معرفی انواع شومینه برقی و گازی | شومینه پدیده

منبع: نیک شو

320

1398/6/26

17:43


معرفی انواع شومینه برقی و گازی | شومینه پدیده

شومینه برقی

شومینه برقی جدید ترین نسل محصولات دکوراتیو و لوکس می‌باشد.که با ایجاد شعله های نزدیک به واقیعت، نامنظم و رنگ های مختلف یک فضای آرامش‌بخش و زیبایی را برای شما مهیا می‌کند. این نوع محصول را میتوان به مکان های مختلف انتقال داد.امکان تطبیق هرچه بیشتر شومینه را با دفتر کار، خانه و.. میدهد این نوع شومینه گزینه بسیار مناسبی برای انواع اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و غیره است. در داخل شومینه از تکنولوژی لامپ های LED کم مصرف استفاده شده است .سوخت این محصول از برق می‌باشد. محصول شومینه دارای هیتر گرمایشی میباشد. محصول شومینه در شرکت شومینه پدیده دارای مدل های مختلفی می‌باشد و مشتریان میتوانند این محصول را در ابعاد مختلفی سفارش دهند. این نوع محصول دارای ۳ سال ضمانت تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

معرفی انواع شومینه برقی و گازی | شومینه پدیده

نوع کار ربموت کنترل: این نوع محصول شومینه برقی جدید دارای ریموت کنترل برای کم و زیاد کردن نور، خاموش و روشن کردن شومینه، خاموش و روشن کردن هیتر و تغییر رنگ می‌باشد.

 

نوع کار هیتر برقی : هیتر این نوع محصول به صورت پرتویی گار می‌کند.هیتر شومینه برقی دارای المنت و فن میباشد.

 

نکات مهم درباره شومینه

سه سال گارانتی شرکت

قابلیت انتخاب انواع شعله ها

قابلیت تنظیم دما

استفاده از تکنولوژی لامپ های LED کم مصرف

ریموت کنترل

ابعاد:طبق سفارش مشتری

اجزای سازنده شومینه

جنس بدنه: ورق، شیشه

سوخت: برق

 

شومینه گازی

شومینه گازی، قدیمی ترین نسل محصولات دکوراتیو و لوکس است.این شومینه با ایجاد شعله های واقعی و نامنظم یک فضای آرامش‌بخش و زیبایی را برای شما مهیا می‌کند.امکان انتقال شومینه گازی در مکان های مختلف به راحتی امکان پذیر است.این محصول قابل تطبیق با دفتر کار، خانه است، و گزینه بسیار مناسبی برای انواع اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار است. داخل این شومینه از تکنولوژی ترموکوبل bm دانمارک و ترموستات استفاده شده است. سوخت این محصول گازی است ، در مدل و سایز های مختلف قابل سفارش می‌باشد. محصول شومینه گازی دارای ۳۶ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

 

کارکرد شومینه گازی

نوع کار ترموستات: این نوع محصول دارای ترموستات می‌باشد، که وقتی دمای محصول دمای تعیین شده برسد شومینه دمای خودش را کم می‌کند.

 

نکات مهم درباره شومینه

سه سال گارانتی شرکت

دارای ترموستات

قابلیت تنظیم دما

ابعاد:طبق سفارش مشتری

اجزای سازنده شومینه

جنس بدنه: ورق، شیشه

سوخت: گاز

معرفی انواع شومینه برقی و گازی | شومینه پدیده

تاریخچه شومینه

تاریخچه شومینه، شومینه الکل سوز را می توان یکی از قدیمی ترین سیستم گرمایشی خانه و دفتر کار محسوب نمود. که در تمامی دنیا مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی دیگر از قدیمی ترین سیستم گرمایشی سوزاندن چوب و درست کردن آتیش بود. که به دلیل آلوده کردن هوا دیگر از آن استقبال نشد. به همین دلیل دنیا به سمت فناوری حرکت کرد که با پیدایش سوخت پاک، حفظ محیط زیست و کنار کشی سوخت های فسیلی، شومینه های برقی و شومینه های الکل سوز به بازار آمد. این نوع شومینه ها علاوه بر سیستم گرمایش و زیبایی محیط خانه و دفتر کار را سالم و پاکیزه نگه داشته است.

 

سوخت شومینه

سوخت شومینه الکلی ، از الکل های صنعتی می‌باشد.

سوخت شومینه های برقی از برق می‌باشد.

 

کارکرد شومینه

نوع کارکرد شومینه های برقی تبدیل فرآِند انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی که از یک درچه ای به نام هیتر استفاده می کند، که مصرف برق آن ۴۰۰ تا ۸۰۰ وات می‌باشد.

 

نوع کارکرد شومینه های الکل سوز، سوخت الکلی تبدیل آتش می‌شود.

معرفی انواع شومینه برقی و گازی | شومینه پدیده

 

برای ثبت محصول سفارشی با شماره های زیر باما در ارتباط باشید

۰۹۱۲-۳۰۵۴۶۴۱ – ۰۹۱۲-۲۴۵۳۱۴۶ – ۰۲۱-۸۸۰۳۸۷۷۱

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو