با خواهر و برادرهای چهره های مشهور آشنا شوید

با خواهر و برادرهای چهره های مشهور آشنا شوید


منبع: روزیاتو

92

1398/6/28

22:41


حتماً برای شما هم پیش آمده وقتی متوجه شده اید چهره ی مشهوری خواهر و برادری دارد، کنجکاو شده اید و دوست داشته اید در مورد آن ها بدانید یا دست کم چهره ی آن ها را ببینید. پس با این مطلب همراه باشید تا با خواهر و برادرهای تعدادی از چهره های مشهور آشنا شوید.

توبی، برادر رزی هانتینگتون وایتلی

خواهر و برادرهای چهره های مشهور

برادر کوچک تر رزی هانتینگتون، مدل و بازیگر مشهور بریتانیایی، حقیقتاً لیاقت آن را دارد که مانند خواهرش تصویرش روی جلد مجلات برود. در حقیقت، این دقیقاً همان کاری است که توبی مشغول انجام آن است. توبی یک مربی سابق فیتنس است و حالا با یک آژانس مشهور مدلینگ قرارداد دارد. اینطور که به نظر می رسد او هم می خواهد حضور پر قدرتی در دنیای مد داشته باشد.

کلی، خواهر شارون استون

شارون استون همیشه با اندام متناسب و بی نقصش همه را به تعجب واداشته و حتی حالا در سن ۶۱ سالگی هم از خواهر کوچکترش، کلی که ۵۸ سال دارد، بزرگ تر دیده نمی شود. این دو خواهر اغلب در مراسم های فرش قرمز در کنار هم حضور پیدا می کنند. کلی نهاد «امید سیاره» را راه اندازی کرده که برای افراد بی خانمان لباس تهیه می کند. علاوه بر این، کلی در سریال های تلویزیونی مختلفی نقش های کوتاه و گذری داشته.

فینیس اوکانل، برادر بیلی آیلیش

بیلی آیلیش، خواننده ی ۱۷ ساله که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده قصد دارد کار موسیقی را ادامه دهد و برادرش فینیس هم در این عرصه فعالیت دارد. فینیس اوکانل یک خواننده، آهنگساز، تهیه کننده و بازیگر است و در کار ساخت موسیقی با خواهر خود هم همکاری دارد. نام هنری او فینیس است و او را بیشتر از سریال تلویزیونی «گلی» (Glee) می شناسند.

کیمبرلی، کریان و کریستین، خواهران کارلی کلاوس

کارلی کلاوس، سوپرمدل آمریکایی و فرشته ی سابق برند ویکتوریا سکرت، تجربیات زیادی در مورد دنیای خواهرها دارد. کارلی ۳ خواهر دارد که نام آن هم مانند او با حرف «ک» شروع می شوند: کیمبرلی، کریان و کریستین. این مدل مشهور رابطه ی بسیار نزدیکی با خواهران کمتر شناخته شده اش دارد و اغلب عکس های مشترک خود با آن ها را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر می کند.

جیمی لین، خواهر بریتنی اسپیرز

خواهر کوچک تر بریتنی اسپیرز تصمیم گرفت جاپای خواهر بزرگترش بگذارد و در زمینه ی بازیگری و موسیقی فعالیت کند. گرچه او هرگز نتوانست موفقیت خواهرش را کسب کند، اما جیمی لین تنها ۲۸ سال سن دارد و هنوز شانس زیادی برای موفقیت دارد.

لوک و اندرو، برادران اوون ویلسون

اوون ویلسون، بازیگر، کمدین و فیلمنامه نویس آمریکایی، ۲ برادر دارد: اندرو که بزرگ تر از او و لوک که کوچک تر از او است. آن ها هم مانند برادر مشهورشان بازیگر هستند. هر سه برادر در فیلم «موشک شیشه ای» (Bottle Rocket) که اوون و لوک نقش های اصلی آن را ایفا می کردند، در کنار هم حضور داشتند.

میشل، خواهر آوریل لوین

میشل خواهر کوچک تر آوریل لوین، خواننده ی مشهور کانادایی، به ندرت سوژه ی نشریات زرد می شود. اما مدتی قبل اتفاقی رخ داد که توجه ها را به او جلب کرد. آوریل در حساب توئیترش ازدواج میشل را تبریک گفت. میشل با کوهاما ریوتا ازدواج کرده که از اعضای گروه موسیقی ژاپنی One Ok Rock است.

پاتریک، هری و سم، برادران تام هالند

تام هالند، بازیگر بریتانیایی، که به لطف بازی در نقش مرد عنکبوتی دیگر بسیار مشهور شده، در یک خانواده ی هنرمند متولد شد. پدر او یک کمدین و نویسنده ی مشهور بریتانیایی و مادرش هم یک عکاس است. تام ۳ برادر کوچک تر از خودش دارد: پاتریک، و سم و هری که دوقلو هستند. آن ها سعی دارند مثل برادر مشهورشان شوند و شاید روزی آن ها را هم بر پرده ی سینما ببینیم.

کامرون، برادر کریستن استوارت

فهرست فیلم های کامرون، برادر بزرگ تر کریستن استوارت، بسیار کوتاه تر از خواهر مشهورش است – او فقط در یک فیلم بازی کرده. در سال ۲۰۱۲، کامرون در فیلم «K-11» به کارگردانی جولز مان استوارت، مادر کریستن و کامرون، بازی کرد . کریستن هم در این فیلم حضور داشت – او صداپیشه ی یکی از شخصیت های فیلم بود.

کیلب، برادر کیرا نایتلی

کیرا نایتلی خانواده ی بسیار با استعدادی دارد – مادر او شارمن مک دونالد فیلمنامه نویس و برادر بزرگش آهنگساز است. کیلب ۶ سال بزرگ تر از خواهر مشهورش است.

دیوید هادسون، برادر کیتی پری

کیتی پری، خواننده ی مشهور، یک برادر به نام دیوید دارد که برخلاف خواهر بزرگ ترش، نام خانوادگی اش را تغییر نداده. دیوید هم در صنعت موسیقی مشغول به کار است و اولین مینی آلبوم خود را در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد.

الایا بالدوین، خواهر هیلی بیبر

هیلی، دختر استیون بالدوین، بازیگر آمریکایی، تنها ۲۲ سال سن دارد اما یک مدل، ستاره ی سوشال مدیا و همسر جاستین بیبر، خواننده ی مشهور است. با این حال، خواهر بزرگ تر او، الایا چندان مشهور نیست. اما از قرار معلوم این مسأله تأثیری روی رابطه ی خوب آن ها ندارد.

کالی، برادر کریس پرت

کالی، برادر بزرگ تر کریس پرت، در کالیفرنیای شمالی زندگی می کند. او روزها به عنوان یک افسر پلیس خدمت می کند و شب ها فعالیت هنری دارد. او کسب و کار خودش را دارد و به کار تولید پلاک ها، نشان ها و دیگر محصولات چوبی مشغول است.

اسپنسر، برادر اما استون

اما استون در مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ به تنهایی حضور پیدا نکرد. مرد جوان خوش چهره ای او را همراهی می کرد که مخاطبان بعداً پی بردند، برادر کوچک تر اما استون است. اسم او اسپنسر است و او هم در صنعت سینما فعالیت دارد. او در فیلم های «سنت شکن» (Divergent) و «طوفان کوسه» (Sharknado) بدلکار بوده.

هنسی کارولینا، خواهر کاردی بی

کاردی بی، خواننده ی پرطرفدار سبک هیپ هاپ، یک خواهر کوچک تر از خود به نام هنسی کارولینا دارد که بسیار مشهور است. او بیشتر از ۵ میلیون دنبال کننده در صفحه ی اینستاگرام خود دارد. هنسی در مکان های عمومی زیاد به همراه خواهر بزرگ ترش حضور پیدا می کند و هر دوی آن ها بعد از حضور در ریالیتی شوی «عشق و هیپ هاپ» (Love & Hip Hop) به شهرت رسیدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو