تحسین بیانسه از استعداد خوانندگی دخترش

منبع: ایران آرت

80

1398/6/28

20:40


آواز خواندن و اعتماد به نفس دختر ۷ ساله بیانسه مورد تحسین مادرش قرار گرفت.

ایران آرت: بیانسه نولز-کارتر در کلیپی از مستند جدیدش به نام "ساختن هدیه" دختر بزرگش را به خاطر اعتماد به نفسی که دارد تحسین می‌کند.

اوایل این هفته، این خواننده فاش کرد که دوشنبه عصر مستند ویژه‌ای در مورد ساختن "شیر شاه: آلبوم هدیه" از شبکه تلویزیونی "ای بی سی" ABCآمریکا پخش خواهد شد.

یکی از قطعات این آلبوم موسیقی "دختر پوست قهوه‌ای" نام دارد و در آن دختر ۷ ساله بیانسه، "بلو آی وی کارتر" آواز می‌خواند.

به گزارش ایندیپندنت، در"ساختن هدیه" بیانسه در مورد اهمیت دیدن ویدئوهایی از پدرهایی که برای دختران کوچکشان این آواز را می‌خوانند صحبت کرده است که در بخشی از آن می‌خوانند:"دختر پوست قهوه ای، پوست تو مانند مروارید است؛ بهترین چیز دنیا".

بیانسه در این فیلم می‌گوید: "وقتی می‌بینم پدرها "دختر پوست قهوه‌ای" را برای دخترانشان می‌خوانند و دانستن اینکه دختر من هم می‌تواند از فرصت‌هایی مشابه برخوردار باشد و احساس اعتماد به نفس کند و خود را مجبور نکند که بافته‌های موهایش را باز کند و می‌تواند موهای افرو (آفریقایی) خود را شانه کند و در پوست قهوه‌ای خود بدرخشد...برای همین است که موسیقی می‌سازم".

در آنونس "ساختن هدیه" که پیش از پخش فیلم بر روی حساب اینستاگرام بیانسه به اشتراک گذاشته شد، این خواننده و فرزند بزرگش با یکدیگرطبل می‌زنند.

تعدادی از کسانی که فیلم را دوشنبه عصر از شبکه "ای بی سی"تماشا کردند استعداد بلو آی وی در موسیقی را تحسین کرده‌اند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو