پیام مارگارت آتوود بعد از درگذشت همسرش

منبع: برترین ها

104

1398/6/28

23:29


پس از درگذشت گرائم گیبسون، نویسنده سرشناس کانادایی در ۸۵ سالگی، مارگارت آتوود، همسر این داستان نویس در پیامی به این مناسبت نوشت: «همسری عزیر را از دست داده‌ام. اما خوشحالم که وی به رفتنی سریع که خودش دوست داشت رسید و این پیش از آن بود که زوال عقل بخواهد او را به مرز فروپاشی بکشاند»

خبرگزاری مهر: پس از درگذشت گرائم گیبسون، نویسنده سرشناس کانادایی در ۸۵ سالگی، مارگارت آتوود، همسر این داستان نویس در پیامی به این مناسبت نوشت: «همسری عزیر را از دست داده‌ام. اما خوشحالم که وی به رفتنی سریع که خودش دوست داشت رسید و این پیش از آن بود که زوال عقل بخواهد او را به مرز فروپاشی بکشاند»

به گزارش سی‌بی‌اس، کانادا یکی از مشهورترین چهره‌های ادبی‌اش را از دست داد. گرائم گیبسون نویسنده و مدافع محیط زیست که مدتی به بیماری زوال عقل مبتلا بود، در ۸۵ سالگی درگذشت.

گیبسون شریک زندگی مارگارت آتوود، نویسنده سرشناس کانادایی بود و با درگذشت وی، آتوود در بیانیه‌ای اعلام کرد: «خانواده ما گرائم پدر، پدربزرگ و همسری عزیر را از دست داده است. اما خوشحالیم که وی به رفتنی سریع که خودش دوست داشت رسید و این پیش از آن بود که زوال عقل بخواهد او را به مرز فروپاشی بکشاند. در چند هفته اخیر او روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و ما برای زندگی خردمندانه، اخلاقی و متعهد او سپاسگزاریم.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو