پاکسازیِ شمیران‌نو و خاک‌سفید از دستفروشان

منبع: برترین ها

55

1398/6/28

17:15


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی ۴۲ خیابان اصلی و فرعی محله‌های شمیران نو و خاک سفید از دست فروشان و بساط گستران طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی ۴۲ خیابان اصلی و فرعی محله‌های شمیران نو و خاک سفید از دست فروشان و بساط گستران طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در تشریح نتایج اجرای طرح پاکسازی دست فروشان و بساط گستران شمیران نو و خاک سفید گفت: این طرح در ۴۸ ساعت گذشته با همکاری شهرداری منطقه ۴ شهرداری تهران به اجرا درآمد و در جریان آن ۴۲ دستگاه خودروی وانت که در حاشیه خیابان ها مشغول به دست فروشی بودند، توقیف شدند.

وی با بیان اینکه ۱۱۲ دستگاه خودروی وانت بار و بساطی نیز در اجرای این طرح ساماندهی شد، گفت: همچنین در این مناطق ۱۱ تن از بساط گران جمع آوری شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح در ۱۲ خیابان اصلی و ۳۰ خیابان فرعی در مناطق شمیران نو و خاک سفید اجرا شد، گفت: همچنین در حاشیه این طرح نیز ۴۰ تن از معتادان متجاهر جمع آوری شدند که در بازرسی از آنان یک کیلو و ۲۴۵ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس با کسانی که در حوالی مدارس پرسه بزنند و ایجاد مزاحمت و توزیع مواد مخدر کنند، برخورد خواهد کرد، گفت: در حاشیه اجرای این طرح، اطراف سه پارک و ۱۵ مدرسه دخترانه برای حضور دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید پاکسازی شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو