چه کار کنیم فرزندمان دختر شود؟!

منبع: نی نی نما

228

1398/6/28

01:47


چیکار کنم بچه ام دختر بشه؟

محیط اسیدی با سرکه به دختردار شدن کمک می کند
کروموزوم ایکس قدرت بالایی در حفظ خود دارد. به همین خاطر در شرایط اسیدی نیز باقی می ماند. این در حالی است که کروموزوم Y در چنین وضعیتی باقی نخواهد ماند. بنابراین برای دختر دار شدن پیش از مقاربت، واژن خود را اسیدی کنید. یعنی ۲ قاشق غذاخوری سرکه سفید را در یک چهارم لیوان آب مخلوط و واژن را با آن شست و شو دهید. هیجان جنسی سبب از بین رفتن وضعیت اسیدی واژن می شود. بنابراین در این رابطه از هیجان جنسی اجتناب نمایید. چون با افزایش هیجان، محیط رحم خنثی می گردد و احتمال دختردار شدن کم می شود.

کم آبی
تاریخ و شواهد آن نشان می دهد که در شرایط سخت و وقوع قحطی تعداد نوزادان دختر افزایش می یابد. به طور کلی بدن زنان در برابر شرایط محیطی که در آن قرار دارند، واکنش نشان می دهد.

چیکار کنم بچه ام دختر بشه

نمک نخورید
این باور نیز درست است. یک ماه قبل از بارداری، نمک خوردن را کنار بگذارید. چون نبود نمک سبب افزایش فعالیت های غدد فوق کلیوی می گردد و ازدیاد هورمون غشای فوق کلیوی را به دنبال دارد. این رژیم باید ۴ تا ۶ هفته به شکل مستمر رعایت شود.

زمان لقاح اهمیت دارد
اگر عمل لقاح درست چند روز قبل از عمل تخمک گذاری اتفاق بیفتد، شانش دختر دار شدن را فوق العاده بالا می برد. در واقع تاثیر زمان لقاح بر جنسیت جنین را نمی توان انکار کرد. اسپرم کروموزوم X قدرت بیشتری برای ماندن در شرایط نامطلوب و نامساعد را دارد.

کروموزوم Y یعنی جنین پسر
هر فرد دارای دو کروموزوم جنسی می باشد که یکی از آن ها را از مادر و دیگری را از پدر دریافت می کند. زن دارای دو کروموزوم X و مرد یک کروموزوم X و Y دارد. زمانی که کروموزوم Y به تخمک راه یابد، فرزند پسر می شود.

نکات مهم برای پسر دار شدن

استرس نداشته باشید
باید خونسرد باشید. چون شواهد نشان می دهد زنان آرام بیشتر صاحب فرزند پسر می شوند. زنان مضطرب ۷۵ درصد بیش از زنان آرام صاحب فرزند دختر می شوند.

نمک
برای داشتن فرزند پسر باید نمک بخورید. میوه ها و غذاهایی حاوی فسفر، پتاسیم، آهن و سدیم میل کنید. با خوردن توت فرنگی قبل از لقاح، دهانه رحم قلیایی شده و شانس پسردار شدن بالا می رود. قهوه، چای، انجیر، خربزه، موز، ذرت، سبوس، سیب زمینی، نوشابه گازدار، کره، کنسرو ماهی، ژامبون، کنگرفرنگی، زردآلو، آناناس، مرکبات، خرما و حبوبات شانس پسردار شدن را بالا می برند.

محیط قلیایی
با شکل گیری محیط قلیایی در واژن شانس بالایی برای زنده ماندن کروموزوم ضعیف Y وجود دارد. بنابراین بهتر است ۱۵ دقیقه قبل از لقاح، محیط واژن را با مخلوط کردن ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین در یک لیوان قلیایی کنید. واژن را با این مخلوط بشویید.
از نظر زمانی نیز زمان نزدیک به تخمک گذاری را انتخاب کنید. چون در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از نوع قلیایی و رقیق خواهند بود و به طور کلی این موضوع برای ماندگاری و حفظ کروموزوم Y اهمیت زیادی دارد. ضمن اینکه حرکت آن را نیز سریع و راحت می کند.

قهوه نوشیدن
اگر مرد قبل از لقاح قهوه میل کند، شانس پسردار شدن او بالا می رود. چون اسپرم Y فعال تر می شود و احتمال شکل گیری جنین پسر بیشتر خواهد شد.

خوردن گندم
خوردن سیر تازه، حلیم گندم، نعناع، لوبیا، برنج، پیاز، نخود چرب تفت داده شده، مویز سرخ، روغن کنجد، پسته، روغن بادام، شیره خرما، انگور شیرین، انجیر و گندم شانس پسردار شدن را بیشتر می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو