روتین مراقبت از پوست به سبک فرانسوی ها + رازهای زیبایی

منبع: زیبامون

212

1398/6/26

19:14


در این بخش از زیبامون با روتین مراقبت از پوست به سبک فرانسوی ها و همچنین رازهای زیبایی زنان فرانسوی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

روتین مراقبت از پوست به سبک فرانسوی ها + رازهای زیبایی

زنان پاریسی و فرانسوی دارای پرستیژ و شخصیت خاصی هستند که باعث افزایش جذابیت آن ها شده است. ظرافت، زنانگی و اعتماد به نفس بالایی که زنان فرانسوی دارند، باعث شده تا بسیار جذاب، اغوا کننده و منحصر به فرد به نظر برسند. اگرچه سادگی کلید دستیابی آن ها به زیبایی و جذابیت هست اما برای داشتن همین سادگی نیز تلاش بسیار زیادی کرده اند و روتین مراقبت از پوست مخصوص به خودشان را دارند و همین روال مراقبت از پوست عالی آن هاست که باعث شهرت جهانی این زنان در دنیا شده است.

در ادامه با زیبامون دات کام همرا هباشید و با روتین مراقبت از پوست به سبک فرانسوی ها و همچنین رازهای زیبایی زنان فرانسوی بیشتر آشنا شوید.

 

راز زیبایی فرانسوی ها در چیست؟

روال زیبایی فرانسوی بیشتر معطوف به مراقبت از خود هست! این روال عملی هست که از عشق به خود و مراقبت از خود ناشی می شود و نتایج آن در پوست منعکس می شود. از آنجایی که مراقبت از پوست در این زنان با عشق انجام می شود، برای آن ها خسته کننده نیست و به یک روال عادی و همیشگی تبدیل شده است.

این روتین مراقبت از پوست راهی برای نشان دادن عشق و افتخار زنان فرانسوی نسبت به بدن و پوست خودشان هست و باعث میشه تا همیشه احساس اعتماد به نفس داشته باشند. پس ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید با عشق تمام روال مربوط به مراقبت از پوست را به درستی و با کمال میل انجام دهید. در ادامه جزئیات روال مراقبت از پوست فرانسوی ها را مطالعه خواهید کرد.

 

تمرکز بر روی درمان های پوست و به جای تمرکز بر روی آرایش

شما هرگز یک زن فرانسوی که پوست صورت او پر از آرایش باشد را مشاهده نخواهید کرد! زیرا آن ها بیشتر به سلامت و زیبایی پوست اهمیت می دهند و به جای هزینه کردن برای خرید محصولات آرایشی متنوع، وقت خودشان را در اسپاها و کلینکیهای درمانی می گذرانند تا درمان های مناسبی رو برای حفظ سلامت پوست خود دریافت کنند.  به همین دلیل هست که پوست زنان فرانسوی همیشه شاداب و جوان بوده و بدون آرایش هم درخشش و زیبایی خاصی داره.

 

حمام کردن یکی از آئین های زیبایی برای فرانسوی هاست

حمام کردن برای زنان فرانسوی از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست و فقط به شستن پوست با صابون و آب محدود نمی شود. آن ها معمولا در زمان استحمام، حمام نمک و روغن های گیاهی مختلف را نیز امتحان می کنند و از این طریق همیشه پوستی سالم و با طراوت دارند.

 

مراقبت از پوست

 

زنان فرانسوی معمولا از روش های درمانی خانگی استفاده می کنند

طبیعت تمام مواد لازم برای حفظ سلامت و زیبایی پوست را در اختیار شما قرار می دهد و زنان فرانسوی معتقد هستند که تمام درمان های مورد نیاز برای حل مشکلات پوستی خودشان را می توانند به سادگی از طبیعت دریافت کنند و به همین دلیل روش و درمان های خانگی و طبیعی را ترجیح می دهند. این درمان های خانگی معمولا در روتین مراقبت از پوست فرانسوی ها جایگاه ویژه ای دارد.

 

به هیدراته بودن و آبرسانی به بدن اهمیت زیادی می دهند

آب نقش بسیار مهمی در روتین مراقبت از پوست زنان فرانسوی دارد. آن ها از آب به اشکال مختلف چه به صورت میست های هیدراته کننده و چه به صورت آب های گیاهی برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست استفاده می کنند و در طول روز نیز به میزان کافی آب می نوشند.

 

آرایش طبیعی با زیرسازی مناسب برای پوست

هیچ آرایشی نمی تواند درخشش طبیعی پوست زنان فرانسوی را ایجاد کند! تمرکز اصلی زنان فرانسوی بر روی تمیز کردن پوست هست و در هنگام استفاده از مرطوب کننده  پوست را خیلی خوب ماساژ می دهند تا مرطوب کننده به خوبی جذب پوست شود. این کار باعث میشه تا پوست این زنان درخشش درونی و طبیعی داشته باشه. وقتی پوست به طور طبیعی درخشان و باطراوت هست، به آرایش کردن نیازی نخواهد داشت و فقط مقدار کمی کانسیلر میتونه این زیبایی طبیعی پوست را کامل کند! آرایش ساده و زیبا به سبک فرانسوی

 

روتین مراقبت از پوست زنان فرانسوی؛ 5 قدم تا رسیدن به پوست درخشان و شاداب

روال مراقبت از پوست فرانسوی ها برخلاف روال مراقبت از پوست کره ای ها که دارای مراحل پیچیده و سختی هست، معمولا بر روی آنچه که برای پوست لازم و ضروری هست تمرکز داره که در ادامه به آن اشاره کرده ایم:

 

ماسک صورت

 

قدم اول: پاکسازی پوست

پاکسازی پوست مهم ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست فرانسوی هاست. در این مرحله پوست صورت به طور کامل از شر گرد و غبار و تمام ناخالصی ها خلاص می شود. زنان فرانسوی برای پاکسازی پوست معمولا از مسیلار واتر (micellar water) استفاده می کنند. این محصول مناسب ترین روش برای پاکسازی پوست هست. زنان فرانسوی به هیچ عنوان از صابون مایع و پاک کننده هایی که حاوی صابون هستند، استفاده نمی کنند. زیرا صابون ها یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد خشکی پوست محسوب می شوند.

 

قدم دوم: استفاده از تونر

بعد از پاکسازی پوست نوبت به استفاده از تونر می رسد. تونر کمک میکنه تا تمام ناخالصی های باقی مانده بر روی پوست پاک شوند و به همین دلیل هست که توصیه می شود بعد از پاکسازی پوست حتما از تونر استفاده کنید. تونر ها به متعادل سازی سطح PH پوست کمک می کنند و باعث می شوند تا سایر محصولات مراقبت از پوست خیلی بهتر جذب پوست شوند. پوست زیبا و شاداب - معرفی تونر و انواع آن

 

قدم سوم: استفاده از سرم پوست

سرم های پوستی سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های ضروری هستند که معمولا در روال مراقبت از پوست زنان فرانسوی وجود داردند. سرم پوست باعث جوانسازی پوست شده و از آسیب های پوستی ناشی از عوامل محیطی جلوگیری می کنند. لازم هست بلافاصله بعد از تونر، از سرم پوست استفاده کنید.  سرم پوست چیست؟ + معرفی سرم پوست خوب

 

قدم چهارم: استفاده از مرطوب کننده

زنان فرانسوی تمایل دارند از روغن های طبیعی با خاصیت درمانی برای مرطوب کردن پوستشان استفاده کنند. اگرچه کرم های مرطوب کننده می توانند پوست را مرطوب کنند اما ممکن هست این کرم ها بسیار سنگین بوده و باعث بسته شدن منافذ پوستی شوند. روغن ها بسیار سبک تر از کرم های مرطوب کننده هستند و نه تنها کمک میکنند تا پوست مرطوبی داشته باشید بلکه دارای مواد معدنی و ویتامین های ضروری و مفید برای پوست نیز هستند.

 

قدم پنجم: استفاده از ماسک صورت

ماسک صورت را می توان به عنوان لنگر روال مراقبت از پوست زنان فرانسوی معرفی کنیم. ماسک صورت از روتین مراقبت از پوست محافظت می کند و باعث افزایش اثر بخشی آن می شود. البته ممکن است فقط هفته ای یک بار از ماسک صورت استفاده کنند اما همین میزان هم در حفظ درخشش و شفافیت پوست در طول هفته بسیار موثر است. 

 

مطالب پیشنهادی:

مراقبت از پوست روزانه و شبانه حرفه ای تا نوروز 98 + عکس

روتین مراقبت از پوست، برای پوستهای خشک

مراقبت روزانه از پوست - افراد بالای 20 سال بخوانند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو