کمپین حمایت برای بازگرداندن جانی دپ

منبع: برترین ها

152

1398/3/12

11:25


گروهی از هواداران «دزدان دریایی کارائیب» با امضای طومارهایی، خواستار بازگشت جانی دپ به این مجموعه فانتزی دیزنی شده‌اند.

خبرگزاری صبا: گروهی از هواداران سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» کمپین‌هایی برای بازگرداندن جانی دپ و هنرنمایی مجدد او در نقش کاپیتان جک اسپارو به راه انداخته‌اند.

سال گذشته بود که خبر کنار گذاشته شدن جانی دپ، ستاره پرحاشیه هالیوود از فیلم بعدی «دزدان دریایی کارائیب» منتشر شد. با این وجود تاکنون نه دپ و نه کمپانی دیزنی هیچکدام به طور شفاف درباره این موضوع اظهار نظر نکرده‌اند.

حال طرفداران دزدان دریایی دست به کار شده‌اند و کارزارهایی اینترنتی در حمایت از این بازیگر و بازگرداندن کاپیتان محبوب خود به راه انداخته‌اند. در توضیح یکی از این کمپین‌ها که تا لحظه تنظیم این خبر به امضای ۱۴ هزار نفر رسیده، آمده است که جانی دپ عامل جذابیت مضاعف این مجموعه است و ما نمی‌توانیم قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» را بدون حضور او تصور کنیم. گروهی از کاربران نیز با نوشتن پیغام‌هایی در زیر این کاراز، دپ را قربانی و نفرین شده صنعت سرگرمی خوانده‌اند.

زندگی شخصی جانی دپ در چند سال اخیر درگیر تلاطم‌های بسیاری بوده است. یکی از پر سر و صداترین آنها که به شدت توسط رسانه‌ها و اذهان عمومی دنبال می‌شود ماجرای طلاق او از همسر سابقش، امبر هرد است. امبر هرد او را در دادگاه‌هایی که هنوز هم در جریان است، متهم به اعمال خشونت خانگی، ضرب و شتم و انواع و اقسام دیگر رفتارهای ناخوشایند کرده است.

باور عموم بر این است که این اتهامات دلیل اصلی کمپانی دیزنی برای کنار گذاشتن دپ از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» است. این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید، آن هم زمانی که فیلمنامه‌نویس و کارگردان بزرگی چون جیمز گان چند ماه پیش به علت داشتن توئیت‌هایی با محتوای نامناسب مربوط به چند سال قبل در اکانت خود، شغلش را در دیزنی از دست داد.

با این تفاسیر به نظر نمی‌رسید دیزنی در برابر این خواسته‌ها کوتاه بیاید و به دنبال یک شروع تازه است، چراکه فارغ از مسایل دیگر، قسمت پیشین این مجموعه یعنی «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند»(۲۰۱۷) هم آن جور که باید انتظارات را در گیشه برآورده نکرد و با وجود فروشی ۷۹۵ میلیون دلاری، نسبت به سایر قسمت‌ها درآمدی کمتر از حد انتظار را نصیب این کمپانی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو