مرسدس AMG GT73 سال 2020 رونمایی شد! + تصاویر

مرسدس AMG GT73 سال 2020 رونمایی شد! + تصاویر


منبع: نمناک

88

1398/3/12

13:37


شرکت شناخته شده مرسدس بنز اخیرا از طرح جالب و دیدنی مرسدس بنز AMG GT73 سال 2020 میلادی رونمایی کرد که هنوز قیمت دقیق آن منتشر نشده است.

مرسدس AMG GT73 سال 2020 رونمایی شد! + تصاویر

مرسدس AMG GT73 سال 2020 رونمایی شد!

یکی از محبوب ترین و زیباترین سری های مرسدس بنز متعلق به سری ای ام جی جی تی می باشد که از قدرت و زیبایی باورنکردنی برخوردار می باشد و در میان اتومبیل های سوپر اسپرت سایر شرکت های بزرگ جهانی، از محبوبیت زیادی روبرو بوده است و این محبوبیت مقطعی نبوده است و مرسدس سالانه نمونه بروز شده ای را رونمایی می کند که با استقبال فراوانی روبرو می شود!

با این حال مرسدس یکی از بزرگترین و مهم ترین قطب های سازنده اتومبیل های لوکس و گران قیمت می باشد که برای اولین بار در سال 1926 میلادی تاسیس شد و امروزه از تجربه بسیار گران قیمت حدودا یک قرنی برخوردار می باشد که توانسته است اتومبیل های کاملا مهندسی شده را رونمایی کرده است و توانسته است از محبوبیت فراوانی روبرو شود.

از این رو این شرکت بنابر سلایق مختلف، اتومبیل های مختلفی را رونمایی کرده است که می تواند نیاز اقشار مختلف جامعه را برطرف نماید. با این حال سری اس این شرکت و همچنین سری ای ام جی جی تی نیز از محبوبیت زیادی در میان پرچم داران بزرگ جهان برخوردار هستند.

با این وجود اخیرا طرح جالب و مفهومی نسل جدید مرسدس AMG GT با نام اختصاصی AMG GT73 رونمایی شد که توانست با حواشی و واکنش های متعددی روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

اتومبیل مرسدس AMG GT73 یک اتومبیل هیبریدی می باشد که اخیرا طرح آن در صفحات مجازی منتشر شد که توانست با واکنش های جالبی روبرو شود که از قرار معلوم در سال آینده به بازارهای بزرگ جهانی عرضه خواهد شد.

این اتومبیل سوپر اسپرت آلمانی طبق گزارشات انجام شده دارای قدرت 800 اسب بخاری می باشد که علیرغم طرح کوپه ای خود، اتومبیل 4 درب می باشد که هم اکنون در دست آزمایشات اولیه است.

با این حال اعتقاد بر این است که این اتومبیل قادر به پیمودن سرعت صفر تا صد تنها و تنها در طی 3.2 ثانیه خواهد بود که برای چنین اتومبیل سنگین وزنی بسیار جالب و شگفت انگیز است! همچنین قیمت پایه ای که برای این اتومبیل پیش بینی شده است، چیزی نزدیک به 150 هزار پوند است که در سال آینده قیمت دقیق این اتومبیل پرده برداری خواهد شد.

مرسدس AMG GT73 سال 2020 رونمایی شد! + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو