بررسی گوشی note 10 و شناخت نکات مثبت و منفی پرچم دار سامسونگ

بررسی گوشی note 10 و شناخت نکات مثبت و منفی پرچم دار سامسونگ


منبع: آرگا

65

1398/6/26

17:34


بررسی گوشی note 10 نشان می دهد که این مدل از گوشی های شرکت سامسونگ توانسته است به خوبی جای خود را در دل هواداران موبایل های سامسونگ پیدا کند.

  شرکت سامسونگ با تولید یکی دیگر از گوشی های تلفن همراه خود یعنی گوشی note 10 توانسته است توجه هواداران بیشتری را به خود جلب کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی گوشی note 10 پرداخته تا افراد با سلیقه و میزان هزینه کرد های مختلف بتوانند اطلاعات کافی نسبت به این مدل از گوشی های سامسونگ را پیدا کرده و برای خرید آن به طور آگاهانه اقدام نمایند. امروزه این مدل از گوشی note 10 که پرچمدار گوشی های سامسونگ هم شناخته می شود با توجه به میزان قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است توانسته است جایگاه مناسبی را در بین هواداران پیدا کند. در ادامه به تشریح برخی از مهمترین ویژگی های آن خواهیم پرداخت و از شما دعوت به عمل می آید تا با ادامه مطلب همراه باشید.

بررسی گوشی note 10 و مهمترین ویژگی های آن

آن دسته از مهمترین ویژگی های که نیاز است یک خریدار گوشی های تلفن همراه بداند را در زیر آماده نموده ایم.

بررسی گوشی note 10 و طراحی ظاهری

در بررسی گوشی note 10 در بخش ظاهری آن این گونه به عمل آمد که شرکت سامسونگ با توجه به انجام تمام سعی خود برای این که بتواند از لحاظ ظاهری شگفتی خاصی برای هواداران داشته باشد چندان موفق عمل نکرده است. گوشی note 10 در قسمت جلویی و پشت آن از جنس شیشه است و فرم آن نیز از آلومینیوم تشکیل شده است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که داشتن حاشیه های آلومینیومی این گوشی احساس خوبی را به دارندگان آن می دهد. لازم است بدانید گلکسی نوت ۱۰ بدون دکمه فیزیکی عرضه شده است.

شرکت سامسونگ این گونه اعلام کرده است که گوشی note 10 توانسته است استاندارد مقابله با گرد و غبار و آب را برای این مدل از گوشی های خود به دست آورد. باید گفت که این گوشی در عمق ۱.۵ متری آب می تواند به مدت زمان ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. گوشی note 10 مجهز به نمایشگر ۶.۳ اینچ سوپر آمولد است.

یکی دیگر از قابلیت های گوشی تازه سامسونگ استفاده از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس است که می تواند در برابر خطرات احتمالی از گوشی محافظت کند. شرکت سامسونگ برای گوشی note 10 از اندروید ۹ استفاده کرده است و در حالت کلی می توان گفت که این گوشی می تواند رضایت نسبی مشتریان را به دست آورد.

دوربین گوشی note 10

گوشی note 10 از دوربین سه گانه که با دقت ۱۲ و ۱۲ و ۱۶ مگا پیکسل به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند بهره می برد. دوربین سلفی این گوشی نیز از سنسور ۱۰ مگا پیکسل بهره می برد. با توجه به سابقه ای که شرکت سامسونگ در خلق انواع دوربین های گوشی کرده است می توان انتظار این را داشت که این دوربین های گوشی note 10 نیز بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

باتری و دیگر مشخصات

گوشی note 10 دارای قابلیت های زیادی نظیر استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش و همچنین قابلیت های دیگری همچون Bixby و Samsung DeX می باشد.

باتری این دستگاه دارای حجم ذخیره ۳۵۰۰ میلی آمپر می باشد که از فن آوری شارژ سریع با قدرت ۲۵ وات بهره می برد.

جمع بندی

امیدواریم آنچه در این مقاله گفته شد مورد استفاده شما خوانندگان و طرفداران گوشی note 10 واقع شده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در این باره در اختیار شما قرار داده باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو