دانلود نسخه هک شده بازی Nights of Azure 2 Bride of the New Moon برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Nights of Azure 2 Bride of the New Moon برای PS4


منبع: دانلود ها

155

1398/6/29

04:23


در بازی Nights of Azure 2 Bride of the New Moon، سال‌ها پیش نبردی بین اربابان شب و انسان‌ها درگرفت که در اواسط آن با بارش مایعی آبی رنگ در سرتاسر زمین، باعث شد که بسیاری از حیوانات و موجودات کره زمین تبدیل به جانورانی هیولایی شکل شده که نام Fines به آنها اطلاق شد. این مایع آبی‌ رنگ خون شیاطین یا همان اربابان شب بود که خاصیتی پلید دارد. بعد از حضور گسترده Finesها روی زمین و در خطر بودن جان انسان‌ها اتفاق دیگری که می‌افتد اینست که شب بر زمین چیره گشته و هیچ‌گاه روشنای روز به آسمان برنمی‌گردد، مشکل اینجاست که هیولاها در تاریکی شب قدرت و نفوذ بیشتری دارند و خطرناکتر می‌شوند.

Nights of Azure 2 Bride of the New Moon PS4-P2P

Update v1.01; ID: CUSA-09924

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Nights-of-Azure-2-Bride-of-the-New-Moon

از همین رو انسان‌های حاضر روی کره زمین تنها راه چاره ای که پیش روی خود می‌بینند اعطای قربانی به ماه یا همان اربابان شب است تا روز به زمین بازگردد. این قربانی با نام «عروس زمان» شناخته می‌شود و در قسمت دوم بازی دختری به نام لیلیانا که دوست دوران کودکی آلوشا هست برای قربانی انتخاب می‌شود. در این میان افراد دیگری در بین انسان‌ها وجود دارند که به مساله قربانی عطا کردن اعتقاد ندارند و باور دارند که می‌توانند در برابر ظلم و قدرت اربابان تاریکی ایستادگی کنند.

دختری به نام روینهد جزو این گروه است و با قرار گرفتن سدراه آلوشا و لیلیانا، آنها را از این موضوع آگاه می‌کند اما در این گیرودار یک Fiend قدرتمند به آنها حمله می‌کند و شمشیری را در قلب آلوشا فرو می‌برد! آلوشا بعد از مدتی در یک آزمایشگاه عجیب و غریب از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که دوباره به حیات بازگشته است، البته با یک سری تغییرات جزیی! نصف بدن آلوشا مملو از خون آبی است و او در حقیقت یک نیمه انسان- نیمه شیطان شده است. ماموریت آلوشا و روینهد و دیگر افرادی که به تدریج وارد تیم او می‌شوند، پیدا کردن لیلیاناست چرا که بعد از آن حمله بزرگ او ناگهانی غیب شده و معلوم نیست که کجاست…

داستان بازی Nights of Azure 2 Bride of the New Moon همانند نسخه قبل از یک رمانس خیلی لطیف و عاشقانه بهره می‌برد که از نوع انیمه‌های ژاپنی است. بازی در کنار سبک اکشن و نقش‌آفرینی خود، ته‌ مایه‌ای از ژانر Sim Dating بازی‌های ژاپنی را هم در خود گرفته و سکانس‌هایی مانند انیمه‌های ایچی را در خود قرار داده است.

در بازی جدید شاهد بازگشت یک سری کاراکترها از عنوان نخست هستیم که این مساله برای طرفداران بازی قدیمی نکته خوبی هست ولی از آن بهتر بهبود یافتن سیستم گیم‌پلی و حتی دوربین بازی را باید مثال زد که شدیدا نسبت به نسخه اول بهبود یافته و البته هنوز برای رسیدن به یک شاهکار جای کار دارد. دوربین بازی پایین تر آمده و دیگر آن حالت شبه ایزومتریک نسخه پیشین را به خود ندارد، بلکه بازی بیشتر حال و هوای اکشن‌های Hack And Slash پیدا کرده است.

شما در طول بازی نهایتا می‌توانید تا ۲ نفر در پارتی (گروهتان) نیرو داشته باشید که یک نفر از آنها به صورت ثابت شخصیت آلوشاست. این مساله برای یک بازی اکشن با حال و هوای ژانر نقش‌آفرینی در سال ۲۰۱۸ خیلی عجیب است ولی سازنده با قرار دادن دو Master (موجوداتی پوکمون مانند که مثل پوکمون‌ها آپگرید می‌شوند) در کنار دو شخصیت مبارز، صحنه‌های نبرد را کمی حماسی‌تر کرده است. البته متاسفانه این موجودات Master دیگر مانند شماره پیشین قابلیت Trasnformation یا همان تبدیل شدن (چیزی همانند دیجیمون‌ها که تبدیل می‌شدند به نسخه‌های قوی‌تر از گونه خود) را ندارند و فقدان این مساله در شماره دوم حس می‌شود.

منبع توضیحات : دیجیاتو

info

A Tale of Three Beautiful Maidens Drawn to Each Other.

When three friends, deceived and separated by the tricks of darkness, find each other again, their bond shall become the light that will clear away the shadows and guide them towards the truth…

Beautiful women, Servans, battles and growth system – all these elements return in an evolved form in the second instalment of the gothic fairy tale action RPG series ‘Nights of Azure’.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Nights of Azure 2 Bride of the New Moon برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو