فال روزانه ۲۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲۸/ ۰۶/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

111

1398/6/28

07:08


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه پنج شنبه 28 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که متولد 28 شهریور هستید، تولدتان مبارک! شما فردی با عزت نفس، حساس، شجاع و مطمئن هستید. همچنین شما انسان ساده و بی آلایش بوده و وجود بسیار مفیدی دارید؛ اما باید تمایلی که برای انجام رفتارهای عجولانه که نتایج کوتاه مدتی برای شما دارند را کنترل کنید. امسال می‌توانید منتظر تغییرات اساسی در زندگی حرفه ای خود باشید. انتظار می‌رود تا اواسط سال، در شغل خود ترفیع داشته باشید. افرادی که در نیمه دوم سال، سفر خارجی در پیش دارند، اطمینان داشته باشند که این سفر، برای آنها لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. با انجام پروژه هایی که در اوایل سال در پیش دارید، اوضاع مالی شما بسیار بهبود خواهد یافت. امسال، سال سود مادی برای شما خواهد بود؛ سود معنوی را برای سال بعد بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای افراد متولد فروردین، مراقبت از عشقی که دارند، اهمیت زیادی خواهد داشت. سعی کنید در عین حال که ساده و نرمال هستید، خارج از چهارچوب فکر کنید. گاهی اوقات، سکوت بی وقفه و داشتن آرامش، بسیاری از مشکلات تان را درمان خواهد کرد. چرا با خواندن یک کتاب، کمی ذهن خود را آرام نمی‌کنید؟ حتی اگر اواسط روز است، فضا را برای مطالعه آماده کرده و قدری کتاب بخوانید. در روز تعطیل خود، زمانی را به تمرکز و مدیریت کارهایتان اختصاص دهید. ستاره های قدرتمند این ماه، انرژی بی پایانی را در اختیار شما خواهند گذشت. اما اگر یک مرتبه در کار خود بیش از اندازه انرژی به خرج دهید، ممکن است همکاران خود را از خود سرد کنید؛ از این رو در صرف انرژی نیز افراط و تفریط نکنید. در سکوت و آرامش، کارهایتان را انجام دهید. بگذارید تنهای صدای شما، صدای موفقیت تان باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه اطلاعاتی کسب خواهید کرد. گاهی اوقات بهترین روش برای کسب اطمینان در مورد چیزی که در آن شک و تردید دارید، توضیح دادن دقیق و کامل موضوع مورد نظرتان به شخص دیگری است. ممکن است هنگامی که دارید این موضوع را توضیح می‌دهید، نکات تازه ای توجه شما را به خود جلب کند و باعث افزایش اطلاعات شما گردد. از سوی دیگر، یک شنونده هوشمند می‌تواند در مورد مسئله ای که ذهن شما را به خود درگیر کرده، اطلاعات ارزشمندی را ارائه کند. امروز حال و هوای شما با جو سخت و طاقت فرسایی که در روزهای گذشته داشته اید، کاملا متفاوت خواهد بود. به نظر می‌رسد امروز اخبار خوبی دریافت کرده باشید. شاید دستمزد زحمات اخیرتان را گرفته باشید. در مورد دستاوردهای خود لاف نزنید! این کار فقط شرایط را سخت می‌کند. صبور باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از بین بردن اشیاء بدون کاربرد و بی فایده، روشی عالی برای آزاد کردن انرژی و ایجاد فضا در اطراف شماست. امروز وسایل و اشیاء بی اهمیت و بلااستفاده در محل کار و منزل خود را از بین ببرید. با این حال در نظر داشته باشید که این پاکسازی به معنای از بین بردن تمام وسایلی که ممکن است به آنها احتیاج پیدا کنید نیست. خوشبختانه امروز سیاره ها به کمک شما آمده و باعث می‌شوند تا به سرعت تشخیص دهید که چه آیتم هایی را باید دور ریخته، کدام موارد را نگه دارید و کدام را به فرد مناسبی ببخشید. ماری کوندو، نویسنده معروف، می‌‌گوید: بهترین راه برای پیدا کردن آنچه ما واقعا به آن نیاز داریم، رها شدن از شر چیزهایی است که به آنها نیازی نداریم. ممکن است همین حالا یک مشکل اقتصادی داشته باشید؛ استرس به وجود آمده تحت تاثیر این شرایط ممکن است باعث شده باشد تا راه حل های ساده و اساسی را نادیده بگیرید. آیا داشتن شغل دوم می‌تواند تاثیر فراوانی بر شرایط خانواده شما داشته باشد و به نفع شما خواهد بود؟ به یک دوست اعتماد کنید و ببینید آیا می‌تواند در یافتن راه حل به شما کمک بهتری کند یا نه. شاید یکی از بستگان شما بتواند به شما وام داده یا قدری پول قرض دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوستان و همکاران شما امروز تحت تاثیر صداقت و درستی شما قرار خواهند گرفت و این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید ساده تر از همیشه آنها را قانع کنید. افراد نزدیک شما می‌دانند که شما مایل به انجام هر کاری که در توان تان باشد هستید تا بتوانید از آنها پشتیبانی و حمایت کنید. با این وجود، هنگامی که کسی از کارها و رفتار شما قانع نمی‌شود، سعی نکنید او را متقاعد کنید که برنامه شما بهترین برنامه دنیاست! اگر فشار بیش از جدی به افراد وارد کنید، ممکن است احساس کند دارید او را کنترل می‌کنید. سایمون سینک، نویسنده مشهور می‌گوید: یک رئیس فقط عنوان دارد؛ یک رهبر مردم را دارد. امروز خبرهای خوب را خیلی زود پخش نکنید. اگرچه ممکن است هیجان داشته باشید، اما هیچ چیز هنوز تایید نشده است. اطلاعات را در قلب خود نگه دارید تا زمان مناسب آن فرا رسیده و حتمی شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر پاداش یا مال باد آورده ای را به دست آوردید، آن را عاقلانه خرج کنید. تمایل شما به خرید یا گذراندن یک شب گران قیمت، ممکن است باعث اسراف در پول شما شود. با دقت سرمایه گذاری کنید؛ چراکه هر قدر هم که این پول کم به نظر برسد، می‌تواند روزی به کار شما آمده و به مرور بیشتر و بیشتر شود. در رابطه با شغل و کسب و کار خود، امروز شما در مسیر انتخاب صحیح و در عین حال هوشمندانه قرار دارید. اگر دقیقا می‌دانید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، به احتمال زیاد از پشتیبانی و منابع لازم برای رسیدن به هدف خود، برخوردار خواهید شد. یک جمله قدیمی وجود دارد که می‌گوید: برای پول در آوردن باید پول خرج کنید. هنگامی که به اهداف خود متعهد شدید، شفافیت ذهنی و اشتیاق فراوان تان، شما را قادر می‌سازد تا خواسته های خود را بروز دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

توانایی و مهارت چشمگیر شما در انجام دقیق هر کاری که باید انجام دهید، برای اطرافیان شما قابل احترام است. ممکن است لازم باشد امروز وقت و زمان خود را کنترل کنید تا بتوانید بدون حواس پرتی به اهداف خود برسید. با این وجود، تمرکز منحصر به فرد شما می‌تواند به شما دید بهتری بدهد. از افرادی که احساس می‌کنید با شما تفاوت دارند، دوری نکنید. ممکن است از دوری کردن با افرادی که احتیاج به حمایت عاطفی شما دارند پشیمان شوید. اگر قصد دارید شب ها آرام بخوابید، برقرار کردن تعادل ضروری است. شما امروز پرشور و هیجان خواهید بود؛ کار در خانه و محل کار شما با سرعت و به حالت همیشگی پیش خواهد رفت. از آنجا که انرژی زیادی دارید، چرا پروژه جدیدی را آغاز نمی‌کنید؟ امروز احساس می‌کنید می‌توانید هر کاری را انجام دهید؛ پس به دنبال آن بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در اطراف شما تنشی به وجود خواهد آمد و زمانی پیدا خواهید کرد که بتوانید برای خودتان صرف کنید. اگر باید با مردم تعامل داشته باشید، ارتباط خود را روشن و واضح نگه دارید. ممکن است یک سوء تفاهم به وجود آید که منجر به ایجاد یک انفجار بزرگ بر سر یک اتفاق کوچک و جزئی باشد. و در نتیجه به همین سادگی بدون دلیل، با افراد مختلف دچار مشکل خواهید شد. تنهایی، تنها محلی است که در آن آرامش پیدا خواهید کرد. ممکن است امروز با انجام کارهای خانه، زمان زیادی را در منزل سپری کنید. امروز در انجام کارهایتان به اندازه کافی دقیق خواهید بود. خوشبختانه داشتن یک برنامه ثابت، شما را قادر خواهد ساخت تا برای خود طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به اهداف تان برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما آماده تغییر هستید و در آن شکی نیست. هر چه سن تان بالاتر می‌رود، علایق شما گسترده تر می‌شود و می‌خواهید با شدت بیشتر به دنبال برخی از علایق خود بروید. این علایق می‌توانند گذراندن دوره های آموزشی یا کسب یک مدرک تحصیلی باشد. اکنون شما آماده هستید تا جایگاه جدیدی در دنیا داشته باشید. شما امروز کاملا قادر خواهید بود تا اهداف خود را دنبال کنید. شاید گروهی از دوستان شما اکنون به دنبال رهبری شما باشند؛ حتی اگر این موضوع در اولویت شما نباشد. مراقب باشید که به دنبال تعالی خود، به یک مدیر وظیفه شناس تبدیل شوید. نقش خود را بیشتر به عنوان تسهیل کننده کنترل کیفیت در نظر بگیرید، تا مدیر اجرایی. به جای دستور دادن؛ پیشنهاد دهید. به همه افراد احترام بگذارید؛ از خلوت خود بیرون آمده و بدرخشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی بی حد و اندازه شما کاملا با نبوغ و خلاقیت شما مطابقت و همخوانی دارد. تمرکز برروی استعدادهای ناشناخته شما امروز اهمیت زیادی خواهد داشت. شاید مدتی است که هیچ پروژه چالش برانگیزی کنجکاوی شما را برانگیخته نکرده است. کشف یک راه و روش جدید، باعث افزایش روحیه و ایجاد حس و حال بهتر در شما می‌گردد. از این فرصت استفاده کنید تا توجه خود را به سمت ایجاد فرصت های بیشتر برای تمرین و پیشرفت هدایت کنید. حقیقت این است که شما نیاز دارید تا قدری به خودتان توجه کنید تا بتوانید خلاقیت خود را بروز دهید. رابرت اوپنهایمر می‌گوید: یک فرد باهوش، قبل از اینکه سوال را ببیند، جواب را می‌داند. هیچ زمان بهتر از امروز به نظر نخواهید رسید. شریک زندگی شما نیز متوجه این موضوع شده و احتمالا شما را با محبت بیشتر و شاید خرید یک هدیه غیر منتظره، غافلگیر کند. در محل کار نیز ممکن است مسئولیتی بیشتر از همیشه به شما داده شود. مواظب باشید که این وظیفه را به خوبی انجام دهید. با انجام درست این کار، پیشرفت های بیشتری در انتظار شما خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز قصد دارید با هر کسی که در مسیر شما قرار بگیرد مقابله کنید. امروز اعتماد به نفس و آمادگی کافی برای اجرای یک کار مهم را دارید. اما مراقب تمایل غیر مترقبه خود برای واکنش به سرکشی هایی که ممکن است داشته باشید یا پیدا کنید، باشید. به جای به هدر دادن وقت و زمان خود، یک راه حل ساده پیدا کنید تا بتوانید با انرژی بیشتر مشکلات خود را برطرف کنید. گاهی اوقات اندکی افراط، ارزش خواهد داشت. یک دوش آب گرم در وسط روز، گذراندن ساعاتی در رستوران مورد علاقه شما، یا خرید لباسی که مدت ها به آن علاقه داشتید، از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث ایجاد روحیه در شما گردند. روحیه خود را تقویت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با دستاوردهای اخیرتان، انرژی زیادی به دست آورده و اعتماد به نفس زیادی کسب کرده اید. احساس خوبی دارد؛ اینطور نیست؟ در حال حاضر توجه جنس مخالف را به خود جلب خواهید کرد؛ و چه کسی می‌تواند آنها را سرزنش کند؟ شما واقعا عالی به نظر می‌رسید. امروز ممکن است به خاطر بینش نافذ و توصیه های مناسب تان، افرادی به شما مراجعه کنند. در ارتباط بودن با احساسات شخصی شما این امکان را فراهم می‌کند، تا بدون ترس و اضطراب به قلب مشکلات خود نفوذ کنید. با این حال، آشکار کردن تمام واقعیت، آن هم با سرعت زیاد می‌تواند برای برخی از افراد دشوار باشد. شهود شما، هم نعمت است و هم نفرین!

فـال روزانـه - Daily Omen

چه کسی می‌دانست که شما تا این حد با استعداد هستید؟ کاری که قبلا انجام داده‌اید، ثمر خواهد داد. هر شرایطی که درآن هستید، به مراتب بهتر و خوش‌تر خواهد شد و از آن لذت خواهید برد. از این پس، کار شما تنها چیزی نیست که نگاه های تحسین برانگیز را به خود جلب می‌کند. شریک زندگی شما نیز از شما قدردانی خواهد کرد. برقراری ارتباط با یک همکار یا یکی از دوستان تان، باعث می‌شود تا هر دوی شما بدون هیچ ناراحتی، احساس بهتری داشته باشید. اگر از چند سال پیش با فردی مشکل دارید، از مشکل خود صرف نظر کرده و رها کنید. آلن پاتون، فعال آفریقای جنوبی می‌گوید: اگر اتفاق بد و ناخوشایندی افتاد، بخشیدن و فراموش کردن، کافی نخواهد بود. بلکه باید بخشید و مسیر را رو به جلو ادامه داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو