دانلود بازی Transport Services برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Transport Services برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

68

1398/6/26

21:58


Transport Services یک بازی سبک با گیم پلی سریع می باشد که در سبک شبیه سازی و استراتژیک شکل گرفته است. شما باید طراحی و مدیریت سیستم حمل و نقل دنیایی کاملا پویا را بدست گرفته و بدرستی کنترل نمایید. این بازی موفق اثری از استودیو Hammer Games می باشد که بدون جنجال های رسانه ای، می خواهد راه خود را در بین گیمرها باز کند و تا به حال در آن به شدت موفق بوده است. شما باید سیستم های حمل و نقل را برای ارسال مسافرین و یا کالاهای متعدد میان شهرها به درستی طراحی کنید. شهرهای بازی با پیشرفت شما در گیم پلی به تدریج بیشتر می شوند و نیازهای جدید برای مسافرین را شکل خواهند داد. با ظهور شهرهای جدید در بازی، مردم بیشتری دوست دارند که به شهر شما مهاجرت کنند. چرا که سیستم حمل و نقل درستی داشته و شهروندان زیادی هستند که نیازهای گوناگونی را از طریق حمل و نقل حل خواهند کرد. شما باید سیستم شهری خود را نیز به درستی مدیریت کنید، چراکه برخی از شهروندان نیز تمدن زیاد را دوست نداشته و از شلوغی فراری هستند!

هم چنین با رشد شهر خود، شما باید کارخانه ای برای تامین منابع بسازید که به سایر شهرها محموله های متعدد ارسال کرده و سودآوری مناسبی برای شما داشته باشد. در بازی Transport Services شما می توانید جاده های گوناگونی را برای اتوبوس ها و کامیون ها بسازید تا ارزان ترین روش حمل و نقل را برای مسیرهای کوتاه ایجاد کرده باشید. برای مسیرهای طولانی می توانید خطوط راه آهن را برای قطارها بکشید تا حجم زیادی از مرسوله را به سرعت ارسال کنید. در ضمن، پیاده سازی خطوط هوایی برای مسافران حساس بسیار مهم می باشد که می تواند توسعه ی شهری شما را به شدت گسترش دهد. سه درجه ی سختی گوناگون برای گیم پلی بازی طراحی شده است که می تواند همه نوع گیمر را راضی نگه دارد. در ضمن، شهرهای بازی کاملا پویا بوده و سیستم گسترش بازی به صورت غیرخطی و تدریجی شکل گرفته است.

Transport Services PC-PLAZA

دانلود-بازی-Transport-Services

info

In transport services, you take on the task of providing transport for goods or passengers among contracted cities. Cities reveal as you play, which brings new needs for passengers. As you care for your passengers your cities grow and produce more passengers and there is a lot of waiting passengers, you will have to pay back some tickets and your city might lose its shine as people do not want to live in a city cut off to civilization. Also once your city reaches a bigger size, you will build a factory producing resources, which you can distribute into your other cities to make a profit.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: windows 7,8.1,10

Processor: 2 GHz or faster processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: shader model 3.0

DirectX: Version 9.0

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: windows 7,8.1,10

Processor: duocore 2 GHz or faster processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: shader model 3.0, directX 11

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Transport Services-PLAZA با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Transport Services برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو