در باغ کتاب همپای کودکتان تفریح کنید

منبع: همگردی

103

1398/6/26

21:47


برای بسیاری از علاقمندان به تفریح، کتاب و به ویژه خانواده هایی که کودک دارند، باغ کتاب محلی آشنا و البته محبوب است.

جایی که خانواده ها با خیال راحت کودکانشان را در محیطی شاد و فرهنگی با فرهنگ کتابخوانی آشنا می کنند و در کنار کودکانشان تفریح می کنند.

باغ کتاب تهران در منطقه عباس آباد تهران واقع شده و بزرگترین کتابفروشی جهان است. این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان های علوم، و زبان و ادب فارسی، از شمال غربی با باغ هنر، و از غرب با باغ موزه دفاع مقدس همسایه است.

کتابفروشی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، سالن های همایش، کارگاه ها و کلاس های آموزشی متنوع، کافه بازی، سرزمین فکربازیا، اتاق فرار باغ کتاب در کنار مجموعه رستوران و کافه های متنوع و همچنین سالن های سینما میزبان خانواده هاست.

در این محیط خانواده ها می توانند همراه کودکانشان تفریح کنند، بدون اینکه از تفریح خود چشم پوشی کنند. اگر در مورد این مکان تفریحی فرهنگی کنجکاو شده اید، می توانید در وبسایت نابرو در مورد آن اطلاعات بیشتری بدست آورید.

اگر علاقه داشتید پس از باغ کتاب در یک بوستان زیبا و خوش آب و هوا تفرج کنید، پیشنهاد ما به شما پارک آب و آتش است. هوای خنک، چشم انداز زیبا، جاده پیاده روی و وجود رستوران های متنوع از امکانات این مکان تفریحی است.

باغ کتاب تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو