تریلر جدیدی از فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

543

1398/6/28

19:54


تریلر جدیدی از فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر شد

در جدیدترین اخبار کمپانی لاینزگیت تریلر جدید فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز را منتشر کرده است. برای دیدن این تریلر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

اولین تریلر فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) چند ماه پیش منتشر شد و ما شاهد اولین تصاویر این فیلم مورد انتظار بودیم. حال در تازه ترین اخبار تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده که اتفاقات که در این فیلم رخ می دهد را به صورت بهتری نشان می دهد. زمانی که هارلان ترومی، یک رمان نویس مشهور درست پس از تولد 85 سالگی خود فوت می‌کند، کارآگاه بنوا بلنک به‌طور مرموزی وارد تحقیقات دلیل مرگ او می‌شود. از اختلال عملکرد اعضای خانواده هارلان تا کارکنان فداکار وی، بلنک به‌ دنبال افشای راز مرگ او است و اعتقاد دارد که او به قتل رسیده است. حال او باید راز مرگ هارلان ترومبی را کشف کند که احتمالا یکی از اعضای خانواده او این کار را انجام داده‌اند. در ادامه شاهد تریلر جدید هستید:

کارگردانی و نویسندگی این فیلم برعهده رایان جانسون بوده است. جانسون پیش از این کارگردانی فیلم های چون فیلم Brick (آجر)، فیلم Looper (لوپر) و فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را برعهده داشته است. دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنوا بلنک، کریس ایوانز در نقش رنسام ترومبی، جیمی لی کرتیس در نقش لیندا ترومبی، مایکل شنون در نقش والت ترومبی، کیت استنفیلد در نقش کارآگاه الیوت، آنا د آرماس در نقش مارتا کابررا، تونی کولت در نقش جونی ترومبی، کاترین لانگفورد در نقش مگ ترومبی، کریستوفر پلامر در نقش هارلان ترومبی، دان جانسون در نقش ریچارد ترومبی و جیدن مارتل در نقش پسر والت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند. فیلم Knives Out در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو