سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین مرحله عملیات برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در سال ۹۸ با یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه افراد، کنترل فضای مجازی، شناسایی پاتوق اراذل و کنترل پارکها و بوستان برگزار شد، اظهار کرد: با برخورد جدی و قانونی با مجرمانی که اقدام به باج‌گیری و زورگیری می‌کردند با تشکیل ۱۴۲ پرونده قضایی، ۲۰۷ محله پاک‌سازی شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: محله‌های فرحزاد، تهرانپارس، نارمک، افسریه، مشیریه، فلاح، ۱۳ آبان و قسمتی از شهرستان ری و همچنین ۱۱۳ قهوه‌خانه، ۳۷ باشگاه بدنسازی و ۴۹ بوستان نیز پاک‌سازی شدند.

وی با اشاره به بازداشت ۱۲۸ نفر از اوباش سطح‌دار و عاملان اصلی ضرب و شتم و تخریب در این طرح، تصریح کرد: در این رابطه نیز هشت باند مواد مخدر منهدم شد.

این مقام انتظامی به افرادی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتار خارج از عرف می‌کنند، هشدار داد و یادآور شد: پلیس با قدرت با این افراد برخورد خواهد کرد و بر اساس هماهنگی‌ها، احکام سنگینی برای آنها درنظر گرفته خواهد شد.

رحیمی همچین به افرادی که با پرسه‌زنی در حوالی مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت و توزیع موادمخدر می‌کنند، هشدار داد و از برخورد جدی پلیس با این افراد خبر داد

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پلیس امنیت و راهنمایی و رانندگی برای رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، تدارک بسیار ویژه‌ای دیده است.

وی افزود: محدویت ترافیکی درنظر گرفته شده برای این روز اعلام خواهد شد و تیمهای ویژه امنیت و اطلاعاتی تشکیل و در محدوه پنج تا ۱۰ کیلومتری محل رژه مستقر خواهند شد.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری دربی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، متذکر شد: علاقمندان فوتبال باید بلیت الکترونیک تهیه کنند و به هیچ عنوان در ورودی ورزشگاه و محل ورزشگاه بلیت فروخته نخواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هیچگونه برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: از هواداران می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.