سالن تئاتری به نام باران را جهت انجام فعالیت های هنری تاسیس کرد.  وی از آن پس به طور جدی تئاتر را ادامه داد و در چندین جشنواره کارهایش مورد توجه قرار گرفت.

خیام وقار کاشانی به عنوان مربی در ورک شاپ های تماشاخانه حضور داشته و هنرجویان بسیاری در این ورکشاپ ها شرکت می کنند. وی برای آموزش علاقمندان هنر با کمپانی های معتبر ایتالیایی همکاری دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو