عکس های خانوادگی فریبا نادری ، همسر و دخترش + بیوگرافی و مصاحبه

عکس های خانوادگی فریبا نادری ، همسر و دخترش + بیوگرافی و مصاحبه


منبع: نمکستان

936

1398/6/30

23:47


عکس فریبا نادری ، همسر اول و دومش + بیوگرافی فریبا نداری و دخترش

فریبا نادری ، عکس فریبا نادری و همسرش ، بیوگرافی فریبا نادری ، tvdfh khnvd

نمکستان : در این پست بیوگرافی کامل و عکس های فریبا نادری را گردآوری می کنیم، در ادامه این تصاویر را مشاهده نمایید. فریبا نادری متولد سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر زن ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر است و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. این بازیگر هم در تلویزیون و هم در سینما فعالیت داشته است.

زندگینامه و عکس های جدید فریبا نادری

همسر فریبا نادری :

فریبا نادری در سال ۱۳۸۵ با مسعود رسام کارگردان و تهیه کننده ایرانی ازدواج کرد. مسعود رسام متولد ۱۳۳۶ شهر تهران، تفاوت سنیش با فریبا نادری حدود ۲۷ سال بود. آنها بر سر یک کار مشترک با هم آشنا شدند و ارتباطشان کم کم بیشتر شد. پس از آشنایی فریبا نادری متوجه علاقه ی مسعود رسام به خودش شد و پس از به زبان آوردنش جواب خانم نادری مثبت بود. فریبا و مسعود رسام پس از دوران عاشقی در سال ۸۵ زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

خانواده فریبا نادری :

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. او خودش می‌گوید در کودکی خیلی شیطان و بازیگوش بوده است.

فریبا نادری و برادرش

فریبا نادری در مورد ازدواجش با مسعود رسام گفت :

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه ‌ای داشتمو با وجود بیست و یک سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

بیماری مسعود رسام :

مسعود رسام در ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ به خاطر بیماری سرطان خون در بیمارستان لاله تهران فوت کرد. فریبا نادری در زمان ازدواجش با مسعود رسام از بیماریش مطلع بود و با آگاهی از این موضوع با هم ازدواج کردند. وی در مصاحبات خود در این مورد گفت : من از سال ۸۳ می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند : کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.

ازدواج اول مسعود رسام :

با وجود دختری به نام دنا رسام اینطور به نظر می رسد که دنا حاصل ازدواج مسعود با همسر اولش است چون فریبا نادری در مصاحبات خود از دنا به عنوان دختر مسعود رسام یاد می کند. هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد همسر اولش موجود نمی باشد.

ازدواج دوم فریبا نادری :

فریبا نادری پس از فوت همسر اولش مدتها تنها و مستقل زندگی می کرد. در تیرماه ۱۳۹۶ خبر ازدواج مجدد فریبا نادری در صفحات مجازی منتشر شد. همانطور که خود در مصاحبات خود اعلام کرده بود با فردی ازدواج کرد که  مشهور نیست و در سینما فعالیتی ندارد. نام همسر جدیدش مهرداد طباطبایی است و در سال ۹۶ صاحب یک فرزند دختر شده اند. دختر فریبا نادری در خارج از ایران متولد شد.

دختر فریبا نادری

سابقه فعالیت فریبا نادری  :

فریبا نادری بازیگر خوب کشورمان از دوران کودکی به هنر بازیگری علاقه داشت و خود را جای قهرمان های فیلم ها قرار می داد. اما خانواده اش مانند خیلی از بازیگران دیگر با بازیگر شدن دخترشات موافق نبودند و به همین دلیل تصمیم گرفت در دانشگاه رشته گرافیک کامپیوتر بخواند. نحوه ی ورودش به تلویزیون اینطور صورت گرفت که وی به همراه یکی از دوستانش برای تست بازی به دفتر مسعود رسام رفتند و وقتی که نوبتشان شد آقای رسام از وی خواست که او هم تست بازیگری دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو