دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای کامپیوتر – نسخه PLAZA و GOG

دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای کامپیوتر – نسخه PLAZA و GOG


منبع: دانلود ها

128

1398/6/30

02:40


بازی Jenny LeClue Detectivu با داستانی هیجان انگیز و رازآلود عرضه شده است که علاقه مندان آثار ترسناک را هم راضی نگه می دارد. بازی در شهری خواب آور به نام آرتورتون دنبال می شود و بازی پر از صحنه های بیادماندنی و شخصیت هایی است که تاثیرشان تا مدت ها در ذهن شما خواهد ماند. بازی در زیبایی شناسی چیزی کم و کسر نگذاشته است و شاهد المان های منحصربه فرد در بازی هستیم. انتخاب در بازی مهم ترین تاثیر را دارد و باید سرنوشت خود را به دست بگیرید. این انتخاب ها در هم تنیده است و در آینده شما هم تاثیر بسزایی دارد. شما باید به کاراگاهی زبده تبدیل شوید و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن قاتل مادرتان انجام دهید. این روند نیاز به حل معادلاتی دارد که سفر غیرمنتظره شخصیت اصلی بازی را هم توجیه می کند. باید برای یافتن حقیقت این سفر را شروع کنید و نگذارید که زمان همه چیز را در شما تغییر دهد.

Jenny LeClue Detectivu PC-PLAZA + GOG

دانلود-بازی-Jenny-LeClue-Detectivu

بازی Jenny LeClue Detectivu کوئست های جذابی دارد که کمک می کند تا عدالت را پیدا کنید و با جنی همراه شوید. او کاراگاه جوان و آینده داری است که به دنبال رویت سرنخ ها است و باید همه ی تکه های پازل را در کنار همدیگر قرار دهد و در نهایت موفق به حل آنها شود. ممکن است گناهکار یا بی گناه را اشتباه بگیرید و پس از قتل وی دیگر راهی برای پشیمانی و بازگشت برای شما وجود نخواهد داشت. از مهارت های استنتاجی خود کمک بگیرید و سعی کنید که قاتل واقعی را پیدا کنید. بازی در زمینه گرافیک عملکرد خوبی دارد و می توانید در منو کوئست های انجام شده خود را مشاهده کنید. محیط های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید به آنها سر بزنید و با صحیت کردن شخصیت های مختلف، سرنخ های موردنیاز را کسب کنید.

info

Jenny LeClue is a thrilling story of mystery, adventure and growing up. Set in the sleepy town of Arthurton, the game is filled with memorable, complex characters and rendered in a unique aesthetic.

Embrace the choosiness and shape the metanarrative. You are not the only guiding hand shaping Jenny’s destiny, but your choices will help her unravel the tangled mystery and become the detective she was born to be.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel i5 Quad-Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————-

دانلود نسخه گوگ بازی Jenny LeClue Detectivu v1.0.6 64bit-GOG

ADs

دانلود بازی Jenny LeClue Detectivu برای کامپیوتر – نسخه PLAZA و GOG

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو