دانلود بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered برای کامپیوتر

دانلود بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

109

1398/6/29

06:09


نسخه ریمستر بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered از نظر بصری و گرافیک فنی دستخوش تغییراتی شده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتر و عمیق‌تری را کسب کنند. نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۱۰ در سبک نقش آفرینی توسط استودیوی Level-5 مخصوص کنسول دستی Nintendo DS ساخته شد و پس از آن در سال ۲۰۱۳ توسط Bandai Namco برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. این بازی تا به حال در انحصار پلی‌استیشن ۳ باقی مانده است. Wrath of the White Witch علاوه‌بر سبک سرگرم کننده‌ی نقش آفرینی خود، شامل کات سین‌های بسیار چشم نواز توسط Studio Ghibli معروف هم بود.

در جریان نمایشگاه E3 2019،‌ شرکت باندای نامکو و استودیو Level-5، به‌ترتیب ناشر و سازنده این بازی، نسخه ریمستر این بازی را اعلام کردند. کاربران PS4 می‌توانند این بازی را را رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه تجربه کنند. همچنین کاربران پلی استیشن ۴ پرو هم می‌توانند این بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه یا رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه تجربه کنند. این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند نسخه اصلی را با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p روی حالت دستی یا اتصال به تلویزیون تجربه کنند.

Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered PC-CODEX

دانلود-بازی-Ni-no-Kuni-Wrath-of-the-White-Witch-Remastered

بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch یکی از بهترین عناوین سبک نقش‌آفرینی ژاپنی تا به امروز بوده است. این بازی به خوبی یک داستان زیبا و یک گیم‌پلی لذت‌بخش را در یک دنیای جالب ترکیب کرده است. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این اثر، برای افرادی که نتوانستند عنوان اصلی را بازی کنند، یک تجربه‌ی عالی خواهد بود. این بازی یکی از عناوین جذاب و بسیار خوب در این سبک است و موفقیت این عنوان نشان‌دهنده‌ی این موضوع خواهد بود که عناوین سبک نقش‌آفرینی ژاپنی هنوز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

بر اساس توضیحات شرکت بندای نامکو، در این نسخه همانند نسخه‌ی اصلی، سیستم مبارزات بازی به صورت اکشن همزمان و المان‌های تاکتیکی نوبتی ترکیب شده است. علاوه بر این، در این نسخه مکان‌ها و موجودات مختلفی وجود دارند که طیف وسیعی از جهان Ni no Kuni را تشکیل می‌دهند. بازی Wrath of the White Witch داستان پسر جوانی به نام اولیور (Oliver) را روایت می‌کند که به دنبال یک حادثه‌ی غم انگیز برای مادرش، تلاش می‌کند تا با ورود به دنیایی دیگر وی را نجات دهد. اولیور با داشتن برخی همراه در کنار خود باید به سرزمین‌های مختلف سفر کند و با دشمنان گوناگون روبه‌رو شود. وی برای نجات مادرش باید بر چالش‌های بی‌شماری غلبه کند.

منبع توضیحات: زومجی و گیم فا

info

Improved graphics and performance on Steam

ALL-STAR PRODUCTION

LEVEL-5’s mastery of the RPG genre is combined with Studio Ghibli’s world-class animation and music composed by the renowned Joe Hisaishi

CAPTIVATING STORY

A charming yet tragic tale unfolds through the use of animation storyboarded and created by Studio Ghibli with English and Japanese voice-overs

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 64-bit

Processor: Intel Core i3-2100 or AMD FX-4100

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTS 450 or Radeon HD 5750

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Sound Card: Required

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10, 64-bit

Processor: Intel Core i3-2100 or AMD FX-4100

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTS 450 or Radeon HD 5750

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Sound Card: Required (with 3D sound)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered-CODEX:

در حال آماده سازی…!

ADs

دانلود بازی Ni no Kuni Wrath of the White Witch Remastered برای کامپیوتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو