شناخت مزایا و معایب جیلی امگرند ۷

شناخت مزایا و معایب جیلی امگرند ۷


منبع: آرگا

89

1398/6/30

17:37


جیلی امگرند ۷ یکی دیگر از خودروهای ساخت کمپانی چینی جیلی است که بنا به ویژگی های که دارد ما را بر آن داشت تا به بررسی آن بپردازیم تا علاقه مندان به آن بتوانند با آن آشنایی بیشتری داشته باشند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به خرید و استفاده از خودرو های چینی به ویژه شرکت جیلی می باشید می توانید با خواندن این مقاله به اطلاعات مفیدی در رابطه با این خودرو چینی یعنی جیلی امگرند ۷ پی ببرید. ما در این مقاله سعی داریم تا به بیان مهمترین ویژگی های این خودرو چینی و همچنین مزیت ها و معایب آن بپردازیم. پس از شما خواننده محترم این مقاله دعوت می شود تا با دیگر خوانندگان آن همراه شده و ما را در ادامه مطلب که می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد همراهی فرمایید.

جیلی امگرند ۷ و مهمترین ویژگی های آن

جیلی امگرند 7

در ادامه به مزیت ها و معایب این خودرو چینی خواهیم پرداخت.

بدنه و طراحی ظاهری جیلی امگرند ۷

با توجه به این که بنده این خودرو متعلق به چندین سال قبل می باشد نمی توان از آن انتظار ظاهری به روز و مدرن را داشت. هر چند باید ذکر کرد که این خودرو در قیاس با دیگر رقبا که در داخل کشور به فروش می رسند از ظاهری قابل توجه تر برخوردار است. و همچنان می تواند دوست داران خاص خود را در کشور داشته باشد. چراغ های جلویی این خودرو که دارای ظاهری ساده با بدنه چند ضلعی می باشد که این دو چراغ به وسیله خطی منحنی به یک دیگر متصل شده اند.

جیلی امگرند 7

از زاویه کناری نیز این خودرو یک خط حجمی شانه ای از انتهای چراغ عقب تا قسمت فوقانی گلگیر جلو کشیده شده است که به زیبایی آن افزوده است.

در نمای پشتی نیز این خودرو با طراحی زیبایی که دارد توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. و چراغ های عقب آن به گونه ای است که عده بسیاری را به یاد خودرو های قدیمی مرسدس بنز می اندازد.

فروش خودرو چینی

در حالت کلی می توان امتیاز مناسبی را از لحاظ ظاهری به این خودرو چینی داد چرا که طرفداران زیادی آن را پسندیده اند و از آن تعریف مناسبی کرده اند.

طراحی داخلی و کابین

جیلی امگرند 7

از لحاظ طراحی داخلی باید گفت که قسمت جلویی آن که داشبورد می باشد از طراحی ساده ای برخوردار است و در فرمان آن از ۴ شاخه استفاده شده است که می تواند در نوع خود جالب باشد. صندلی های جلوی جیلی امگرند ۷ از شکلی ساده به همراه پوشش چرمی ساخته شده است که یک کنسول استراحت گاه آرنج نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. صندلی های عقب این خودرو که به شکل نیمکتی ساخته شده اند نیز مناسب برای استفاده ۳ نفر می باشد.

خرید خودرو های جیلی

صندوق عقب آن نیز گنجایش مناسبی را به حدود ۶۸۰ لیتر است که فضای مناسبی را برای آن پیش بینی کرده اند. به طور کلی طراحی داخلی و کابین خودرو جیلی امگرند ۷ اگه چه زیاد مدرن به نظر نمی آید اما می توان گفت که از دید بسیاری از استفاده کنندگان شکل و شمایل مناسبی را دارد.

مزایا و معایب جیلی امگرند ۷ در نگاه کلی

جادار بودن کابین و صندوق عقب این خودرو از مهمترین ویژگی های مثبت آن به شمار می آید. همچنین ایمنی مناسب و کیفیت ساخت قابل قبول از دیگر نکات مثبت آن است. همچنین می توان ظاهر جذاب آن را نسبت به بسیاری دیگر از رقبای مونتاژ شده داخلی نقطه عطف دیگری برای آن دانست.

در رابطه با نکات منفی این خودرو می توان شتاب و سرعت آن را نام برد که برای بسیاری از سرعت دوستان مقدار اندکی می باشد. همچنین کمبود قطعات یدکی آن در کشور به خصوص نقاط دور دست از دیگر نکات منفی آن است. و سیستم فنر بندی نسبتا خشکی که دارد می تواند عامل منفی دیگری برای خودرو جیلی امگرند ۷ به حساب آید.

جمع بندی

آنچه در این مقاله برای شما گفته شد برخی از ویژگی ها و مهمترین مزیت ها و معایب خودرو جیلی امگرند ۷ می باشد. که امیدواریم برای آن دسته از علاقه مندان به این خودرو چینی که قصد خرید آن را دارند مفید فایده واقع شده باشد.

در ادامه شما می توانید به نکات اساسی برای خرید خودروی دسته دوم نیز هدایت شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو