ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

منبع: برترین ها

56

1398/6/30

15:56


در حالی پلیس راهور تهران از احتمال افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داده است که فرمانداری پایتخت اعلام کرد: ساعت کار ادارات در ابتدای مهر ماهتغییر نخواهد کرد.

برترین‌ها: در حالی پلیس راهور تهران از احتمال افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داده است که فرمانداری پایتخت اعلام کرد: ساعت کار ادارات در ابتدای مهر ماهتغییر نخواهد کرد.

افزایش ۳۰درصدی ترافیک با آغاز سال تحصیلی

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امسال نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در تهران با آغاز سال تحصیلی به مدرسه می‌روند و پیش بینی می‌شود ترافیک در تهران نسبت به تابستان افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ... گفت: امیدواریم با همکاری همه این نهادها در روز نخست مهر حضوری پررنگ و موثر را در حوزه‌های ترافیک، امنیت، بهداشت و ... خدماتی مناسب و شایسته به دانش آموزان ارائه کنیم.

ساعت کار ادارات تغییر نمی‌کند

عیسی فرهادی، فرماندار تهران درخصوص شناور شدن دو ساعت کار ادارات و سازمان‌ها در ابتدای مهرماه اعلام کرد: تغییر خاصی در ساعات ادارات انجام نخواهد شد و ساعات کار ادارات به صورت عادی و مثل روزهای دیگر است.

وی گفت: استانداری نظر خاصی روی شناور شدن کار ادارات نداشت و معتقد بود تغییر ساعت تغییر چندانی در وضعیت ترافیک ایجاد نخواهد کرد.

فرماندار تهران به حوزه سرویس مدارس پرداخت و گفت: بیش از 20 هزار سرویس مدارس تحت نظر پلیس و تاکسیرانی است فعالیت خود را از اول مهرماه آغاز خواهند کرد و همه رانندگان آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو