دنباله فیلم ترسناک It ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

322

1398/6/27

17:48


دنباله فیلم ترسناک It ساخته خواهد شد

بازیگر نقش پنی وایز در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) صحبت هایی در رابطه با ساخت دنباله این سری ترسناک داشته است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

از مدتی پیش فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) اکران خود را در سینماها آغاز کرده است و تا به الان نیز توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و در صدر پرفروش ترین فیلم های آمریکای شمالی قرار گیرد. حال در این بین بیل اسکارشگراد بازیگر نقش دلقک ترسناک در این فیلم اعلام کرده که قسمت سوم آن نیز احتمالا ساخته خواهد شد. البته کارگردان و تهیه کننده قسمت دوم فیلم It مدتی پیش اعلام کردند که داستان کتاب استیفن کینگ به پایان رسیده است و اگر دنباله ای ساخته شود، داستانی جدید خواهد داشت. اما با این حال اسکارشگراد در این رابطه می گوید:

من و اندی ماشیاتی (کارگردان) درباره اینکه قسمت سوم فیلم چگونه باشد، صحبت کردیم. ایده‌های جدید ما با گذشته کاملاً متفاوت خواهند بود. دو فیلم قبلی از روی کتاب ساخته شدند و قسمت دوم خاتمه داستان بود. پس ایده‌های ما نیز برای ساخت قسمت سوم این فیلم، کاملاً جدید و خارج از کتاب است.

باید گفت که ساخت دنباله این فیلم چندان دور از ذهن نیست، چرا که قسمت اول آن با بودجه 35 میلیون دلاری توانست 700 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد و قسمت دوم این فیلم که از مدتی پیش اکران خود را آغاز کرد تا به الان توانسته 385 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. در قسمت دوم فیلم It بازیگرانی چون جسیکا چستین، جیمز مک‌ آووی، بیل هیدر، جیمز رانسون، اندی بین، آیزاها مصطفی، جی رایان، تیچ گرانت، زاویر دولان، ویل بینبرینک، جس ویکسلر، جیدن لیبرهر، سوفیا لیلیس، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، جک دیلان گریزر و بیل اسکارشگورد در نقش دلقک شیطانی پنی وایز ایفای نقش دارند. همانند قسمت اول کارگردانی این فیلم برعهده اندی موشیاتی بوده است. شما برای دانلود فیلم ترسناک می توانید از بخش دانلود فیلم سینمایی در وب سایت ما استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو