تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد


منبع: نی نی بان

280

1398/6/29

12:15


تست بارداری خانگی ؟ حتما شما هم تعجب می کنید و شاید برای اولین بار است که در مورد آن می شونید. تست بارداری خانگی زمانی که هنوزکیت های تست بارداری اختراع نشده بودند مورد استفاده قرار می گرفته است. آیا می خواهید شما هم با تست های بارداری آشنا شوید؟

قبل از انجام تست بارداری خانگی آماده شوید:
برای شروع تست بارداری خانگی ، باید اولین ادرار خود را در ابتدای صبح جمع آوری کنید، چون ادرار در این زمان، نسبت به دیگر مواقع غلیظ تر می باشد. این ادرار می تواند بهترین پاشخ را به شما ارائه کند.
مقدار زیادی آب بنوشید تا مثانه تان پر شود. باید آنقدر پر باشد که بتوانید فشار وارد شده را حس کنید.
در اینجا به برخی از تست های بارداری خانگی اشاره می کنیم که خودتان می توانید در خانه تهیه کنید. همه ترکیباتی که احتیاج دارید، در آشپزخانه تان یافت می شوند. آنها نه گران هستند و نه به زمانی برای تهیه احتیاج دارند. می توانید هر موقع که احتیاج داشتید، آنها را تهیه و استفاده کنید.
 
سوالات رایج شما درباره تست های خانگی بارداری
1- دقت آزمایش بارداری خانگی چقدر است؟
هیچ دلیلی برای اندازه گیری صحت هر آزمون حاملگی خانگی وجود ندارد.
2- چگونه می توانم تست بارداری خانگی را دقیق انجام دهم؟
می توانید مواد را در یک ظرف تمیز بریزید و ادرار را به آن اضافه کنید. اغلب تستهای بارداری خانگی شامل مخلوط کردن ادرار با موادی است که به راحتی در خانه قابل دسترس هستند. تغییر رنگ یا بافت ادرار بستگی به آزمایشهای بارداری خانگی دارد.
3- حساسیت آزمایش بارداری DIY چگونه است؟
تست بارداری خانگی به سطوح hCG بالا حساس است.  حساسیت آزمون خانگی بارداری تحت تاثیر قرار گرفتن در معرض مواد تشکیل دهنده است.
4- چه چیزهایی را می توان به عنوان روش های تست بارداری خانگی مورد استفاده قرار داد؟
چیزهای زیادی مانند نمک، شکر، صابون، برگ قاصدک، سفید کننده و غیره وجود دارد که به عنوان تست بارداری استفاده می شود.
5- چه زمانی می توانم آزمایش تست بارداری خانگی انجام دهم؟
پس از مشاهده علائم اولیه حاملگی می توان آزمون بارداری خانگی انجام داد. تست بارداری خانگی معمولا پس از قطع قاعدگی دقیق تر است. 
 
انواع تست بارداری خانگی
1) تست بارداری با قاصدک
قاصدک در باغچه خانه به راحتی رشد می کند و می تواند هورمون بارداری را در ادرار تشخیص دهد.
چگونگی انجام تست بارداری قاصدک؟ برگ های قاصدک تازه را بردارید. آنها را با آب مقطر تمیز کنید. سپس آنها را در یک ظرف تمیز شفاف قرار دهید. در این ظرف ادرار کنید. حدود 3 تا 5 دقیقه صبر کنید.
چگونگی تفسیر تست بارداری قاصدک؟ اگر برگ دارای چند تکه قرمز کوچک شود، حامله هستید. اگر هیچ تغییری ایجاد شود، حامله نیستید.
 

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد

 
 
2) تست بارداری با محلول کاج
محلول کاج چیزی است که همه ما در خانه داریم
چگونه می توان از تست بارداری محلول کاج استفاده کرد؟ در یک فنجان، حدود 3/1 محلول کاج اضافه کنید. نمونه اولیه ادرار خود را به تدریج به آن اضافه کنید. مقدار ادرار بستگی به زمان بارداری و سطح hCG دارد.
چگونگی تفسیر تست بارداری محلول کاج؟ اگر محلول از رنگ قهوه ای طلایی به رنگ سبز تبدیل شود، حامله هستید. اگر محلول تغییر رنگ ندهد، حامله نیستید.
3) تست بارداری سرکه
سرکه ماده اساسی غذاهای چینی است. سرکه شیمیایی یک اسید رقیق است. این اسید میتواند از طریق ادرار hCG را تشخیص دهد و به شما بگوید که آیا حامله هستید یا خیر.
چگونگی انجام تست بارداری سرکه؟ در یک ظرف پاک، نمونه اولیه ادرار خود را جمع آوری کنید. نمونه ادرار را روی سرکه ریخته و تغییرات را مشاهده کنید.
چگونگی تفسیر آزمون بارداری سرکه؟ تغییر رنگ نشان می دهد که شما حامله هستید. اگر هیچ تغییر قابل توجهی وجود نداشت، پس حامله نیستید. نکته برای آزمون حاملگی سرکه: هرگز ادرار را به سرعت مخلوط نکنید.
4) تست بارداری با پودر خردل
پودر خردل خواص دارویی زیادی دارد. یکی از آنها  تنظیم چرخه قاعدگی است.
چگونگی انجام تست بارداری پودر خردل؟ این آزمون کمی متفاوت است و طول می کشد. باید 24 ساعت دیگر برای نتایج خود منتظر بمانید. در آب آشامیدنی در یک وان حمام، پودر خردل را اضافه کنید. حدود 2/1 تا 4/3 قاشق پر از پودر خردل اضافه کنید. سپس در این آب قرار بگیرید. یک روز صبر کنید.
چگونگی تفسیر تست بارداری پودر خردل؟ اگر پریودی شما طبیعی باشد، علائم اولیه حاملگی در واقع علائم PMSهستند. اگر پریودی شما قطع شده باشد، ممکن است باردار باشید.
5) تست بارداری با سفید کننده
سفید کننده برای بسیاری از چیزهایی مانند تمیز کردن لباس استفاده می شود. اما سفید کننده یک ترکیب شیمیایی است که می تواند hCG را تشخیص دهد.
چگونگی انجام تست بارداری سفید کننده؟ پودر سفید کننده یا مایع سفید کننده را در فنجان بریزید و ادرار خود را در آن جمع آوری کنید.
چگونگی تفسیر آزمون بارداری سفید کننده؟ اگر مقدار زیاد فوم و چرک وجود داشته باشد، پس حامله خواهید بود. اگر هیچ پوسته قابل توجهی وجود نداشته باشد و همه چیز حل شود، نشان می دهد که حامله نیستید.
6) تست بارداری با روغن زیتون و سرکه
این یک تغییر جزئی از آزمون حاملگی سرکه است. آزمون حاملگی روغن و سرکه تنها تست بارداری خانگی است که تغییر رنگ در آن نشانه منفی بودن نتیجه است.
چگونگی تست بارداری روغن تن ماهی و سرکه ؟ روغن تن و سرکه را به نسبت 1: 1 مخلوط کنید. مقدار مشابهی از ادرار را به این ترکیب اضافه کنید.
چگونگی تفسیر تست بارداری روغن و سرکه ؟ اگر مخلوط نارنجی شود، حامله نیستید. اگر رنگ به سبز یا سایه تغییر کند، پس حامله هستید.
7) تست بارداری خانگی با ادرار
ترکیب ادرار در هنگام حاملگی تغییر می کند.
چگونگی تست بارداری ادرار؟ ادرار را در یک فنجان تمیز جمع آوری کنید. اجازه دهید به مدت حدود 10 دقیقه بماند.
چگونگی تفسیر آزمایش ادرار بارداری خانگی؟ اگر یک لایه در بالای ادرار مشاهده کنید، پس حامله خواهید بود. اگر چنین چیزی را نمی بینید، حامله نیستید. این یک روش قدیمی برای تست بارداری است.
8) آزمون بارداری با خمیر دندان
خمیر دندان در هر خانه ای پیدا می شود.
چگونگی انجام تست بارداری خمیر دندان؟ تست بارداری خمیر دندان ساده است. فقط کمی خمیر دندان را در یک کاسه کوچک بریزید. آن را به صورت یکنواخت در سراسر سطح کاسه پخش کنید. حالا نمونه ادرار را در این کاسه بریزید.
چگونگی تفسیر آزمون بارداری خمیردندان؟ تغییر رنگ حاملگی را نشان می دهد.
نکته برای تست بارداری خمیردندان: برای مشاهده تغییر رنگ از یک خمیر دندان سفید استفاده کنید.
 

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد

 
 
9) تست بارداری خانگی با شکر
آزمون حاملگی شکر از آزمون بارداری گلوکز متفاوت است. این آزمایش بارداری بر اساس تغییر محلول قند در ادرار است.
چگونگی تست بارداری شکر؟ مقداری قند بردارید. نمونه اولیه ادرار را جمع آوری کنید. ادرار را داخل کاسه ای که حاوی قند است بریزید.
چگونگی تفسیر آزمون بارداری شکر؟ اگر شکر شکل بگیرد، آزمون حاملگی شما مثبت است. اگر قند حل شود، آزمون حاملگی منفی است.
10) تست بارداری خانگی  باشامپو
شامپو دارای مواد شوینده است که می تواند با مواد ادراری شما واکنش نشان دهد.
چگونگی تست بارداری شامپو؟ مقدار کمی شامپو را در یک کاسه بریزید. ادرار صبح را در این کاسه بریزید. حدود 7 دقیقه منتظر بمانید.
تفسیر آزمون بارداری شامپو؟ اگر تغییر رنگ و ظاهر دیده شود، حامله هستید. تغییر ایجاد نشدن به معنی حامله نبودن است.
11) تست بارداری با کلم قرمز
این یک داستان قدیمی است که تست بارداری کلم قرمز می تواند جنسیت کودک را تعیین کند. این یک بارداری خانگی همراه با آزمایش تعیین جنسیت جنین است.
چگونگی تست بارداری کلم قرمز؟ کلم قرمز را بردارید و ریز کنید. آن را در آب جوش بجوشانید. آب آن را بگیرید. ادرار صبح را جمع آوری کنید. ادرار را به آب کلم اضافه کنید.
چگونگی تفسیر تست بارداری کلم قرمز؟ اگر محلول به رنگ صورتی یا بنفش باشد، باردار هستید. اگر رنگ تغییر نکند، پس حامله نیستید.
12) تست بارداری خانگی با نمک
نمک بلورین است و از این رو شیمیایی خالص است. این ماده می تواند hCG را در ادرار تشخیص دهد.
چگونگی تست بارداری نمک؟ کریستال نمک را در کاسه بگذارید. ادرار صبح را در کاسه بریزید. تغییرات را مشاهده کنید. 3 دقیقه صبر کنید تا نتیجه را ببینید.
تفسیر آزمون بارداری نمک؟ اگر چسبندگی و تغییرات اتفاق می افتد، حامله هستید. تغییر نکردن بدین معنی است که آزمون بارداری خانگی منفی است.
13) تست بارداری با جوش شیرین
جوش شیرین یک عنصر است که برای آزمون بارداری خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
چگونگی تست بارداری جوش شیرین؟ نصف قاشق پر جوش شیرین بردارید. ادرار صبح را در فنجان یکبار مصرف جمع آوری کنید. جوش شیرین به آن اضافه کنید. این یک آزمایش خانگی است که فوم هایی مانند آزمون حاملگی سفید کننده تولید نمی کند.
تفسیر تست بارداری جوش شیرین؟ اگر کف ایجاد شود حامله هستید. اگر کف خیلی زیاد نباشد، آزمون حاملگی منفی است.
 

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد

 
 
14) تست بارداری با تیلنول و پراکسید
همه ما این دو ماده شیمیایی را برای تمیز کردن در منزل داریم. این مواد حتی می توانند بارداری را آزمایش کنند.
چگونگی تست بارداری تیلنول و پراکسید؟ پراکسید بردارید و مقداری قرص تیلنول به آن اضافه کنید. پس از حل شدن قرص ادرار صبحگاهی را روی آن بریزید.
چگونگی تفسیر تیلنول و پراکسید؟ اگر تغییر قابل توجهی در رنگ و فوم وجود داشته باشد، حامله خواهید بود. در صورت تغییر نکردن، باردار نیستید.
15) تست بارداری با Dettol
Dettol محلول ضد عفونی کننده است که برای تمیزکاری در منزل استفاده می شود.
چگونه تست بارداری Dettol را انجام دهیم؟ دتول را در یک فنجان پلاستیکی بریزید و نمونه اولیه ادرار خود را به آن اضافه کنید. نسبت 3: 1 دتول به ادرار را حفظ کنید. حدود 5 دقیقه صبر کنید.
تفسیر آزمایش Dettol بارداری؟ اگر یک لایه جداگانه از ادرار در بالای Dettol ایجاد شود، حامله هستید. اگر جداسازی ادرار و Dettol رخ ندهد، نتیجه تست بارداری منفی است.
16) تست بارداری با Latch
تست بارداری Latch یک آزمون طولانی مدت بارداری خانگی است اما دقت لازم را دارد.
چگونگی تست بارداری Latch ؟ Latch را در دستشویی قرار دهید و در آن ادرار کنید. بگذارید بماند سپس و آن را بردارید.
چگونگی تفسیر تست بارداری Latch ؟ اگر علامتی در اطراف Latch تشکیل شود باردار هستید. اگر علامتی وجود نداشته باشد، احتمال بارداری کمتر است.
17) تست بارداری خانگی با گندم و جو
چگونگی تست بارداری گندم و جو؟ یک کاسه را با مخلوطی از دانه های گندم و جو پر کنید. در این کاسه ادرار کنید و اجازه دهید 2 تا 3 روز بماند.
تفسیر تست بارداری گندم جو؟ اگر بذر جوانه بزند، ممکن است باردار باشید.
18) تست بارداری خانگی کلر
کلر پودر یا افزودنی مایع است که ما برای تمیز کردن استخرهای شنا استفاده می کنیم. همان کلرین حاملگی را آزمایش می کند. کلر پودر یا افزودنی مایع است که ما برای تمیز کردن استخرهای شنا استفاده می کنیم.
چگونگی تست بارداری کلر؟ آزمایش حاملگی کلر بسیار ساده است. نمونه ادرار را جمع آوری کنید و کلر را به آن اضافه کنید. اگر یک فنجان پر از ادرار داشته باشید، حدود 2/1 تا 4/3 قاشق پر از کلر اضافه کنید.
تفسیر آزمون بارداری کلر؟ اگر تغییر در رنگ و فوم وجود داشته باشد، ممکن است باردار باشید. اگر تغییری وجود نداشته باشد، باردار نیستید.
19) تست بارداری ادرار در حال جوش
تست بارداری ادرار در حال جوش یک آزمایش کوچک بارداری خانگی است.
چگونگی تست بارداری ادرار در حال جوش؟ نمونه اولیه ادرار صبح را جمع آوری کنید. یک تابه قدیمی که پوشش خود را از دست داده است بردارید. تابه را حرارت داده و به تدریج ادرار را اضافه کنید. تغییرات را با دقت بررسی کنید.
چگونگی تفسیر ادرار در حال جوش برای تست بارداری؟ اگر ادرار مانند شیر و سایر مایعات شفاف جوشانده شود، پس حامله هستید. اگر ادرار فنجان شیری نشان ندهد، حامله نیستید.
20) تست بارداری پیاز
مصر و یونان باستان برای تست بارداری از پیاز استفاده می کردند.
چگونه تست بارداری پیاز را انجام دهید؟ مراحل تست بارداری پیاز همچنان همان توصیه پزشکان مصری است. باید یک تکه پیاز را در واژن خود قرار دهید و یک شب با آن بخوابید.
تفسیر آزمون بارداری پیاز؟ اگر صبح روز بعد دهان شما بوی پیاز بدهد احتمالا باردار نیستید. با این حال، اگر نفس شما بوی پیاز ندهد حامله هستید.
 

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد

 
 
22) تست بارداری خانگی با آب صابون
آب صابون به راحتی در مقایسه با سفید کننده یا سایر مواد شوینده موجود است. این آزمایش بارداری در عرض چند دقیقه واکنش نشان می دهد و به آماده سازی نیاز ندارد.
چگونه می توان از تست بارداری آب صابون استفاده کرد؟ به سادگی ادرار صبح خود را جمع آوری کنید. صابون و کف آن را بگیرید و یک محلول ایجاد کنید. ¼ حجم صابون را به حجم نمونه ادرار اضافه کنید.
چگونگی تفسیر تست بارداری صابون؟ اگر تغییر رنگ به رنگ سبز دیده شود، باردار هستید. اگر هیچ تغییری دیده نشود، حامله نیستید.
23) تست بارداری خانگی ماشین ظرفشویی
تست حاملگی خانگی ماشین ظرفشویی، یکی از انواع آزمون های فوق است.
چگونه می توان از تست بارداری ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟ نمونه ادرار صبح را جمع کنید. محلول ماشین ظرفشویی را اضافه کنید.
تفسیر تست بارداری ماشین ظرفشویی؟ اگر تغییری در رنگ وجود داشته باشد حامله هستید. اگر تغییری نداشته باشد، حامله نیستید.
 
تشخیص بارداری به روش سنتی 
در اینجا روشی به عنوان تست حاملگی و تست بارداری ذکر می شود که اگر کمی و فقط کمی دقت چاشنی کار ما شود به احتمال خیلی زیاد و در مدت خیلی کوتاهی می توان حامله بودن یا حامله نبودن را تشخصی داد. به این روش تشخیص بارداری ، تشخیص بارداری به روش سنتی هم می توان گفت. این روش حدود 3 تا 4 روز بعد از لقاح اسپرم با تخمک می تواند به شما جهت تشخیص حاملگی کمک کند. اگر اینجا هم زمان آمیزش را مثلا 3 روز قبل از لقاح در نظر بگیریم می توان گفت حدودا 6 الی 7 روز پس از آمیزش می توان به احتمال زیاد بارداری را تشخیص داد ؛ یعنی حدود یک هفته پس از آمیزش می توان با این روش ، بارداری را تشخیص داد (ممکن است این مدت تا 10 روز پس از آمیزش و نزدیکی هم باشد). این روش یک روش خانگی ساده برای تست حاملگی می باشد. اما این روش چیست؟
قبل از ذکر این روش لازم است تا مطلبی عرض شود. برای قبول مظروف توسط یک ظرف لازم است تا اولا آن ظرف قابلیت مظروف را داشته باشد و ثانیا آماده دریافت مظروف باشد. به عنوان مثال وقتی شما می خواهید آب را در یک لیوان بریزید ، لیوان قابلیت نگهداشتن آب را در خود دارد ولی این شرط اول است  شرط دوم هم این است که لیوان آمادگی در خود نگهداشتن آب را داشته باشد به عنوان مثال اگر لیوان از مایع دیگری پر شده باشد یا اینکه سوراخ باشد یا اینکه شکسته باشد و ... دیگر نمی توان آب را در آن لیوان ریخت یعنی با وجودی که لیوان قابلیت نگهداری آب را دارد اما آمادگی نگهداری آن را ندارد. در این مثال به راحتی می توان به واسطه پر بودن یا نبودن ، شکسته بودن یا نبودن و سوراخ بودن یا نبودن لیوان آمادگی نگهداری آب را تشخیص داد.
خدای قادر متعال ، رحم زن را ظرفی برای رشد و پرورش جنین که در اینجا به عنوان مظروف است قرار داده است ؛ یعنی رحم ، ظرف است و جنین ، مظروف. قابلیت نگهداری از جنین از طرف خدای بزرگ به رحم داده شده است ؛ این شرط اول و شرط دوم آمادگی ظرف است که در اینجا آمادگی رحم برای دریافت جنین است. وقتی رحم برای دریافت جنین آماده می شود تغییراتی توسط خدای مهربان در رحم داده می شود. یکی از این تغییرات ، سفت شدن دیواره رحم است تا بتواند جنین را در خود نگهدارد. ما از همین تغییر خصوصیت رحم می توانیم حامله بودن زن باردار را تشخیص دهیم اما چگونه؟ لطفا به دقت به تصویر نشان داده در زیر توجه نموده و مطالب بعدی را با دقت مطالعه نمایید. این آزمایش می تواند توسط یک نفر محرم خانم باردار انجام شود:
 

تست بارداری خانگی، حتی به فکرتان هم نمی رسد


 

ابتدا خانم باردار ، به پشت روی زمین دراز بکشند و شکم خود را کاملا شل نگهدارند.
ناحیه شماره 1 که در تصویر بالا مشخص شده است را شکم خانم در نظر بگیرید. قسمت شماره 3 که نشان دهنده دایره سبز رنگ است را ناف در نظر بگیرید. حلقه ای (شماره 2) را به فاصله اندازه چهار انگشت (شماره 6) دور ناف در نظر بگیرید. با استفاده از قسمت انگشتان دست راست (نه کف دست) حلقه اشاره شده (شماره 2) را در جهت حرکت عقربه های ساعت (شماره 5) به آرامی ماساژ دهید. (توجه داشته باشید که ضخامت حلقه اشاره شده در بالا به اندازه 3 یا 4 انگشت است)  هنگام ماساژ ، کمی هم به آرامی دست را روی شکم فشار دهید. سعی نمایید فشار دست را در تمام قسمت حلقه یکسان نگهدارید. اگر خانم حامله باشد ، هنگام ماساژ و با کمی دقت احساس خواهید نمود که قسمت پایین شکم ( ناحیه ای که شماره 4 را دارد و با رنگ آلبالویی نشان داده شده است ) کمی سفت تر از بقیه ناحیه حلقه است. البته بهتر است این آزمایش را در زمانی که شکم خانم باردار خالی بوده و معمولا شل است انجام دهید نه در حالت سیری که شکم سفت است! قسمت شماره 4 همان ناحیه مربوط به رحم است که سفت می شود تا آمادگی نگهداری جنین را داشته باشد. در واقع می توان گفت انگار در قسمت پایین شکم خانم ، الواری از سمت چپ تا راست شکم خانم قرار دارد. این آزمایش را می توانید در چندین نوبت و طی چند روز انجام دهید. اگر آزمایش فوق را با دقت انجام دهید و سفت بودن قسمت پایین شکم را احساس نمایید به احتمال قوی ، خانم باردار هستند. توجه داشته باشید که این سفت بودن در تمام قسمت پایین شکم باشد نه فقط در یک طرف آن! یعنی از قسمت راست تا قسمت چپ پایین شکم باشد نه فقط در قسمت چپ یا فقط قسمت راست پایین شکم. 
 
مزایا تست بارداری خانگی
- تست های حاملگی خانگی رایگان هستند.
- آزمایشات حاملگی در منزل، حاملگی را مخفی نگه می دارد.
- تست بارداری DIY آسان و تکرار آن ارزان است.
- پس از آزمون خانگی بارداری می توانید تصمیم گیری درست انجام دهید.
 
معایب تست بارداری خانگی
- به دقت کیت های تجاری بارداری نیست.
- نمی تواند شرایط پزشکی خاص مانند حاملگی شیمیایی  را تشخیص دهد.
 
چگونه تست بارداری خانگی انجام می شود؟
- تست بارداری خانگی می تواند hCG را در ادرار تشخیص دهد.
- هنگامی که جفت شکل می گیرد این هورمون شروع به وارد شدن به ادرار می کند. جفت بافتی است که کودک در حال رشد را تغذیه می کند.
- مواد تشکیل دهنده مورد استفاده برای تست بارداری خانگی میتوانند با هورمون hCG واکنش نشان دهند.
- تست بارداری خانگی با hCG واکنش نشان می دهد و تغییر رنگ، بافت و یا فوم را نشان می دهد.
 
پس از انجام تست بارداری خانگی چه کاری می توان انجام داد؟
- پس از انجام تست بارداری خانگی، ابتدا باید همان آزمون را صبح روز بعد تکرار کنید.
- اگر نتایج مورد نظر خود را دریافت کرده اید، پزشک خود را در موارد دیگری آزمایش دیگری از بارداری خانگی انجام دهید.
- سعی کنید یک کیت تست بارداری دریافت کنید و یک آزمون حاملگی در خانه انجام دهید.
- پس از آن، یک قرار ملاقات با پزشک داشته باشید و یک معاینه پزشکی انجام دهید.
 
نکاتی برای تست بارداری خانگی
- هنگام انجام آزمایش حاملگی خانگی، مقدار کافی ادرار استفاده کنید.
- در حین انجام تست بارداری خانگی، بسیار دقت کنید.
- در هنگام انجام آزمایش حاملگی خانگی ظرف را روی یک پارچه سفید بگذارید.
- تغییر رنگ در آزمون حاملگی خانگی را از هر زاویه مشاهده کنید.
- همیشه از یک ظرف شفاف برای استفاده از تست بارداری خانگی استفاده کنید.
- با توجه به هر دستورالعمل، تست بارداری خانگی را با دقت انجام دهید.
- همیشه تست بارداری خانگی خود را تکرار کنید.
- هرگز بر روی یک نوع تست بارداری خانگی تکیه نکنید و انواع مختلفی از تست بارداری خانگی انجام دهید.
- از نمونه ادرار صبح استفاده کنید و حداقل 5 تا 10 دقیقه قبل از برداشتن نتیجه نهایی منتظر بمانید.
- پس از انجام تست بارداری خانگی، در آزمایشگاه نیز آزمایش انجام دهید.
 
5 افسانه درباره تست بارداری خانگی
1-  تست بارداری خانگی می تواند جنسیت جنین را تعیین کند:
هورمون های جنسی شما به ادرار شما وارد نمی شود و بنابراین هیچ تست بارداری خانگی نمی تواند جنسیت نوزاد را تعیین کند.
2-  تست های حاملگی خانگی همیشه مثبت است:
نه، این موضوع در مورد تغییر رنگ در آزمون حاملگی خانگی نیست. تشکیل فوم در آزمون بارداری خانگی ممکن است یک آزمون حاملگی کاذب را نشان دهد.
3-  تست بارداری DIY 100٪ دقیق است:
هیچ یک از آزمون های حاملگی خانگی 100٪ دقیق نیستند.
4-  آزمون های حاملگی خانگی در مورد وضعیت بارداری شما اطلاعات می دهد:
نه. آزمون های بارداری خانگی بطور ساده بارداری را آزمایش می کنند و به شما در مورد چگونگی حاملگی اطلاعات نمی دهند.
5-  آزمایشهای بارداری خانگی DIY ارزان تر از کیت آزمون حاملگی خانه هستند:
نه. آنها ارزان هستند. با این حال باید یک آزمایش بارداری پس از انجام آزمون خانگی بارداری انجام داد. آزمونهای بارداری ارزان در بازار در دسترس هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو