مدل های جذاب ریش مردانه

مدل های جذاب ریش مردانه


منبع: زیبامون

1,429

1398/6/27

12:10


انواع مدل های جذاب و جدید ریش مردانه را در این پست با زیبامون ببینید.

مدل های جذاب ریش مردانه

همان طور که برای خانم ها مدل مویشان اهمیت زیادی دارد، مدل ریش در بین آقایان بسیار مورد توجه است. در انتخاب مدل ریش عواملی مثل رنگ مو، قاب صورت، میزان پرحجمی و پرپشت بودن مو، سن و صاف یا فر بودن موثر است. طبق تحقیقات و آخرین نظر سنجی های شرکت اینترنتی YouGov از سال 2011 به بعد ریش گذاشتن طرفداران بیشتری پیدا کرده است و از محبوبیت خوبی برخوردار است. با وجود تنوع مدل و ابزار اصلاح پیشرفته تر باعث شده است که آقایان بیش از پیش به انتخاب مدل ریش خود اهمیت بدهند. طبق نظر سنجی های انجام شده این روزا حتی خانم ها ، آقایانی که ریش می گذارند را بیشتر می پسندند و از آن استقبال می کنند. با ریش گذاشتن سلبریتی ها و افراد معروف، بازار ریش گذاشتن داغ تر شد و در دنیای فشن مردانه کمک شایانی کرد. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر به انواع ریش و مدل های جدید بپردازیم.

 

مدل های ریش مردانه

 

• یکی از مدل های ریش، ته ریش است که در دهه ی 1900 به اندازه ی الان طرفدار نداشت و با اصطلاحی به اسم ساعت 5 عصر نام گذاری می شد. دلیل این اصطلاح این بود که مردان صبح ریش خود را اصلاح می کردند و بعد ظهر مجدد نیاز به اصلاح داشتند. در آن زمان ته ریش نماد جذابیت نبود و بیشتر نشانه ی سهل انگاری و نامرتب بودن به شمار می رفت ولی امروزه طرفداران زیادی دارد. 

 

مدل ته ریش

 

• ریش بزی مدل دیگری از انواع ریش محسوب می شود. این مدل حجم زیادی ندارد ولی در جذابیت تاثیر زیادی می گذارد. معمولا افراد مشهور مانند بازیگران سینما و خواننده ها، روشن فکر ها و کسانی که دارای رگه های طغیانگری هستند این مدل از ریش را می پسندند. در مدل از ریش برخی از افراد بالای لب و چانه را پر می کنند و برخی حد فاصل آن ها را می تراشند.

 

ریش بزی

 

• ریش کوتاه از ته ریش بلند تر است. این مدل از ریش برای همه ی چهره ها و موقعیت ها مناسب است. در صورتی که مرتب نگه داشته شود.

 

ریش کوتاه

 

• ریش کامل و بلند قبل تر ها غیر عادی تر به نظر می رسید اما امروزه طرفدران زیادی را به خودش جذب کرده است. اگرچه این مدل از ریش رسیدگی زیادی می خواهد تا همیشه مرتب باشد.

 

ریش بلند

 

با ریش گذاشتن می شود عیوب پوست و صورت را از پوشاند. برای مثال کسانی صورت گردی دارند باید به نوعی ریش بگذارند که صورتشان کشیده تر به نظر برسد و کسانی که صورت کشیده ای دارند نباید به گونه ای ریش بگذارند که صورتشان کشیده تر نشان داده شود. با تغییر مدل ریش می توان صورت را پُر تر و یا لاغر تر نشان داد. در ادامه مدل های مناسب ریش برای انواع فرم و قاب صورت قرار می گیرد با ما همراه باشید.

 

انواع مدل های ریش

 

مدل های ریش برای صورت های گرد

 

انواع مدل های ریش مردانه

 

انواع ریش برای صورت های مربعی

 

انواع مدل های ریش مردانه

 

انواع ریش برای صورت های بیضی شکل

 

انواع ریش مردانه

 

انواع مدل های ریش برای صورت های کشیده 

 

انواع مدل های ریش مردانه

 

انواع مدل های ریش مناسب برای صورت های مثلثی

 

انواع ریش های مردانه

 

 مدل ریش کوتاه 2018

 

استایل ریش آقایان

 

مدل ریش ساده و معمولی

 

انواع مدل ریش مردانه

 

مدل ریش کوتاه و مرتب

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش پروفسوری

 

مدل ریش مردانه

 

مدل ریش 2019

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش و موی بلند

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش مناسب برای صورت های گرد

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش عربی

 

استایل های ریش مردانه

 

مدل ریش عربی 2019

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش کوتاه 

 

استایل ریش مردانه

 

مدل ریش و سبیل بلند و پرپشت

 

استایل ریش مردانه

 

مطالب پیشنهادی:

ریش مردان و نکات مربوط به سلامتی آنان

قوانین ست کردن ساعت مچی در استایل های مختلف برای آقایان

قوانین و ترفند های خوشتیپ بودن

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو