حمله تند تیلور سوئیفت به همسر کیم کارداشیان

منبع: ایران آرت

120

1398/6/29

19:46


ایران آرت: تیلور سوئیفت گفته است "کانیه وست" آنقدر "ریاکار" است که به قصد، اعتماد دیگران را جلب می‌کند تا بعد بتواند "آن‌ها را خراب کند".

سوئیفت در مصاحبه با نشریه رولینگ استونز بار دیگر به آتش دشمنی دیرین با وست دامن زد. او در این مصاحبه ضمن یادآوری فراز و نشیب‌های رابطه با وست گفت چگونه در ابتدا سعی در جلب احترام او کرده اما بعدا متوجه شده قابل اعتماد نیست.

به گزارش ایندیپندنت، پس از این که وست نطق پذیرش سوئیفت برای جایزه موسیقی ام تی وی سال ۲۰۰۹ را قطع کرد، سوئیفت گفت احساس کرده دور میز شام و گپ زدن‌ها "بار دیگر به او نزدیک می‌شود". سوئیفت افزود: "سخت می‌خواستم احترام او را جلب کنم، و این چیزی است که به‌خاطرش از خودم نفرت دارم، و این که من تایید مردی را می‌خواهم که انقدر رنجم می‌دهد. اما این من بودم".

در سال ۲۰۱۵، وست از سوئیفت خواست برای آشتی، جایزه "ونگارد" ام تی وی را روی صحنه به او اهدا کند. اما وست در روی صحنه گفت ام تی وی حضور سوئیفت را تنها برای بالا رفتن تعداد تماشاگران می‌خواسته است. سوئیفت گفت نظر او نسبت به وست بار دیگر عوض شد.

سوئیفت افزود: "من در میان مدعوین ایستاده بودم و دستم دور شانه همسرش بود که تمام بدنم یخ زد. متوجه شدم چقدر ریاکار است. این که پشت صحنه با من مهربان است اما وقتی می‌خواهد خودش را بالا ببرد، همه را پس می‌زند و مزخرف می‌گوید".

سوئیفت همچنین در این مصاحبه از نظرات سیاسی، برتری طلبی سفید پوستان، "جوخه دخترها" و افکارش در مورد اسکات بروشتا، رئیس کمپانی تولید صفحاتش صحبت کرد.

تازه‌ترین آلبوم سوئیفت به نام "لاوِر" ماه گذشته درمیان ستایش منتقدین به بازار آمد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو