وینس وان در فیلم عیاشی نقش‌آفرینی خواهد کرد

منبع: گیمفا

109

1398/6/30

13:01


وینس وان در فیلم عیاشی نقش‌آفرینی خواهد کرد

Hulu حقوق انحصاری فیلم The Binge را حفظ کرد. بازیگران این اثر کمدی شامل وینس وان (Vince Vaughn)، اسکایلر گیسوندو (Skyler Gisondo)، ادواردو فرانکو (Eduardo Franco) و دکستر داردن (Dexter Darden) هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان، ششمین فیلم از کمپانی American High است و داستان زمانی را روایت می‌کند که موادمخدر و الکل غیرقانونی است و تنها روزی که کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، روز عیاشی است.

جرمی گارلیک (Jeremy Garelick) این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از جردن ون‌دینا (Jordan VanDina) کارگردانی می‌کند. طرح کلی فیلم، سه دوست با نام‌های گریفین (گیسوندو)، هگز (داردن) و اندرو (فرانکو) را دنبال خواهد کرد که همگی به تازگی ۱۸ ساله شده‌اند و می‌توانند آزادانه در مهمانی بزرگ عیاشی سالانه شرکت کنند.

دیگر بازیگران این فیلم شامل گریس ون دین (Grace Van Dien) و زینی صالح (Zainne Saleh) هستند.

گارلیک که در کمدی-عاشقانه‌ی The Break-Up با بازی جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، به همراه وان از نویسندگان آن بود، تهیه‌کنندگی این پروژه را به همراه تهیه‌کنندگان اجرایی Ben Is Back و Judy یعنی میکی لیدل (Mickey Liddell) و پت شیلمان (Pete Shilaimon) همچنین ویل فلپس (Will Phelps)، رایان بنت (Ryan Bennett) و مایکل شید (Michael Schade) برعهده خواهند داشت.

وان به تازگی در Fighting with My Family و سیاسی دلهره‌آور Seberg حضور داشته است.

منبع:Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو