یک بازیگر ترک نقش مولانا را در فیلم جدید حسن فتحی ایفا خواهد کرد!

منبع: بلاکس آپ

129

1398/6/30

17:42


یک بازیگر ترک نقش مولانا را در فیلم جدید حسن فتحی ایفا خواهد کرد!

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، یک بازیگر ترک در فیلم جدید حسن فتحی حضور خواهد داشت. شما برای دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش اعلام شد که حسن فتحی کارگردان سریال شهرزاد قصد دارد فیلم «مست عشق» را بسازد که این فیلم زندگی شمس تبریزی و مولانا جلال‌الدین محمد بلخی را روایت می کند. این فیلم قرار است محصول مشترک دو کشور ایران و ترکیه باشد و شهاب حسینی بازیگر معتبر کشورمان نیز در آن حضور خواهد داشت. در فیلم مست عشق شهاب حسینی قرار است نقش شمس تبریزی را ایفا کند. حال به تازگی فرهاد توحیدی نویسنده این فیلم در رابطه با نقش مولانا گفته که:

در قرار آخر با حسن فتحی کارگردان این فیلم سینمایی، به ترکیه نرفتم و از ترکیب نهایی بازیگران بی‌خبرم؛ اما می‌دانم قرار بر این بود بازیگر نقش مولانا ترکیه‌ای باشد.

اگر این اتفاق بیفتد و یک شخص ترک نقش مولانا را در فیلم مست عشق ایفا کند، قطعا یک مسئله جنجالی خواهد شد. چرا که چندین سال است که بحث های زیادی در رابطه به اینکه ملیت اصلی مولانا ایرانی بوده و یا ترک صورت می گیرد. البته در آخر باید این را اضافه کنیم که گزینه دیگری که قرار است نقش مولانا را ایفا کند، مهدی سلطانی است که هنوز حضور او تکذیب یا تایید نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو