ویل فارل و رایان رینولدز در فیلم موزیکال «سرود کریسمس» همبازی می شوند

منبع: بلاکس آپ

189

1398/6/30

19:05


ویل فارل و رایان رینولدز در فیلم موزیکال «سرود کریسمس» همبازی می شوند

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویل فارل و رایان رینولدز در فیلم موزیکال «سرود کریسمس» همبازی می شوند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار ویل فارل (Will Ferrell) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) قرار است در فیلم موزیکال «سرود کریسمس» که اقتباسی از رمان چارلز دیکنز به همین نام است، هم بازی شوند. این فیلم کمدی قرار است در ایام کریسمس پیش رو بر روی پرده های سینما برود. کارگردانی و نویسندگی این فیلم قرار است برعهده شان آندرس و جان موریس باشد، که پیش از این کارگردانی فیلم Daddy's Home را برعهده داشته اند. هنوز مشخص نشده که رینولدز و فارل چه نقشی را در این فیلم برعهده خواهند داشت و هم اکنون نیز استودیو های مختلف در حال مذاکره برای دریافت حق انتشار این فیلم هستند.

رمانی که چارلز دیکنز نوشته در سال 1843 منتشر شده است و داستان شخصیتی به نام اسکروج را روایت می‌ کند که فردی بسیار خسیس است و بعد از آنکه با روح دوستش و سه روح دیگر روبرو می‌ شود متحول شده و بعد از دیدن رنج مردم تصمیم می‌ گیرد که سخاوتمند شود و به همه کمک کند. از این کتاب دو فیلم اقتباسی دیگر با نام‌های «اسکروج» در سال 1988 و «سرود کریسمس ماپت» در سال 1992 ساخته شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو