مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو


منبع: نی نی بان

229

1398/6/30

18:41


در مزوتراپی مو مواد مغذی به شکل مایع از قبیل ویتامین ها، عصاره برخی از گیاهان دارویی، پروتئین و اسیدهای آمینه در پوست سر تزریق و به طور مستقیم توسط ریشه های مو جذب می گردد.
 
برای آگاهی بیشتر از روش های درمان مشکلات پوست و مو با مزوتراپی به سراغ مرکز زیبایی پرسیس رفتیم. از شما دعوت می کنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی پرسیس یا دریافت نوبت از این مرکز، اینجا را کلیک کنید.
 
اگر نتوانستید در کادر بالا فیلم را ببینید، از اینجا دانلود کنید.
 
 
مزوتراپی و ریزش مو و ابرو
ریزش مو در افراد مختلف علل متفاوتی دارد که از آن جمله می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد: استرس، عدم تغذیه صحیح، عدم خواب کافی، عدم جذب ویتامین‌های مورد نیاز، عدم رعایت بهداشت، عدم تعادل هورمونی و آسیب دیدن ساقه مو بر اثر عواملی مانند کشیدن مو‌ها.
در مزوتراپی با تزریق انواع مواد تقویت‌کننده رشد مو به ویژه ویتامین‌های گروه c و b، ماینو‌کسیدیل، جین‌سنگ، دارو‌هایی که باعث افزایش جریان خون می‌شوند و نیز هورمون (فقط در آقایان) تلاش می‌شود ریزش مو‌ها برطرف ‌شود و سپس موهای جدید برویند. در این روش به هیچ عنوان از کورتون استفاده نمی‌شود.
مزوتراپیست‌ها معتقدند خانم‌هایی که بر اثر زایمان دچار ریزش مو می‌‌شوند هم می‌توانند بعد از دوره شیر‌دهی از این شیوه درمانی استفاده کنند. 
 

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو

 
چند توصیه
هنگام تزریق باید مو‌ها تمیز باشند.
تا 24 ساعت بعد از تزریق از حمام رفتن خودداری شود.
ناحیه تزریق (جز ابرو‌ها، چون ماساژ باعث ریزش ابرو می‌شود) به ‌طور مرتب ماساژ داده شود تا دارو‌ها پخش شوند.
تا پایان دوره درمان از سشوار، رنگ، فر و هر عمل شیمیایی روی موها خودداری شود.
اگر‌چه فولیکول‌های مو در زیر پوست سر، مواد مغذی تزریق‌شده را به ساقه مو‌ها نیز می‌رسانند اما هرگز استفاده از لوسیون و شامپو‌های تقویت‌کننده مو را فراموش نکنید.
 
 

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو


مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو


 

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو

 

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو

 

مزوتراپی مو در زنان/ ویدئو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو