رکوردهای جالب نامزدهای امی 2019

92

1398/6/26

18:25


از رکوردهای عجیب و غریب برنامه های تلویزیونی تا بدون مجری بودن مراسم امی امسال

رکوردهای جالب نامزدهای امی 2019

یک ساعت پیش
از رکوردهای عجیب و غریب برنامه های تلویزیونی تا بدون مجری بودن مراسم امی امسال

رکوردهای جالب نامزدهای امی 2019

به گزارش سلام سینما، نامزدهای هفتاد و یکمین جوایز امی (اسکار سریال ها) چندی پیش اعلام شدند و مراسم اهدای جوایز، شب 22 سپتامبر (1 مهر) برگزار خواهد شد.

از رکوردهای جالب توجه امسال، بازی تاج و تخت با 32 نامزدی در رشته های مختلف است که بیشترین تعداد نامزدی برای یک سریال در 1 سال است. اگرچه فصل آخر این سریال بازخوردهای خوبی دریافت نکرد، 10 بازیگر آن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر شدند. در کل در این 8 فصل، سریال بازی تاج و تخت 161 نامزدی امی در کارنامه اش دارد و اکنون در میان نامزدهای بهترین سریال درام سال 2019 است.

در میان سریال های کمدی، سریال «خانم میسل شگفت انگیز» با 20 نامزدی در صدر است. بازیگر اصلی این سریال «ریچل برازناهان» در رقابت با بازیگر سریال «معاون رئیس جمهور» یعنی «جولیا لوئیس دریفوس» است که تا بحال 6 جایزه امی بهترین بازیگر برای بازی در این سریال به دست آورده است.   

یکی دیگر از سریال های سردمدار امسال، «چرنوبیل» است که در 19 رشته نامزد شده است و هم اکنون با رتبه 9.5 در صدر بهترین سریال های imdb است.

بعد از آن «ستردی نایت لایو» با 18 نامزدی است. این برنامه با 270 نامزدی در امی رکوردی شکست ناپذیر دارد.

 امسال بازیگران زیادی برای اولین بار است که نامزد امی می شوند. در میان آنها بازیگرانی چون: امی آدامز، مندی مور، بنیسیو دل تورو، میشل ویلیامز، بیلی پورتر، استلان اسگارزگارد و کمیل نانجیانی

حالا که بحث از اولین ها شد باید گفت که این اولین بار از سال 2003 است که این مراسم بدون مجری برگزار می شود.

 

منبع: imdb

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو