سریال «ارباب حلقه‌ها» را در نیوزیلند خواهند ساخت

منبع: بلاکس آپ

152

1398/6/27

15:58


سریال «ارباب حلقه‌ها» را در نیوزیلند خواهند ساخت

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه آمازون تایید کرده که فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) قرار است در نیوزیلند صورت گیرد. 

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) قرار است در نیوزیلند شروع شود. این سریال که از روی سری کتاب های معروف جی.آر.آر تالیکن ساخته می شود، پیش تولید خود را به زودی در اوکلند شروع خواهد کرد. جی.دی پین و پاتریک مک‌کی سازندگان این سریال گفته‌اند:

برای ساخت این سریال نیاز به جایی جادویی داشتیم که سواحلی عالی، جنگل‌ها و کوهستان‌های زیبا داشته باشد تا بتواند خانه گروهی باشد چون باید مدت‌ها برای ساخت فیلم تلاش کنیم.

در بیانیه‌ آنها ضمن تشکر از مردم نیوزیلند که میزبان آنها شده‌اند، گفته شده که آنها فضاها و سِت‌ های لازم برای ساخت فیلم را ایجاد می‌ کنند. هنوز روشن نیست که آیا پیتر جکسون سازنده سه گانه سینمایی، با سریال همراه خواهد بود یا خیر.

همانطور که از قبل می دانیم، کارگردانی اپیزود های نخست سریال ارباب حلقه ها بر عهده خوان آنتونیو بایونا خواهد بود. همچنین گفته شده که شبکه آمازون در نظر دارد که 5 فصل از این سریال را بسازد و همچنین یک سریال فرعی نیز از این مجموعه خواهد ساخت. این سریال با هزینه بسیار بالایی ساخته خواهد شد، که این هزینه ها حدودا یک میلیارد دلار برآورد شده است. سری فیلم های ارباب حلقه ها در نیوزیلند فیلمبرداری شدند که در کل نیز توانست 6 میلیارد دلار در سینما ها بفروشند و سود بسیار زیادی برای سازندگان خود داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو