خواننده مشهور بر سرطان غلبه کرد

منبع: ایران آرت

101

1398/6/27

21:33


ستاره موسیقی بریتانیا اعلام کرد پزشکان به او اطلاع داده‌اند که مراحل مختلف شیمی درمانی را با موفقیت گذرانده و سرطان را شکست داده است.

ایران آرت: راد استوارت خواننده، ترانه نویس، آهنگساز، و تهیه کننده مشهور بریتانیایی در جریان یک برنامه خیریه، برای نخستین بار تأیید کرد به سرطان پروستات مبتلا بوده ولی با تشخیص زودهنگام و معالجات پزشکی، این بیماری را شکست داده است.

او یکی از مهمانان ویژه این برنامه خیریه بود که در شهر "سوری" انگلیس برگزار شد و کلیه عواید حاصل از آن به "پروژه پروستات" و "بنیاد تور اروپایی" اهدا شد.

راد استوارت که از ستاره های بزرگ موسیقی جهان در دهه‌های اخیر است، به حاضران گفت که در این مبارزه سه ساله با سرطان دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

این اسطوره موسیقی بریتانیا با شور و هیجان زیادی ادامه داد که پزشکان ماه ژوئیه گذشته به او اطلاع دادند که مراحل مختلف شیمی درمانی و معالجات پزشکی موفق بوده و سلامتی کامل خود را به دست آورده است.

این خواننده هفتاد و چهارساله در بخش دیگری از سخنان خود، از تمامی مردان خواست این موضوع را جدی بگیرند و با مراجعه به پزشک و انجام معاینه سالانه، خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهند.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، سرطان پروستات، چهارمین سرطان کشنده در جهان است و سال گذشته باعث مرگ بیش از یک میلیون نفر در کشورهای مختلف شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو